Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 ноября 2021 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/3196115

Специалист по персоналу, 7 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Город:
Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник відділу персоналу

с 04.2016 по наст. время (8 лет)
Промислове виробництво теплотехніки

Функціональні обов’язки згідно посадової інструкції.
Досягнення:
•вміння ефективно працювати в команді;
•пошук, підбір та якісне закриття вільних вакансій на різні рівні ;
• знання ПК, ведення кадрового обліку програмі 1С 8.2; M.Е.doc.
•розробка та впровадження адаптаційних заходів для нових співробітників;
•ведення управлінської документації в програмі 1С8.2 «документообіг»; управління HR та бізнес процесами;

Спеціаліст по персоналу

с 07.2015 по 04.2016 (9 месяцев)
Приватні підпрємці, Хмельницкий (Роздрібна торгівля)

Функціональні обов’язки згідно посадової інструкції.
Досягнення:
• вміння ефективно працювати в команді;
• своєчасне та якісне закриття вільних вакансій;
• знання ПК, ведення кадрового обліку програмі 1 С 7.7, 1С 8.2;
• ведення управлінської документації в програмі 1С8.2 «документообіг»;
• організація і проведення корпоративних заходів;

Спеціаліст по персоналу

с 11.2007 по 06.2015 (7 лет 7 месяцев)
ТМ Насолода, Хмельницкий (виробництво мяких кондитерських виробів)

Функціональні обов’язки згідно посадової інструкції начальника відділу кадрів.
Досягнення:
• вміння ефективно працювати в команді;
• своєчасне та якісне закриття вільних вакансій;
• знання ПК, ведення кадрового обліку програмі 1 С 7.7, 1С 8.2;
• ведення управлінської документації в програмі 1С8.2 «документообіг»;
• організація і проведення корпоративних заходів;
• успішне проходження профільних перевірок контролюючими державними органами (без зауважень до відділу управління персоналом на протязі 7,5 років);
• управління HR та бізнес процесами;
• своєчасне запобігання конфліктних ситуацій в колективі;

Образование

Національна Академія Оборони України

Гуманітарний, педагог, офіцер управління оперативно – тактичного рівня, Киев
Высшее, с 1999 по 2001 (1 год 9 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel M.E.Doc Користувач ПК 1С УТП 1С УВП Організаторські здібності Планування Документообіг Ведення документації Ведення кадрового обліку програмі 1 С 8.2; Ведення документації в програмі 1С8.2 "документообіг" Уміння управляти Ведення кадрового обліку в програмі 1С 7.7, 1С 8.2

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Рекомендации

  • Олена Олександрівна Губай

    Олена Олександрівна Губай

    Головний бухгалтер, ТМ Насолода

    Контактные данные скрыты
  • Віктор Іванович Башкіров

    Віктор Іванович Башкіров

    Начальник відділу транспорту, ТМ Насолода

    Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Ягодзінський Олександр Пилипович
Спеціаліст по персоналу, від 5000 грн/міс., повна занятість
Контактна інформація
Контакти:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Мета: отримати посаду спеціаліста по персоналу в стабільній компанії з високим рівнем оплати праці та хорошим соціальним пакетом.
Графік роботи: повний робочий день
Відрядження: готовий
Шукаю роботу в місті: Хмельницький
Досвід роботи
Начальник відділу кадрів ВО з листопада 2007 по червень 2015, кількість працюючих понад 500 осіб. Виробництво мягких кондитерських виробів, оптовий та роздрібний продаж, ресторанна діяльність.
Функціональні обов’язки згідно посадової інструкції начальника відділу кадрів.
Досягнення:
• вміння ефективно працювати в команді;
• своєчасне та якісне закриття вільних вакансій;
• знання ПК, ведення кадрового обліку програмі 1 С 7.7, 1С 8.2;
• ведення управлінської документації в програмі 1С8.2 «документообіг»;
• організація і проведення корпоративних заходів;
• успішне проходження профільних перевірок контролюючими державними органами (без зауважень до відділу управління персоналом на протязі 7,5 років);
• управління HR та бізнес процесами;
• своєчасне запобігання конфліктних ситуацій в колективі;

Заступник директора РІА «С. МЕДІА ЦЕНТР» березень 2006 - листопад 2007
Функціональні обов’язки згідно посадової інструкції.
Додатково:
•Участь у підготовці та проведенню професійного навчання персоналу.

Служба в Збройних Силах України вересень 1981 – грудень 2005 роки.

Освіта
Вища: Національна Академія Оборони України ( Україна, Київ) вересень 1998 – червень 2000
Ленінградське ВВПУ ППО 1981 – 1985, офіцер-психолог.
Додаткова освіта:
„Практика роботи сучасного кадровика і HR"
проходження семінару-практикуму „ Побудова системи мотивації персоналу з урахуванням міжнародних стандартів
Знання мов
Український – рідна, Російський – вільно, Англійський – із словником.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Кадровик
20000 грн, Хмельницкий, Ивано-Франковск , еще 6 городов

Інспектор відділу кадрів, менеджер з персоналу
12000 грн, Хмельницкий

Менеджер, адміністратор, рекрутер
15000 грн, Хмельницкий

Менеджер по роботі з персоналом
30000 грн, Хмельницкий, Винница , еще 8 городов

Рекрутер
Хмельницкий

Рекрутер
Хмельницкий

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: