Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 22 июля 2018 PRO

Вікторія

HR-менеджер

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
54 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з персоналу

с 11.2016 по наст. время (7 лет 6 месяцев)
EGIS-Ukraina, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- Кадрове адміністрування компанії. Ведення обліку персоналу товариства та його підрозділів, розробка кадрової документації.
- Підбір персоналу в штат товариства, пошук експертів для роботи в проектах.
- Складання посадових інструкцій, правил внутрішнього розпорядку , кадрових положень, розпоряджень. Впровадження HR політик і процедур.
- Підтримка департаментів товариства із HR питань.
- Реєстрації працівників-нерезидентів.Отримання дозволів на працевлаштування, посвідок, віз.
- Планування та організація навчання персоналу.

Відділ контролю даних. Аналітик

с 01.2008 по 12.2014 (6 лет 11 месяцев)
ТОВ «Нестле Ураїна», Київ (Харчова промисловість)

•Контроль даних Постачальників та Покупців в корпоративній інформаційній системі відповідно зі стандартами SAP, державним законодавством та процедурами компанії.
•Створення інструкції користувача, щодо контролю даних та вносила до них зміни.
•Підготовка та проводення навчання для безпосередніх користувачів системою та операторів вводу даних .
•Формування та впровадження запитів стосовно внесення комплексних змін даних в SAP згідно зі стандартами компанії.

Спеціаліст по роботі з персоналом 10.2004 - 06.2007

с 10.2004 по 06.2007 (2 года 8 месяцев)
Корпорація Рейтеон, Київ (Транспорт, логістика)

•Розробка та оновлення посадових інструкції.
•Моніторинг обліку робочого часу, складання та відстеження виконання графіку відпусток.
•Формування та внесення зміни до особових справ працівників. відповідно з прийомом, звільненням, переведенням на іншу посаду.
•Оформлення первинних кадрових документів (заяв, анкет, лікарняних листів).
•Підготовка періодичних звіти стосовно кадрової діяльності компанії.

Консультант

с 10.1996 по 11.2000 (4 года 1 месяц)
ПрайсУотерхаусКупер, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Агенція США з міжнародного розвитку / Проект масової приватизації, Консультант
•Створення та підтримка бази даних підприємств, що підлягають приватизації
•Підготовка аналітичних звітів стосовно стану приватизації стратегічно-важливих підприємств

ТACIS / Проект “Вдосконалення системи рахунків та платежів у ДАЕК “Київобленерго”, Консультант
•Участь в впровадженні управлінської інформаційної системи звітності “Київобленерго”, визначення та аналіз джерел надходження інформації; створення технічних специфікацій, сценріїв тестування, інструкцій користувача щодо впровадженої інформаційної системи.

Образование

Київський національний економічний університет, , 2001

Фінансовий менеджмент, Київ
Высшее, с 1999 по 2001 (2 года 1 месяц)

Одеська національна академія зв'язку ім. О. С. Попова

Багатоканальний зв`язок, Київ
Высшее, с 1988 по 1993 (4 года 10 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК MS PowerPoint MS Access САПР HCL Notes MS Project SQL Програмування ФМС BASIC MS Visual basic FoxPro

Знание языков

Английский — продвинутый

Дополнительная информация

ПЕРЕЛІК КВАЛІФІКАЦІЙ
Більше 10 років досвіду роботи в міжнародних комерційних організаціях та донорських проектах на посадах спеціаліста відділу персоналу та аналітика баз даних. Вища фінансово-економічна освіта. Досвід в кадровому діловодстві, підготовці звітів, інструкцій, процедур, презентацій. Вміння працювати з великим обсягом інформації. Професійні навички в галузі консалтингу та аналітичних досліджень.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Маю посвідчення водія категорії В.
Одружена, виховую двох доньок.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: