Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Пилип

Customer Service Representative

Рассматривает должности:
Customer Service Representative, Менеджер чата, Менеджер по роботі з клієнтами, Спеціаліст чата, Менеджер інтернет-магазину
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
36 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, Facebook и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Customer Service Representative

с 07.2021 по наст. время (4 года 1 месяц)
ТОВ "Даніско Україна", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. оформлення замовлень в системі 1С, SAP
2. ведення замовлення до отримання продукту клієнтом
3. оформлення договорів и доп. угод.
4. збір первинних документів та участь в аудиті.
5. проведення переобліків на складах компанії
6. виконання KPI компанії
7. залучення нових LEAN ініціатив в компанії

Спеціаліст з обслуговування та підтримки юридичних осіб

с 07.2017 по 07.2021 (4 года)
ПрАТ "Киевстар", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

1. Обслуговування, утримання та розвиток бізнес-клієнтів.
2. Виконання узгодженого плану продажів і цілей
3. Підготовка презентацій послуг, договорів, проведення переговорів та укладання угод
4. Вирішення нестандартних питань стосовно телефонії та АТС
5. Налаштування АТС, CRM "Бітрікс24"
Досягнення: Кращий фахівець з обслуговування за півріччя

Керівник точки продажів

с 03.2016 по 05.2017 (1 год 2 месяца)
Ploskostop, Київ (Роздрібна торгівля)

1. Організація роботи відділу (проведення щоденних планувань з продавцями, найм нових менеджерів, дожим великих клієнтів за продавцями, створення організаційних документів відділу продажів);
2. Мотивація працівників (особиста робота з кожним менеджером, вдосконалення матеріальної та нематеріальної мотивації продавців);
3. Контроль роботи відділу (ведення звітності по продажах та її звірка з фактом).
4. Залучення клієнтів до компанії

Провідний спеціаліст відділу продажів м. Київ

с 06.2015 по 02.2016 (8 месяцев)
ТОВ "Воля Кабель", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

1. Навчання персоналу
2. Проведення тренінгів для співробітників відділу продажів
3. Проведення заходів щодо залучення нових клієнтів. BTL активності.
4. Пошук нових співробітників, проведення співбесід
5. Підготовка презентацій для вищого керівництва за показниками команди

Досягнення: запуск пілотного проєкту і збільшення продажів за рахунок BTL активностей.

Консультант службы "Контакт-Центр"

с 11.2012 по 06.2015 (2 года 7 месяцев)
ТОВ "Воля Кабель", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

1. Укладення договорів,
2. Ведення діючих клієнтів компанії
3. Вирішення конфліктних ситуацій,
4. Навчання нових співробітників.
5. Консультація клієнтів, забезпечення відмінного обслуговування у відділенні.
6. Продажі послуг ТБ та Інтернет при особистому спілкуванні з клієнтами.
7. Утримання наявних абонентів.

Продавець непродовольчих товарів відділу "Декор"

с 07.2010 по 09.2012 (2 года 2 месяца)
Епіцентр К, Київ (Роздрібна торгівля)

1. Здійснення викладки товару, перевірка наявності та відповідності маркування та цінників на товарі;
2. Оформлення вітрин та стендів;
3. Підготовка товару до продажу;
4. Надання кваліфікованих консультацій покупцям про товар;
5. Проведення інвентаризації
6. Навчання нових співробітників

Образование

НаУКМА

ФСНСТ (факультет соціальних наук і технологій), Київ
Высшее, с 2006 по 2010 (4 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Дія. Цифрова освіта

1 день
Сертификат

Знания и навыки

  • MS Office
  • Користувач ПК
  • Ведення звітності
  • Oracle Siebel CRM
  • Service Desk
  • Урегулювання конфліктів
  • DMS
  • Навички управління персоналом (команди до 10 осіб)
  • SAP ERP

Знание языков

  • Английский — средний
  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Моя мета полягає в знаходженні захоплюючої та винагороджувальної роботи менеджера з роботи з клієнтами, де я зможу використовувати мій досвід і навички для створення позитивного впливу на клієнтський досвід, забезпечуючи високу рівень задоволеності та лояльності клієнтів.

Моя ціль - працювати в команді, яка активно дбає про клієнтів, та вдосконалювати стратегії обслуговування, спрямовані на збільшення обсягів продажів та встановлення довгострокових відносин з клієнтами. Я хочу вносити вагомий вклад у досягнення бізнес-цілей компанії, а також постійно розвивати свої навички в області обслуговування клієнтів, ефективного взаємодії та управління відносинами з клієнтами. Моя робота повинна відображати мою відданість та наполегливість у досягненні високих стандартів якості та задоволення клієнтів.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: