Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 сентября 2019 PRO

Світлана

Менеджер по роботі з клієнтами

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
50 лет
Город:
Черновцы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник відділу по роботі з клієнтами

с 09.2007 по 10.2016 (9 лет 1 месяц)
ТЦ METRO, Чернівці (Торгівля)

Перше місце з якості серед ТЦ

Образование

ЧНУ, КНТУ

Економічний, Чернівці
Высшее, с 1992 по 1995 (2 года 10 месяцев)

2 вищі освіти:
1. Дитяча педагогіка та психологія, практичний психолог
2. Бухоблік та аудит

Знания и навыки

MS Excel MS Word MMS DMS Обробка документів та введення їх в базу даних Оформлення гарантійних талонів Видача сертифікатів якості Реєстрація клієнтської бази Організація та контроль роботи відділу Вміння організувати ,виконувати та контролювати робочий процес Рекламація товарів

Дополнительная информация

Комунікабельна, ерудована, відповідальна, легко контактую з людьми.Вмію організувати та виконувати поставлені задачі.
Адміністративні обовязки:
•Управління діяльністю відділу з метою забезпечення ефективності роботи.
•Контроль дотримання працівниками трудової дисципліни та правил внутрішнього трудового розпорядку.
•Планування роботи працівників, контроль виконання.
•Організація якісного обслуговування відвідувачів магазину. Вирішення конфліктних ситуацій та робота з рекламаціями.
•Організація та контроль роботи по реєстрації клієнтів та робота з клієнтською базою.
•Навчання персоналу з питань законодавства по якості товарів.
•Організація та контроль роботи відділу щодо реалізації та впровадження маркетингових акцій
•Перевірка товаросупроводних документів, які надаються постачальниками, на відповідність вимогам законодавства.
•Перевірка маркування продукції щодо вимог чинного законодавства.
•Надання клієнтам конкретного пакета товаросупроводних документів якості.
•Приймання претензій клієнтів, оформлення, реєстрація та опрацювання скарг згідно чинного законодавства.
•Коммунікація з постачальниками та виробниками щодо скарг клієнтів
•Реєстрація результатів внутрішніх перевірок якості продукції в магазині
•Контроль дотримання процедур забезпечення якості HACCP в ЦОТ

Додаткова інформація
•розуміння психології клієнта;
•висока стійкість до стресів;
•діловий та акуратний зовнішній вигляд;
•потрібний рівень грамотності;
•знання діючої нормативної бази якості ЗУ; ЗСС, документообігу з якості;
•зокрема що до вимог Технічних регламентів та декларування продукції;
•навички роботи та знання касової дисципліни

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: