Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 августа 2016

Вячеслав

Бухгалтер по заработной плате, 4 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
53 года
Город:
Чернигов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Знания и навыки

Пользователь ПК

Дополнительная информация

Резюме
на посаду бухгалтера (кадри)

Проценко Світлана Олександрівна

Дата народження: 28 травня 1978 р.
Громадянство: Україна
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Сімейний стан:
одружена, діти-2
Бажаний графік роботи: повний робочий день
Мета
Здобуття посади бухгалтера
Освіта
1997-1998 роки
Харківський фінансово-економічний інститут
Факультет «Облік та аудіт»
За фахом «Бухгалтерський облік» (спеціалізований курс)
2000-2005 роки
Національний аерокосмічний університет ім.М.Є.Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
Факультет «Економіка і підприємництво»
Кваліфікація «Бакалавр з фінансів»
Диплом бакалавра
2005-2006 роки
Національний аерокосмічний університет ім.М.Є.Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
Спеціальність «Фінанси»
Кваліфікація «Економіст»
Диплом спеціаліста
Досвід роботи
2006-2007 роки

Районний відділ освіти (м.Новомосковськ, Дніпропетрівська обл.)
Посада: бухгалтер з обліку матеріалів
- прийом від підрозділів і від матеріально-відповідальних працівників звітів про рух матеріальних цінностей;
- складання проводок, журналів-ордерів;
- обрахування товарно-матеріальних цінностей і контроль за ними;
- організація і проведення інвентаризації, обробка її результатів; - участь у комісії по списанню матеріальних цінностей;
2010-по теперешній час
Об`єднання житлово-будівельних кооперативів
Посада: бухгалтер з заробітної плати, інспектор з кадрів
Нарахування з/п (120 чол.)
Оформлення первічної документації
Обробка внутрішньої документації(табеля,накази,лікарняні листи
Складання та здача статистичних звітів за формою № 1 та №2.
Робота із банками (кліент-банк)
Виконання касових операції та розрахунків із підзвітними особами.
Ведення журналів-ордерів
Складання та здача звіту з ЄСВ та 1 ДФ.
Досвід ведення обліку у програмі 1С-7.7 та 1С-8.3.
Ведення архіву
Ведення кадрової справи:
відповідальність та контроль за трудовими книжками працівників,
друк наказів з кадрів, по особовому складу та підприємству
ведення особових карток робітників
складання табелю робочого часу, графіку відпусток та ін.

Професійні навички та знання
Знання нормативних, методичних керівних матеріалів з організації та ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності
Володіння обліковою політикою, системою регістрів обліку, правилами документообігу й технологією оброблення облікової інформації на підприємстві.
Ведення плану рахунків бухгалтерського обліку
Знання системи і форми внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності й контролю.
Знання основ трудового та податкового законодавства.
Досвідчений користувач ПК: MS Office: Word, Excel, «1С: Зарплата та кадри 7.7», «1С: Підприємство 7.7 та 8.3», программы банк-клиент
Опытный пользователь ПК: MS Office: Word, Excel, Outlook; «1С: Зарплата и кадры 7.7», «1С: Предприятие», программи банк-кліент.

Додаткові відомості
Англійська мова – рівень Pre - Intermediate
Українська та російська мова- висший рівень
ПК – досвідчений користувач (Программа 1С Бухгалтерия; програми «Банк-Кліент» ; Медок ; Ліга-закон.)
Маю права водія кат. В
Особисті якості
Комунікабельність, активна життєва позиція
Здатна швидко навчатися новим видам діяльності
Стресостійкість
Відповідальність
Старанність
Прагнення до розвитку та професійному зросту
Хобі — читання, мандри, кулінарія

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: