Максим
Операцйний менеджер, Project manager, Head ВТО, аналітик бізнес-процесів
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/3723782/
Опыт работы
Керівник ВТО мережі , Операційний Менеджер мережі
с 01.2018 по наст. время
(8 лет)
KLO, Київ (Автобізнес та автосервіс)
Заступник керуючого магазина (Кризис Менеджер, Мобільна група)
с 09.2011 по 01.2018
(6 лет 5 месяцев)
Фора, ТОВ, Київ (Роздрібна торгівля)
Образование
Промислово-економічний колежд Національного авіаційного університету
Програмування для ЕОТ та автоматизованих систем їх обслуговування, Київ
Высшее, с 2006 по 2010 (4 года)
Знания и навыки
- MS Office
- Організаторські здібності
- Управління персоналом
- Управлінські навички
- Комунікабельність
- Автоматизація обліку
- Розуміння структури даних
- Складання комерційних пропозицій
- Укладання договорів
- Ведення ділових переговорів
- Ведення договірної роботи
- Управління проєктами
- Реінжиніринг
- Операційний менеджмент
- Відповідальність
- Уміння аналізувати
- Користувач 1С
- Робота в команді
- Управління командою
- Ведення переговорів
- MS Excel
- Планування бюджету
- PBI
- Контроль ціноутворення
- Аналітичне мислення
- Чесність
- Адаптивність
- Висока працездатність
- Бізнес-планування
- Неконфліктність
- Орієнтація на результат
- Продуктивність
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — средний
Дополнительная информация
Керівник
Романець Максим Вікторович
Вік: 33 роки
Місто проживання: Вишневе
Сімейний стан: одружений
Дитина , більше 6 років
Водійські права категорії В
Телефон, e-mail: [
Графік роботи: повна зайнятість
З/П від 60000
Мета :
Застосування свого професійного досвіду, навичок та знань на посаді керівника, робота на результат, та здобуття новогу досвіду в інших сферах та ланках.
Освіта :
Вересень 2005 - Червень 2010 р
Промислово Економічний Коледж Національно Авіаційного Університету
Програмування електро обчислювальної техніки, обслуговування та автоматизація систем.
Досвід роботи:
Серпень 2010 року - Лютий 2017 р
ТОВ «Фора», Київ
Заступник директора магазину (Кризис менеджер, БСК, Спеціаліст по запуску об'єктів)
Лютий 2017 року - Лютий 2021
ТОВ «Техносалікс», ( АЗК )
Заступник директора АЗК (Керуючий ТТ, Начальник цеху фаст-фуд, кухня кафе при АЗК, Кризис менеджер,
в.о. Директор АЗК в цілому, Наставник)
Лютий 2021 року - по сьогодні
ТОВ «Конверс Лінкс», ( АЗК )
Керівник відділу товарного обліку
Провідний фахівець операційної підтримки мережі
Департамент продажів
Обов'язки:
- Операційне управління ТТ
- Підбор Адміністративних співробітників (постановка і контроль задач, розвиток персоналу, облік робочого часу, контроль графіків)
- Комунікація з суміжними департаментами;
- Контроль та розвиток ТТ;
- Аналіз ефективності Адміністрації ТТ;
- Оптимізація робочих процесів, систем обліку;
- Аналіз бізнес-процесів та вимог замовників.
- Формування та погодження технічних завдань.
- Тестування та впровадження нового функціоналу.
- Консультація та навчання користувачів.
- Координація з іншими відділами та підрядниками для усунення технічних проблем.
- Участь в впровадженні ІТ-рішень в якості аналітика
- Проведення зрізу знань з оцінкою кандидатів;
- Формування кадрового резерву;
- Створення Посадових та Корпоративних інструкцій,дорожніх карт з діаграмою Ганта;
- Проведення переговорів з постачальниками, вивчення ринку;
- Управління асортиментом;
- Табелювання персоналу;
- Автоматизація замовлень
- Оптимізації документообігу до ЕДО
- Оптимізація товарів МШП та їх оцифрування
- Контроль товарних залишків та наявності товару;
- Контроль АМ на ТТ;
- Контроль поставок товару в потрібному обсязі за графіком;
- Контроль обліку товару в Корпоративному ПО на базі системи 1С та інше
- Організація і контроль проведення інвентаризацій програмний супровід та їх аналіз;
- Контроль та забезпечення процесів списання і повернень товарів, згідно з встановленими лімітами і договірними умовами;
- Формування і своєчасна здача звітності;
- Контроль виконання планових показників по всій мережі з продажу та стандартів обслуговування.
Досягнення:
- Приріст заробітку ТТ та компанії
- Зменшення втрат
- Відкриття нових об'єктів і організація роботи
- Збільшення виторгу на об'єктах, які не виконували показники (Кризис менеджер).
- Оптимізація існуючих процесів ( програмних та повсякденних)
- Структуризація та Реінженігінг процесів
- Розробка та впровадження чек - листів
- Створення посадових карт дня з діаграма Ганта
- Кризис менеджер без команди
- Запуск цехів по виробництву і їх контроль в чинному вигляді.
- Наставник по свому фаху, створював кадровий резерв
- Аналіз бізнес-процесів та вимог замовників.
- Формування технічних завдань та впровадження нового функціоналу.
- Уміння швидко вливатися в колектив та впроваджувати нові правила.
- Супровід об'єктів одночасно на високому рівні.
- Вдалі впровадження оптимізації процесів.
Вміння та навички :
Впевнений користувач ПК: 1С УТ- УПП, Ms Office, і т.п.
Знання техніки та психології продажів. Знання класової дисципліни.
Ведення складського обліку та розміщення товару по групах їх специфікації з урахуванням площі складського приміщення. Навички роздрібної торгівлі( Retail ) .Навички переконання.
Навички спілкування з клієнтами, постачальниками та органами.
Додаткова інформація
Ініціативність, комунікабельність, доброзичливість, націленість на результат, аналітичний склад розуму, відповідальність, стресостійкість, енергійність, з легкістю працюю у режимі багато задачності , легко навчаюсь та адаптуюсь .
Похожие кандидаты
-
Керівник проєкту, Project Manager
Киев -
Заступник керівника проєкту
Киев, Одесса -
Виконавчий директор, Executive Director, керівник підприємства, готеля
Киев, Винница , еще 6 городов -
Координатор проєктів
Киев, Львов, Одесса -
Project manager, business analyst
Киев