Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 14 февраля 2022 PRO

Ольга

Фахівець з персоналу

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
31 год
Город проживания:
Фастов
Готов работать:
Киев, Удаленно, Фастов

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Фахівець з персоналу

с 04.2021 по наст. время (3 года 1 месяц)
ТОВ "СІЛЬПО-ФУД", Київ (Роздрібна торгівля)

Пошук і підбір персоналу (розміщення вакансій в Інтернеті, пошук і обробка резюме, проведення телефонних інтерв'ю, розміщення вакансій з кандидатами, ведення бази даних, створення кадрового резерву);
Ведення кадрового діловодства (особові картки, трудові книжки,прийоми, звільнення, переведення, лікарняні, відрядження);
Складання та контроль за графіком відпусток;
Консультування персоналу з кадрових питань;
Організація та проведення мотиваційних заходів для працівників.

Спеціаліст відділу кадрів

с 03.2017 по 12.2020 (3 года 9 месяцев)
ПАО "ПУМБ", Киев (Фінанси, банки, страхування)

Ведення кадрового обліку (прийом, звільнення, графік відпусток, лікарняні), оформлення довідок з місця роботи, консультування співробітників з кадрових питань.

Бухгалетр

с 09.2014 по 02.2017 (2 года 5 месяцев)
ТОВ "Меркс Інтеріо", Киев (Мебелеве виробництво)

Нарахування ЗП, ведення кадрового обліку
Робота в SAP

Образование

Киевский национальный экономический унверситет им. В. Гетьмана

Экономики АПК, Киев
Высшее, с 2009 по 2015 (5 лет 5 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office MS Outlook САПР Зведені таблиці Трудове законодавство БОСС-Кадровик Знання нормативних, методичних керівних матеріалів з бух обліку Володіння обліковою політикою Володіння правилами докуметообігу Володіння технологією оброблення облікової інформації Ведення кадрового обліку (прикази, прийом, звільнення, ШР) Вміння нарахування заробітної плати Облік особового складу Ведення особових справ та внесення змін пов`язаних із труд д-тю Оформлення та реєстрація кадрових приказів Ведення трудових книжок, надання довідок Складання правил внутрішнього розпорядку Складання посадових інструкцій, планів робіт, графіків відпусток Ведення табеля обліку робочого часу Надання консультацій щодо трудового законодавства Складання відповідних звітів до державних органів Оформлення документів про відрядження

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

MS Office: Outlook, Word, Excel (досвідчений користувач - робота з формулами, зведеними таблицями, великим обсягом даних, переведення текстових файлів в Excel);користувач 1С 7.7., 8.2., користувач SAP, користувач БОСС-кадровик.

Шукаю роботу із можливістю гібридного графіку роботи (частково працювати віддалено).

Похожие кандидаты

Помічник керівника, HR-менеджер
30000 грн, Удаленно

Рекрутер
10000 грн, Полтава, Удаленно

HR-менеджер
Удаленно

Рекрутер
Удаленно

Інспектор відділу кадрів
Киев

HR-менеджер
30000 грн, Киев

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: