Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 апреля 2024 PRO

Юлія

Бухгалтер

Занятость:
Неполная занятость.
Возраст:
35 лет
Город проживания:
Бровары
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Бухгалтер провідний

с 09.2021 по наст. время (2 года 8 месяцев)
Смарт Поінт Україна, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- ведення ТОВ та ФОП на спрощеній системі;
- відкриття, закриття, повний супровід ФОП;
- ведення кадрової документації (прийом, звільнення, штатний розпис та інше);
- ведення первинної документації (договори, додаткові угоди, рахунки, видаткові накладні та акти);
- нарахування та проведення розрахунку заробітної плати, відпусток, невикористаної відпустки, лікарняних, декретних, інвалідів;
- облік розрахунку з постачальниками та покупцями;
- списання ТМЦ, введення в експлуатацію необоротних активів та МШП, знос;
- проведення авансових звітів та поворотної фінансової допомоги; ведення касової книги;
- ЗЕД;
- реєстрація ПН, контроль податкових зобов’язань та податкового кредиту, декларація ПДВ;
- подання таблиць даних, розблокування ПН
- робота у програмі 1С УТП, BAS, Клієнт-Банк (гривня, долари, євро), електронний кабінет платника, MEDoc, Вчасно, Документ Онлайн, Едін, Постер, Дія;
- підготовка та подання звітів з ЄСВ, єдиного податку, декларація про майновий стан та доходи, декларація з акцизного податку, об'єднаний звіт, баланс;
- фінансовий аналіз та планування діяльності підприємств;
- консультування клієнтів, контроль сплати податків.

Бухгалтер

с 10.2020 по 06.2021 (8 месяцев)
АО «Юридическая компания Советник», Запоріжжя (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- ведення ФОП та ТОВ на спрощеній системі;
- ведення кадрової документації (прийом, звільнення, штатний розпис та інше);
- ведення первинної документації (договори, додаткові угоди, рахунки, видаткові накладні та акти);
- нарахування та проведення розрахунку заробітної плати, відпусток, невикористаної відпустки, лікарняних, декретних, інвалідів;
- облік розрахунку з постачальниками та покупцями;
- списання ТМЦ, введення в експлуатацію необоротних активів та МШП, знос;
- проведення авансових звітів та поворотної фінансової допомоги; ведення касової книги;
- розрахунок акцизного податку (роздрібний продаж алкогольних напоїв/тютюну), заповнення КОРО, реєстрація нових КОРО;
- робота в програмі 1С7, 1С8, Клієнт-Банк, електронний кабінет платника, MEDoc, Постер;
- здавання звітів з ЄСВ, єдиного податку, декларація про майновий стан та доходи, декларація з акцизного податку, 1-ДФ, баланс;
- Консультування клієнтів, контроль сплати податків, контроль сплати податків.

ФОП

с 05.2016 по 11.2019 (3 года 6 месяцев)
ФОП, Запоріжжя (Готельно-ресторанний бізнес)

Бухгалтер по розрахунку заробітної плати

с 09.2015 по 12.2015 (3 месяца)
Інтеркомп, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- розрахунок заробітньої плати;
- виплата заробітної плати та податків;
- підготовка та здавання звітності із заробітної плати;
- формування довідок про доходи.

Головний бухгалтер

с 10.2014 по 07.2015 (9 месяцев)
КЗ "ЛДНЗ ЯСКТ №134", Луганськ (Освіта, наука)

- розрахунок заробітної плати;
- виплата заробітної плати та податків;
- підготовка та здавання звітності із заробітної плати;
- складання та складання звітів до фондів соціального страхування, статистичної звітності з праці та заробітної плати, ПДФО, ЄСВ;
- відображення операцій із заробітної плати у бухгалтерському та податковому обліку;
- складання документів щодо фінансової звітності та подача їх до державних установ;
- ведення бухгалтерського обліку майна, зобов'язань та господарських операцій (облік основних фондів, товарно-матеріальних цінностей, результатів господарсько-фінансової діяльності, розрахунків із постачальниками та замовниками, а також за надані послуги);
- облік харчування;
- нарахування батьківської оплати;
- відображення у бухгалтерському обліку операції, пов'язані з рухом коштів та товарно-матеріальних цінностей;
- здійснення операції з прийому, обліку, видачі коштів;
- ведення на основі прибуткових та видаткових документів касової книги;
- проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей підприємства;
- підготовка внутрішньої звітності;
- складання актів звірок, контроль за дебіторською та кредиторською заборгованостями;
- прийом, відправка, реєстрація кореспонденції;
- праця з казначейством.

Головний бухгалтер

с 09.2013 по 10.2014 (1 год 1 месяц)
КЗ "ДНЗ я/с №21 г. Луганска", Луганськ (Освіта, наука)

- розрахунок заробітної плати;
- виплата заробітної плати та податків;
- підготовка та здавання звітності із заробітної плати;
- складання та складання звітів до фондів соціального страхування, статистичної звітності з праці та заробітної плати, ПДФО, ЄСВ;
- відображення операцій із заробітної плати у бухгалтерському та податковому обліку;
- складання документів щодо фінансової звітності та подача їх до державних установ;
- ведення бухгалтерського обліку майна, зобов'язань та господарських операцій (облік основних фондів, товарно-матеріальних цінностей, результатів господарсько-фінансової діяльності, розрахунків із постачальниками та замовниками, а також за надані послуги);
- облік харчування;
- нарахування батьківської оплати;
- відображення у бухгалтерському обліку операції, пов'язані з рухом коштів та товарно-матеріальних цінностей;
- здійснення операції з прийому, обліку, видачі коштів;
- ведення на основі прибуткових та видаткових документів касової книги;
- проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей підприємства;
- підготовка внутрішньої звітності;
- складання актів звірок, контроль за дебіторською та кредиторською заборгованостями;
- прийом, відправка, реєстрація кореспонденції;
- праця з казначейством.

Бухгалтер

с 01.2011 по 09.2013 (2 года 8 месяцев)
КЗ "ДНЗ я/с №21 г. Луганска", Луганськ (Освіта, наука)

- розрахунок заробітної плати;
- виплата заробітної плати та податків;
- підготовка та здавання звітності із заробітної плати;
- складання та складання звітів до фондів соціального страхування, статистичної звітності з праці та заробітної плати, ПДФО, ЄСВ;
- відображення операцій із заробітної плати у бухгалтерському та податковому обліку;
- складання документів щодо фінансової звітності та подача їх до державних установ;
- ведення бухгалтерського обліку майна, зобов'язань та господарських операцій (облік основних фондів, товарно-матеріальних цінностей, результатів господарсько-фінансової діяльності, розрахунків із постачальниками та замовниками, а також за надані послуги);
- облік харчування;
- нарахування батьківської оплати;
- відображення у бухгалтерському обліку операції, пов'язані з рухом коштів та товарно-матеріальних цінностей;
- здійснення операції з прийому, обліку, видачі коштів;
- ведення на основі прибуткових та видаткових документів касової книги;
- проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей підприємства;
- підготовка внутрішньої звітності;
- складання актів звірок, контроль за дебіторською та кредиторською заборгованостями;
- прийом, відправка, реєстрація кореспонденції;
- праця з казначейством.

Образование

ВНУ ім. В. Даля

Економика підприємства, Луганськ
Высшее, с 2005 по 2010 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Microsoft Dynamics 365 Sales Essential Training

2 дні
Сертификат

Learning Microsoft Dynamics 365: The Basics

1 день
Сертификат

Learning Microsoft Dynamics for Customer Service

3 дні
Сертификат

Excel for Accounting

1 день
Сертификат

QuickBooks Payroll Essential Training

3 дні
Сертификат

QuickBooks Pro 2021 Essential Training

1 день
Сертификат

QuickBooks Online Essential Training

1 місяць
Сертификат

QuickBooks and Excel: Importing and Exporting Transactions

2 дні
Сертификат

SAP Financials Essential Training

5 днів
Сертификат

Salesforce Essential Training

14 днів
Сертификат

Learning HubSpot

1 день
Сертификат

Learning Bitcoin and Other Cryptocurrencies

7 днів
Сертификат

Cryptocurrency Foundations

3 дні
Сертификат

Efficient Time Management

5 днів
Сертификат

Освітній серіал ChatGPT для підвищення власної ефективності

1 день
Сертификат

Знания и навыки

MS Word MS Office Google Docs Google 1С:Бухгалтерія MS Excel M.E.Doc Клієнт-Банк 1С:Управління торговим підприємством BAS SAP ERP Salesforce QuickBooks Microsoft Dynamics CRM HubSpot Time management Slack Dropbox Basecamp Проведення зустрічей в Zoom

Знание языков

  • Английский — выше среднего
  • Испанский — начинающий

Дополнительная информация

Особисті якості: старанність, відповідальність, уважність, комунікабельність, вміння працювати з великим обсягом інформації; педантичність у роботі; висока працездатність, вміння працювати у команді, робота на результат.
Водійське посвідчення кат. В.

Похожие кандидаты

Бухгалтер-аналитик, экономист
15000 грн, Удаленно, Никополь

Бухгалтер
Удаленно

Бухгалтер (ООО, ФЛП)
22000 грн, Удаленно, Днепр

Главный бухгалтер
20000 грн, Удаленно, Киев

Помічник бухгалтера, логіст
Удаленно, Львов

Бухгалтер
Удаленно

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: