Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Христина

Директор з маркетингу

Рассматривает должности:
Директор з маркетингу, CMO
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
30 лет
Город проживания:
Львов
Готов работать:
Киев, Львов, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник відділу стратегічного маркетингу

с 05.2022 по 02.2025 (2 года 9 месяцев)
Ardis Group, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Бренд-напрямок:
- Розробка середньострокових бренд-стратегій, PR-стратегії компанії, їх щорічний перегляд та тактична імплементація.
- Створення проєкту та побудова інфлюенс-ком'юніті для роботи з продуктовими брендами компанії.
- Розбудова брендів Philadelphia та Bergader: Philly №1 (awareness 40%/88%, value share - #1 cream cheese); Berg №2 (volume, value share - #2 combined mold).
- Проведення досліджень потреб споживача та споживацьких настроїв за категоріями продуктів у кількісному та якісному методах - фокус-групи Intelcon, кількісні дослідження Gradus.
- Написання та впровадження стратегії розвитку брендів компанії.
- Розробка та запровадження процесу редизайну власної ТМ компанії (™Lel). Від визначення потреби до запуску продукції у новому дизайні на полицях.
- Розбудова власного бренду компанії ™Lel на основі досліджень ринку та споживача. За 2022-2023 рік - наповнено портфель +12 SKU.
- Прорахунок, погодження та втілення бізнес-кейсу, а також запуск нового продукту з окупністю нового обладнання (копчена моцарела) - отримали бронзову медаль на World Cheese Awards 2023.
- Розробка та запуск спільного продукту із соціальним підґрунтям разом з найбільш довіреним фондом України “Повернись Живим”.
- Ініціація та контроль запуску РК для брендів у підпорядкуванні
- Розробка та впровадження процесу запуску co-pack у компанії для збільшення продажів та кількості лояльних споживачів (на сьогодні запущено 9 наборів для брендів Bergader, Zanetti та Philadelphia) - середній приріст продажів з полиці зріс у 5 разів у порівнянні до неакційного періоду. У подальшому генерація ідей та контроль процесу запуску й роботи з co-pack.

PR-напрямок:
- Розробка середньострокової PR-стратегії компанії, їх щорічний перегляд та тактична імплементація.
- Написання статей та участь у професійних ATL та BTL активностях із продуктовими брендами та брендом компанії.
- Робота над розвитком бренду роботодавця компанії Ardis Group - запрошення до участі у конкурсі delo.ua топ-100 роботодавців України, долучення до благодійної менторської платформи Mentory v tylu, участь у ренкінгу “Відповідальна країна” на mmr.ua.
- Запровадила моніторинг метрик PR-комунікацій компанії - SOV, MediaQuality та інші.
- Організація участі та стенду компанії у виставці WorldFood Ukraine 2023 (від подачі заявки до роботи на стенді)
- Вперше для компанії організувала участь у рейтингу X-ray із кейсами брендів, що у підпорядкуванні (Philadelphia, Bergader, Zanetti).
Ініціація та запуск корпоративної сторінки у Wikipedia.
- Розробка та впровадження низки проєктів по розбудові PR-профілю компанії та брендів, як соціально відповідальних

Робота з командою:
- Побудова відділу стратегічного маркетингу.
- Управління внутрішньою та зовнішньою командою у напрямках: бренд-маркетинг, PR, копірайтинг, дизайн, SMM.
- Впровадила дашборди та KPI для контролю ефективності роботи відділу та контролю у віддаленому форматі роботи.

Старший бренд-менеджер із розвитку нових продуктів

с 12.2021 по 08.2022 (8 месяцев)
ТзОВ Артвайнері, Київ (Алкоголь)

- розробка та імплементація маркетингової
стратегії бренду
- проведення маркетингових досліджень
- виведення нових продуктів
- розробка та імплементація комунікаційної стратегії бренду
- R&D (розробка нових смаків, видів продукту, проведення тестової панелі)
- аналітика продажів по суббрендах та окремих продуктах
- дослідження ринку та аналітика (ринок / конкурентне середовище / потенціал
ринку)
- робота з пакуванням (дизайн, правові зміни, друк)
- робота із креативними агенціями, написання брифу та коригування при
створенні дизайну для нових торгових марок
- підбір контрагентів, проведення тендерів (креативні, digital, дизайн)
- планування бюджетів та їх дотримання
- участь у процесі ціноутворення продуктів (СВ, аналіз ціни конкурентів, динаміка
категорії)
- робота із новими продуктами у суміжних категоріях - тихі вина, ігристі вина,
коньяк, горілка (власного виробництва та СТМ)

Бренд-менеджер ТМ “MARENGO”

с 03.2021 по 11.2021 (8 месяцев)
ТзОВ Баядера Груп, Київ (Алкоголь)

розробка та імплементація маркетингової стратегії бренду
- проведення маркетингових досліджень
- виведення нових продуктів у портфель компанії із Українськими підрядниками
- виведення нових продуктів у портфель компанії із Європейськими підрядниками
- ведення перемовин щодо запуску нового імпортного продукту
- розробка етикетки згідно вимог додрукарської підготовки Європейських
партнерів та супровід друку
- розробка та імплементація комунікаційної стратегії бренду, 360 кампанії
- зйомки роликів для tv та digital кампаній для відродження комунікації ТМ
МАРЕНГО (вермути)
- розробка та запуск сайту для бренду (вермути та ігристі вина)
- проведення тендеру на пошук партнерів для написання сайту та створення
унікального наповнення у стилі оновленої комунікаційної стратегії бренду
- R&D (розробка нових смаків, видів продукту, проведення тестової панелі). За
час роботи було виведено нову торгову марку ЕНТРЕ у 3-х форматах та нову
лінійку ігристих вин Маренго Італія.
- робота із 2-ма заводами на території України та 3-ма заводами на території
Європи
- аналітика продажів по суббрендах та окремих продуктах
- дослідження ринку та аналітика (ринок / конкурентне середовище / потенціал
ринку)
- розробка унікального дизайну для нової ТМ ЕНТРЕ із внутрішнім
департаментом дизайну
- розробка унікального дизайну для нової ТМ Маренго Італія із дизайн агенцією
R&R
- підбір контрагентів, проведення тендерів (креативні, digital, дизайн)
- планування річного бюджетів та їх дотримання, контроль суміжних
департаментів по дотриманні річного бюджету бренду
- участь у процесі ціноутворення продуктів (СВ, аналіз ціни конкурентів, динаміка
категорії)
- редизайн та зміна позиціонування продукту.
- аналіз звітності та написання висновків.

Керівник проекту (проектна робота)

с 10.2019 по 10.2020 (1 год)
ТзОВ “Галицький хліб” (виробництво слабоалкогольних/безалкогольних напоїв), Львів (Виробництво основ для напоїв)

- розробка стратегії бренду в B2B
- проведення кабінетних досліджень
- менеджмент командою маркетингу
- брендинг (створення лого, неймінгу, фірмової стилістики)
- створення упаковки 2 лінійок продуктів (тз дизайнера, ux споживача, правова
інформація)
- забезпечення дистрибуційної команди маркетинговою інформацією
- розробка брендового інтернет магазину (копі, дизайн, маркетингова/тех
інформація, платіжні системи, seo)
- виготовлення рекламних роликів (тз креативній агенції, співпраця з
продакшеном, зйомка)
- підготовка до запуску digital рекламної кампанії
- написання стратегії бренду в B2C сегменті

Бренд-менеджер категорії "морозиво"

с 07.2019 по 03.2021 (1 год 8 месяцев)
ПрАТ “Львівський холодокомбінат” (ЛІМО), Львів (Морозиво; FMCG)

- розробка та імплементація маркетингової стратегії бренду
- проведення маркетингових досліджень
- розробка та виведення нових продуктів (більше 20 лончів, 9 продуктів у нових
лінійках, 3 нових лінійки продукції)
- розробка та імплементація комунікаційної стратегії бренду, 360 кампанії (digital,
tv, outdoor, indoor)
- зйомки роликів для tv та digital кампаній
- проведення всеукраїнської акції для стимулювання збуту
- запуск лендінгу для проведення збутових активностей бренду
- запуск online-замовлення доставки (2 тижні від ідеї до першого замовлення)
- R&D (розробка нових смаків, видів продукту, проведення тестової панелі)
- аналітика продажів по суббрендах та окремих продуктах
- впровадження змін в рецептури, запуск лонч-форм
- підбір контрагентів, проведення тендерів (креативні, digital, дизайн)
- бюджетування активностей
- участь у процесі ціноутворення продуктів (СВ, аналіз ціни конкурентів, динаміка
категорії)
- аналіз звітності та написання висновків.

Бренд-менеджер категорії напівфабрикати

с 10.2018 по 07.2019 (9 месяцев)
ПрАТ “Львівський холодокомбінат” (ЛІМО), Львів (Заморожені напівфабрикати; FMCG)

менеджмент комунікації бренду в digital (fb, insta)
- аналіз категорії (конкурентів, споживача)
- ведення упаковки категорії (дизайн, правові зміни, друкарні)
- оптимізація виробничих процесів, джерел постачання сировини
- проведення тендерів (digital агентств)
- аналіз маржинальності, виведення низько прибуткових продуктів
- ведення сайту компанії в своїй категорії
- розробка рецептур, ідей нових продуктів їх тестування, представлення
менеджменту компанії

Дивізійний маркетолог (центрального офісу)

с 03.2018 по 09.2018 (6 месяцев)
Національна мережа аптек “Подорожник”, Львів (Аптеки; Медицина; Лікарські припарати)

Відкриття торгових точок, підготовка дизайну (індор, аутдор), перевірка
відповідності атрибутів бренду
- Розробка механік акційних пропозицій та знижок
- Виготовлення POS-матеріалів
- Проведення івентів
- Розробка та погодження з контролюючими органами зовнішньої реклами
- Організація смс-розсилок на кінцевого споживача
- Ведення кошторисів на забезпечення маркетинговими матеріалами
- Контроль за правильністю проведення акцій в ТТ, дотримання правил та
брендових акцентів

Менеджер зі збуту

с 04.2015 по 02.2018 (2 года 10 месяцев)
“Холдинг емоцій фест” (крафтова пивоварня “Правда”), Львів (Крафтова пивоварня)

- введення продукції у всеукраїнські мережі (Сільпо, Метро, SPAR)
- представленість продукції в дьюті фрі зоні аеропорту ім.Д.Галицького
- розвиток проекту доставки на кінцевого споживача (B2C)
- ведення сайту в межах відповідальності (онлайн форми замовлення), CRM
- робота з HoReCa на території України
- залучення нових клієнтів В2В та В2С
- аут сток менеджмент
- представленість бренду на всеукраїнських фестивалях крафтового пивоваріння

Образование

Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій ім.С.З.Гжицького

Економіки та менеджменту, маркетинг, Львов
Высшее, с 2013 по 2017 (3 года 4 месяца)

Навчання з третього курсу. Бакалавр з відзнакою. Протягом усього навчання отримувала підвищену стипендію. Доповідач на наукових конференція.

Львівський Державний Коледж Харчової та Переробної Промисловості Націнального Університету Харчових Технологій

Економічний, комерційна діяльність, Львів
Среднее специальное, с 2010 по 2013 (2 года 8 месяцев)

Львівська правнича гімназія

Львів
Среднее, с 2001 по 2010 (8 лет 8 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Осінній навчальний семінар у "Central European University"

2014 рік, 3 дні, Будапешт

Міжнародне стажування на тему "Miedzynarodowy transfer innowacji i metody jego finansowania"

2014, 5 днів, Wyższa Szkoła Informatyki i Umiejętności w Łodzi

Тренінг "Майстер дзвінка" Людмили Калабахи

2016.03.26

Тренінг з акторської майстерності

2016, 3 дні

LEVEL - Проектний менеджмент (Яна Демченко)

2021

KMBS - Школа бренд-менеджменту(Олена Мальцева, Вадим Пустотін)

2020

Projector - Jobs to be Done методологія (Михайло Траверсе)

2020

ICY FORUM

2020

KMBS - Digital Marketing Strategy (Роман Гавриш)

2018

Strategic Leadership

2023, 3 місяці

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • MS PowerPoint
  • 1С:Підприємство

Знание языков

  • Английский — средний
  • Польский — начинающий
  • Немецкий — начинающий
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Не маю шкідливих звичок.

Захоплення:
Подорожі, живопис, графіка, мобільна фотографія

Доповідач на міжнародних наукових конференція.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: