Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 8 июля 2022 PRO

Олена

Помощник руководителя, экономист, секретарь, 8 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
41 год
Город:
Житомир

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Економіст І категорії

с 02.2006 по 07.2016 (10 лет 5 месяцев)
Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомир (Освіта, наука)

Образование

Національний університет державної податкової служби України

Облік і аудит, Житомир
Высшее, с 2002 по 2006 (3 года 9 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач Internet MS Office Windows Email Робота з оргтехнікою 1С:Підприємство

Дополнительная информация

Гаврилюк Олена Миколаївна

Економіст І категорії
Вік: 35 років
Сімейний стан: в розлученні
Адреса: м. Житомир
Телефон (пейджер, e-mail): [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта: вища
Освіта: вища
2000-2002
Житомирський агротехнічний коледж
Спеціальність: «Бухгалтерський облік»
Кваліфікація: бухгалтер

2002 - 2006
Національна академія державної податкової служби України
Спеціальність: «Облік і аудит»
Кваліфікація: економіст

Досвід роботи:
02.2006 по 07.2016
Житомирський державний університет імені Івана Франка
Посада: економіст І категорії, секретар комітету з конкурсних торгів
Об’язки:
Підготовка вихідних даних для складання проекту кошторису (в розрізі кодів економічної класифікації видатків). Ведення обліку та контролю планового і фактичного використання коштів за кодами економічної класифікації видатків.
Розробка окремих розділів надходжень та видатків, підготовка обґрунтованих розрахунків.
Складання договорів на товари, роботи, послуги. Оформлення матеріалів для укладання договорів, стеження за термінами виконання договірних зобов’язань, ведення обліку укладених договорів, ведення первинної документації.
Приймання участі у вдосконаленні планової документації, в підготовці методичних матеріалів з організації планування.
Підготовка періодичної звітності у зазначені строки та за встановленими формами.
Оформлення протоколів засідань тендерного комітету, забезпечення оперативного інформування членів тендерного комітету стосовно організаційних питань. Відповідальність за правильність ведення та збереження тендерної документації, протоколів засідань тендерного комітету, за своєчасне інформування постачальників (виконавців), про прийняті на засіданнях комітету рішення, забезпечує облік та виконання поточної тендерної документації відповідно з нормами законодавства.
Виконання окремих службових доручень безпосереднього керівника.

11.2016 по 08.2017
ПП Партнер – Дистрибуційна Компанія
Посада: менеджер по мережам
Об’язки:
Прийом, обробка замовлень, аналіз виконання.
Ведення первинної документації.
Проведення переговорів з менеджерами мереж, налагодження взаємодії.
Підписання договорів, додаткових угод , меморандумів, специфікацій, графіків роботи тощо..
Складання звітності.
Виконання окремих службових доручень безпосереднього керівництва.

08.2017 по 12.2017
ФОП Голік Р.Б.
Бухгалтер з первинної документації.
Прийом та обробка замовлень. Виписка, ведення первинної документації. Звірка з клієнтами. Складання звітності. Взаємодія зі складом.

06.2018 по даний час
ФОП Опанасюк Ж.М.
Бухгалтер – касир.
Ведення каси, прийом готівки.
Прийом та обробка замовлень. Виписка, ведення первинної документації.
Звірка з клієнтами. Складання звітності. Взаємодія зі складом.

Особисті якості
Комунікабельність, цілеспрямованість, стресостійкість, креативність, відповідальність, пунктуальність.
Професійні навики:
Windows, Word, Excel, 1С:Підприємство 8.2., Internet Explorer, Power Point, оргтехніка

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: