Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/3624062
Діловод, 8 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Город:
- Киев
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Дополнительная информация
Піндус Тетяна Ярославівна
тел.
22/10/1985 року
093/143-60-78
Місце проживання:
м.Київ вул. Л.Руденко, 10Б
e-mail:
[
Місце реєстрації:
Вінницька обл., м.Ямпіль, вул.Гагаріна,8
Бажана посада: Діловод
Досвід роботи:
З 12/12/2016 до тепер – Київська міська митниця ДФС – старший державний інспектор відділу контролю митної вартості управління адміністрування митних платежів.
З 08/02/2016 по 09/12/2016 – Київська міська митниця ДФС – старший державний інспектор відділу митної вартості та адміністрування митних платежів управління адміністрування митних платежів.
З 05/12/2014 по 07/02/2016 – Київська міська митниця ДФС – старший державний інспектор відділу митної вартості управління адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання.
З 14/11/2013 по 04/12/2014 – Київська міжрегіональна митниця Міндоходів – головний державний інспектор відділу контролю за правильністю визначення митної вартості товарів.
З 02/08/2013 по 13/11/2013 – Київська міжрегіональна митниця Міндоходів – провідний інспектор відділу контролю за правильністю визначення митної вартості товарів управління митної вартості, класифікації товарів ЗР ЗЕД.
З 17/06/2013 по 01/08/2013 – Київська міжрегіональна митниця Міндоходів – провідний інспектор сектору по контролю за правильністю визначення митної вартості
З 24/12/2012 по 16/06/2013 – Київська регіональна митниця – провідний інспектор відділу митних платежів
Основні функції: опрацювання вхідної та вихідної кореспонденції; сканування та реєстрація вихідної кореспонденції; фіксування в програмі «Управління документами» відповідальних виконавців на запит; копіювання документів; контроль по вчасному виконанню запитів в встановлений законодавством строки; звітність про виконання запитів; звітність по номерних бланків; відповідальність, звітність та зберігання документів із грифом «Для службового використання»; формування документів до архіву; ….
З 10/2009 по 21/12/2012 - страхова компанія ПрАТ «СК «КД Життя» - спеціаліст департаменту обслуговування та інформаційного забезпечення клієнтів.
Основні функції: завідувач архівом; підготовка звітності; надання інформаційної підтримки клієнтів (умови договору, внесення змін до договорів, написання заяв згідно вимог компанії, уточнення платежів на річницю); контроль за своєчасним відправленням полісів; підготовка та відправка листів клієнтам; контроль пошти компанії; опрацювання вхідної та вихідної кореспонденції; робота із поштою (замовлення марок, поповнення авансової книжки, відправка та прийняття кореспонденції).
З 04/08/2008 по 15/07/2009 – страхова компанія ЗАТ «КД Життя» - спеціаліст департаменту обслуговування клієнтів.
Основні функції: формування звітності по отриманим заявам на страхування; формування справ клієнтів; адміністрування бази даних (введення заяв на страхування життя, розподіл платежів, випуск полісів, перевірка випущених полісів і т.д.); робота з документами юридичних осіб (перевірка наданих документів, формування справ, ведення необхідного листування, стандартна обробка заяв на страхування, комплексна відправка полісів); робота з архівом; опрацювання вхідної кореспонденції; контроль за своєчасним відправленням полісів; контроль наявності комплектуючих матеріалів для формування справ клієнтів (наявність папок, файлів, архівних реєстрів, архівних шаф).
З 10/05/2007 по 22/07/2008 – ВАТ «СЕБ Банк» - молодший фахівець сектору обслуговування малого та середнього бізнесу відділу обслуговування юридичних осіб Київського регіонального департаменту відділу відкриття рахунків для юридичних осіб.
Основні функції: відкриття/закриття рахунків; безпосереднє спілкування з клієнтами та потенційними клієнтами юридичними та фізичними особами; перевірка документів; формування справ клієнтів; ведення архіву клієнтів, і т.д.
Освіта:
2007 року – отримала диплом Тернопільського державного економічного університету за спеціальністю «Економіка і підприємство» та здобула кваліфікацію магістра з банківської справи.
2006 року – отримала диплом Тернопільського національного економічного університету за спеціальністю «Банківська справа» та здобула кваліфікацію бакалавра з банківської справи.
Професійні навички:
1С; MS Office, internet Explorer, Lotus Notus, «Управління документами».
Оргтехніка: факс, ксерокс, принтер, сканер, ПК.
Особисті якості:
Вміння планування та організовування свій робочий час, діловий підхід до роботи, вміння виконувати завдання в строк, бажання працювати з подальшою можливістю кар`єрного розвитку, вміння самостійно та оперативно приймати рішення, відповідальна, ініціативна, комунікабельна, порядна, швидко навчаюся, вмію працювати в колективі, уважна.
Похожие кандидаты
Реєстратор
Киев
Методист-деловод
Киев
Діловод
Киев
Діловод
Киев
Специалист по документообороту, менеджер по обработке технической информации
15000 грн, Киев