Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Катерина

Бухгалтер

Вид занятости: полная
Возраст: 31 год
Город: Киев
Вид занятости:
полная
Возраст:
31 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Помічник бухгалтера

с 09.2019 по 08.2025 (6 лет)
Promsat, LTD, Київ (Машинобудування)

внесення в 1с нових контрагентів
робота з клієнт-банком(рознесення банківської виписки, створення платіжних інструкцій,дотримання платіжного календаря)
створення рахунків/надходжень(631)
проведення реалізацій
робота з первинною документацією (постачальники і покупці-прибуткові,видаткові накладні, акти звірок з постачальниками,покупцями )
проведення звітів виробництва
контроль наявності оригіналів документів, формування реєстрів первинної документації
обмін документами з контрагентами в програмі М.Е.Doc
створення витягів в програмі М.Е.Doc
звірка кодів УКТЗЕД
робота з митним кабінетом
робота з кабінетом платника (ДПС)
комунікація з контрагентами
підготовка документів для розблокування ПН
підготовка документів для купівлі валюти
отримання та відправка документів укрпоштою

Помічник бухгалтера

с 08.2017 по 07.2019 (2 года)
ТОВ, Київ (Прочистка інжинерних систем)

Заключення договорів з контрагентами,надання рахунків-фактур,обробка зауважень до договорів і внесення необхідних змін, надання актів виконаних робіт, Погодження і підписання договорів. Письмова і усна комунікація із Замовниками. Ведення документообігу підприємства (реєстрація вхідної/вихідної документації, систематизація та збереження документів, копіювання, сканування, інше).Контроль за поверненням первинної документації (коммунікація з Замовником по їх поверненню).

Помічник бухгалтера

с 04.2017 по 07.2019 (2 года 4 месяца)
ТОВ, Київ (Прочистка інжинерних систем)

Заключення договорів з контрагентами,надання рахунків-фактур,обробка зауважень до договорів і внесення необхідних змін, надання актів виконаних робіт, надання інформації з приводу податкових накладних (дата реєстрації,номер накладної). Погодження і підписання договорів. Письмова і усна комунікація із Замовниками. Ведення документообігу підприємства (реєстрація вхідної/вихідної документації, систематизація та збереження документів, копіювання, сканування, інше).Контроль за поверненням первинної документації (коммунікація з Замовником по їх поверненню).Замовлення води, канцелярії. Координація кур'єрів по доставці документів клієнтам.

оператор call-centre

с 06.2012 по 09.2012 (4 месяца)
xtra-tv, Київ (супутникове телебачення)

Вхідна лінія,консультація абонентів.

Образование

НАСОА

Фінансовий, Київ
Высшее, с 2010 по 2016 (6 лет)

Дополнительная информация

Основна работа в 1С 8.3 УТП,Медок. Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point).Комунікабельність,відповідальність,стресостійкість,пунктуальність.
Ціль:навчання і освоєння різних ділянок БО.

Місцезнаходження офісу:Правий берег.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: