Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 июля 2023

Світлана

Менеджер по персоналу

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
51 год
Город:
Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Каплун Світлана Борисівна

адреса: м. Хмельницький, вул. Староміська 52. кв. 21
тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:
1989 - 1993рр. - Український поліграфічний інститут ім. І. Федорова (з відзнакою)
економічний факультет, спеціальність "Економіка і організація книжкової торгівлі"

2002р. - ТОВ "Знання", навчання за напрямом "Діловодство та архівна справа"
2004р. - Головний навчальний центр ВАТ "Укртелеком", навчання за напрямом "Робота з персоналом в умовах корпоративного управління"
2010р. - Центр післядипломної освіти ВАТ "Укртелеком, навчання за напрямом "Психологічні аспекти роботи кадрових служб"
2016р. - ТОВ "Системи для бізнесу", навчання за напрямом 1С "Бухгалтерія для України", версія 8.2.

Досвід роботи:
12.2021р. – 05.2023р.: оператор кур'єрської доставки АТ «Укрпошта»
посадові обов'язки:
- приймання (здача) пошти з цеху обробки пошти;
- робота з клієнтами через сайт «Укрпошти»;
- підготовка реєстрів кур'єрам, приймання готівки, здача інкасації;
- оформлення документів дільниці

11.2017р. – 09.2021р.: старший касир-контролер, підмінний бригадир каси перерахунку АТ Райффайзен банк «Аваль»:
посадові обов'язки:
- перерахунок готівки банку, виручки підприємств- клієнтів банку;
- контроль завантаження-розвантаження банкоматів;
- керівництво бригадою касирів, формування документів каси перерахунку, здача готівки зав. касою

06.2017р. – 11.2017р.: касир-економіст ПАТ «Укрсоцбанк», касир ПАТ «Альфа-банк», в.о. завідуючого каси ПАТ «Альфа-банк» (Шевченківське відділення)
посадові обов'язки:
- приймання платежів населення, валюто-обмінні операції,
- обслуговування юридичних осіб (проведення верифікації та ідентифікації клієнтів, здійснення касових операцій з приймання та видачі готівки юридичним особам, оформлення виписок);
- пакування готівки, формування сумки для здачі на інкасацію;
- ведення документації каси та передача в архів.

03.2017р. – 06.2017р.: начальник відділу кадрів ТОВ "СВ Груп-А"
посадові обов'язки:
- розробка документації підприємства (колективний договір, положення, посадові інструкції)
- пошук та добір персоналу
- облік працівників за допомогою автоматизованої системи фінансово-господарського обліку 1С
- ведення кадрової документації (прийом, переведення, звільнення працівників; оформлення усіх видів відпусток і листків тимчасової непрацездатності, табельний облік).

2001р. - 2016рр: секретар-друкарка, старший інспектор з кадрів, фахівець з кадрів, спеціаліст з адміністрування персоналу відділу управління персоналом та організаційного розвитку ПАТ "Укртелеком"
посадові обов'язки:
- пошук і адаптація персоналу, застосування комплексних методів мотивації та оцінки персоналу
- ведення кадрової документації згідно державних стандартів
- організація прийому, переведення, звільнення працівників
- підготовка та проведення атестації персоналу, робота з кадровим резервом
- оцінка потреби в навчанні персоналу, організація навчання
- підготовка звітності, співпраця з центром зайнятості, управлінням статистики, військовим комісаріатом, пенсійним фондом
Маю досвід роботи в великій компанії - одній з найбільших в сфері надання телекомунікаційних послуг. Брала активну участь в підборі персоналу при створенні нових структурних підрозділів, запровадженні корпоративного кодексу, програм адаптації персоналу.
2000 - 2001рр. - бухгалтер МП "Модуль"
1995 - 2000рр. - касир відділу касових операцій АКБ "Укрсоцбанк"
1993 - 1994рр. - бухгалтер МП "Модуль"

Спеціальні знання та навики: досконале знання чинного трудового законодавства, психологічних аспектів роботи з персоналом.
Володіння ПК: MS Office, Інтернет, ІС "Бухгалтерія для України" версія 8.2 (кадри) , ПАРУС - управління персоналом

Володіння мовами: українська , російська - вільно; англійська - зі словником, польська - читаю та перекладаю
Особисті якості:
Відповідальність, порядність, комунікабельність, грамотність, вміння працювати в команді, бажання вивчати та застосовувати нові методи роботи.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Менеджер, адміністратор, рекрутер
15000 грн, Хмельницкий

Менеджер по роботі з персоналом
30000 грн, Хмельницкий, Винница , еще 8 городов

Рекрутер
Хмельницкий

Рекрутер
Хмельницкий

Менеджер з персоналу
Хмельницкий

Рекрутер
Хмельницкий

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: