Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 17 февраля 2017

Ольга

Personal assistant, office manager, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
30 лет
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Personal Assistant, supervisor of call-centre

с 01.2016 по наст. время (8 лет 5 месяцев)
Drivers education, Одесса (Telecommunications and networking)

Planning of working day, planning of the list of goals and tasks, paperwork, business correspondence (including english), business negotiations (including english), supplying officee with all the necessary, handling interviews with new operators of call-centre and further coaching, handling of business meetings, supervision of the quality of work.

Personal assistant, operator of call-centre

с 08.2013 по 05.2015 (1 год 9 месяцев)
Awendale Limited, Одесса (Pharmaceutics)

I have come to the company on the position of the operator of call-centre, but after 2 months I have been promoted for personal assistant.

My responsibilities included: holding meetings with workers of call-centre (news, mistakes in work), making computer presentations for chief officer, booking hotels, tickets, meeting of international partners, written translation of contracts and agreements, oral consecutive interpretation on business meetings with international partners, negotiations with customers, partners and shipping companies, control of couriers and cleaners (including giving a salary), providing the office with all necessities (tea, coffee, stationery, forms, etc); resolving of conflict situations with customers, business correspondence.

The reason of quitting the job: night shifts

Translator of English and French languages

с 01.2013 по 10.2013 (9 месяцев)
"Slovo", Одесса (Translation bureau)

My responsibilities included: making a written translation of documents of various difficulty on\from English and French languages.

The reason of quitting the job: low payment for work

Образование

IHU (International Humanitarian University)

Faculty of linguistics and translation – master, Одесса
Высшее, с 2010 по 2015 (5 лет 3 месяца)

Знания и навыки

MS Excel MS Word PC User MS Office MS PowerPoint Знание офисных программ

Знание языков

  • Английский — продвинутый
  • Французский — средний
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Personal qualities:

Social, punctual, responsible, decision-making, initiative, stress tolerance, persistent, having desire to work and earn

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: