Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 4 декабря 2017 PRO

Ирина

Специалист отдела кадров, 7 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
62 года
Город:
Николаев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Заместитель начальника отдела кадрового администрирования

с 04.2010 по 02.2017 (6 лет 10 месяцев)
ПАТ Державний ощадний банк, Николаев (Николаевская обл.) (Фінанси, банки, страхування)

Робота в програмі ХИТЦ , ПЗ «Парус», 1С 8 кадри
-загальне керівництво працівниками відділу та організація роботи відділу,
-розробка і ведення системи кадрового обліку,
-проведення співбесід,
-узагальнення підсумків роботи з кадрами, аналіз причин плинності, розробка пропозицій щодо усунення виявлених недоліків, заходи щодо підбору персоналу на вивільнені місця,
-ведення кадрової документації, прийняття на роботу, звільнення, переведення співробітників,
-ведення та облік листків непрацездатності,
-формування штатного розкладу, табелювання робочого часу співробітників,
-подання звітів по прийнятим працівникам до податкової служби у ПЗ «MEDOK»,
-ротація працівників за виробничою необхідністю,
-розробка посадових інструкцій та заключення договорів про матеріальну відповідальність,
-надання довідок про дійсне та минуле місце роботи, знаходження у відпустці по догляду за дитиною,
-збереження та заповнення трудових книжок,
-підготовка матеріалів для рекомендації працівників для заохочення та винагород,
-складання графіків відпусток та надання персоналу усіх типів відпусток

Зав. канцелярії.

с 02.2007 по 07.2010 (3 года 5 месяцев)
Комерційний банк «Причорномор”я», Николаев (Николаевская обл.) (Фінанси, банки, страхування)

- Методичне керівництво організацією діловодства філії,
- облік особового складу підприємства,
- формування штатного розпису,
- прийняття, переведення, звільнення персоналу,
- облік та надання різних видів відпусток,
- ведення та трудових книжок,
- ведення табелів обліку робочого часу співробітників,
- оформлення лікарняних листків,
- підготовка матеріалів по атестації та переатестації персоналу,
- ведення усіх розпорядчих документів по особовому складу та основній діяльності підприємства,
- оформлення наказів на відрядження,
- складання звітів до центру зайнятості населення,
- разробка посадових інструкцій персоналу,
- ведення архіву та розробка номенклатури справ поточного діловодства,
- формування документів до справ постійного та тимчасового зберігання;
- та інше.

Провідний економіст відділу по роботі з персоналом

с 05.2005 по 02.2007 (1 год 9 месяцев)
Філія-Миколаївське обласне управління ВАТ «Ощадбанк», Николаев (Николаевская обл.) (Фінанси, банки, страхування)

Методичне керівництво, контроль та консультації кадрового персоналу відділеннях Ощадбанку в районах Миколаївської області із загальною чисельністю працюючих понад 1200 чол.
Безпосередня робота з персоналом обласного управління чисельністю понад 130 чол.:
Прийняття-звільнення персоналу, оформлення листків непрацездатності, ведення та формування особових справ працівників, ведення табелю обліку робочого часу працівників усієї області, складання звітів для центру зайнятості, звіт по зайнятості інвалідів, організація навчання персоналу у школі економічних знань, тестування операційно-касових працівників та інша кадрова робота.

Образование

Херсонский индустриальный институт

Экономика и организация, инженер-экономист, Херсон
Высшее, с 1982 по 1988 (5 лет 9 месяцев)

Знания и навыки

MS Word Користувач Internet Робота зі сканером Робота з принтером Впевненість

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

ПК: Microsoft Word, Інтернет – як упевнений користувач, вміння користуватись сканером, принтером, копіювальним апаратом, російська, українська – вільно, англійська (базова)
Комунікабельність, відповідальність, порядність, уміння вести переговори, вміння працювати у команді, ініціативність, орієнтація на результат.
Розгляну інші цікаві пропозиції, якщо потрібно - готова вчитись та освоювати інші професії.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: