Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 октября 2018 PRO

Ірина

Офіс-менеджер, 9 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
44 года
Город проживания:
Луцк
Готов работать:
Луцк, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Секретар, оператор комп’ютерного набору, завідувач канцелярією

с 09.1998 по 10.2018 (20 лет 1 месяц)
Луцька спеціалізована школа № 5, Луцьк (Освіта, наука)

• Робота з оргтехнікою
• Діловодство і документообіг
• Своєчасна обробка паперової та електронної кореспонденції, що надходить та відправляється, її доставка за призначенням
• Контроль над термінами виконання документів та їх правильним оформленням
• Реєстрація, облік, зберігання та передача до відповідних структурних підрозділів документів, в тому числі наказів і розпоряджень керівництва, з формування справ та їх здавання на зберігання
• Контроль над правильним формуванням, зберіганням і своєчасною здачею справ в архів
• Забезпечення відповідного режиму доступу до документів та використання інформації, що міститься в них
• Забезпечення працівників необхідними інструктивними і довідковими матеріалами, а також інвентарем, обладнанням, оргтехнікою, технічними засобами управлінської праці

Образование

Луцька спеціалізована школа № 5

Луцьк
Среднее, с 1997 по 1998 (9 месяцев)

Волинське училище культури і мистецтв

Народний відділ, хоровий відділ, Луцьк
Среднее специальное, с 1994 по 1997 (2 года 9 месяцев)

незакінчена

Луцька середня школа № 9

Луцьк
Среднее, с 1989 по 1994 (4 года 9 месяцев)

Луцька гімназія № 21

Луцьк
Среднее, с 1986 по 1989 (2 года 11 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Харківський фінансово-економічний інститут, спеціалізований курс "Кадрове діловодство", "Офіс-менеджер"

2007, 5 місяців

Луцька спеціалізована школа № 5, оператор комп'ютерного набору

2003, 1 рік

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office MS PowerPoint Email Робота з оргтехнікою Веб-браузери Проведення презентацій

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

20 років досвіду роботи у сфері діловодства, з них 13 років завідувачем канцелярією.
Самостійне та дуже швидке оволодіння оргтехнікою та необхідними для роботи програмами.
Самостійне впровадження електронного документообігу в освітніх установах.
Досвід роботи з паперовим і електронним документообігом.

Ключові компетенції:
• Великий досвід у веденні документації.
• Досвід в написанні текстів, створення навчальних і довідкових матеріалів
• Висока грамотність, володіння російською та українською мовами на відповідному рівні
• Високий рівень володіння пакетом Microsoft Office
• Верстка, вичитка документів і статей будь-якої складності
• Уміння працювати з великими обсягами інформації
• Висока швидкість набору тексту (> 400 знаків в хвилину)

Похожие кандидаты

Юрист, помічник директора
15000 грн, Хмельницкий, Удаленно

Помічник керівника
15000 грн, Житомир, Удаленно

Помічник керівника
Удаленно

Помічник керівника
15000 грн, Удаленно

Помічник керівника
Удаленно

Ассистент руководителя
Одесса, Другие страны, Удаленно

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: