Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Визитка

Світлана

Менеджер ЗЕД, 50 000 грн

Рассматривает должности:
Менеджер ЗЕД, Менеджер з закупівель, Менеджер по роботі з клієнтами
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
45 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Знания и навыки

  • Уміння аналізувати
  • Управління персоналом
  • Ведення переговорів
  • Організованість
  • Уміння планувати
  • Організаторські здібності
  • Ведення звітності
  • Відповідальність
  • MS Office
  • MS Word
  • MS Excel
  • Користувач 1С
  • Дисциплінованість
  • Управлінські навички
  • Стратегічне планування
  • Самостійне прийняття рішень
  • Закупівля товарів
  • Продаж
  • Аналіз продажу
  • Контроль ціноутворення
  • Організація логістики
  • Знання складської логістики
  • Управління транспортною логістикою
  • Саморозвиток
  • Орієнтація на результат

Дополнительная информация

08.2018 р. – 06.2025 р. – Менеджер із закупівель
Робота з постачальниками. Укладання договорів, узгодження комерційних умов.
Аналітика та своєчасне поповнення запасів. Звітність.
Контроль взаєморозрахунків. Бюджетування.
Організація доставки. Робота з первинною документацією.

09.2017 р. – 06.2018 р. – Керівник відділу закупівель (забезпечення) (будівельні матеріали)
Керівництво відділом (6 осіб у підпорядкуванні), контроль виконання поставлених завдань та планових показників, розподіл обов’язків, мотивація, підбір та адаптація нових співробітників.
Організація та управління закупівлями. Аналітика залишків, переміщення між складами, виявлення неліквідів, робота з браком.
Участь у ціноутворенні. ABC-аналіз.
Робота з постачальниками. Контроль та забезпечення підготовки та укладання договорів. Аналіз і погодження комерційних умов.
Контроль виконання планів закупівель, дотримання договірних і комерційних умов, контроль взаємозаліків із постачальниками, своєчасність оплат.
Організація документообігу. Координація взаємодії з іншими відділами.
Пропозиції та участь у розробці й впровадженні робочих інструментів для менеджерів відділу закупівель (аналітика, поповнення запасів).

04.2010 р. – 08.2017 р. – Спеціаліст та керівник відділу закупівель і товарного обліку (косметика, побутова хімія, інші товари)
Закупівля товарів, управління товарними запасами, аналітика, прогнозування закупівель.
Робота з імпортними постачальниками. Планування, контроль оплат. Робота з претензіями.
Складання замовлень і підтримання запасів РЦ та РТТ (центральні склади та роздрібні магазини).
Аналіз оборотності залишків, товарних запасів на складах.
Оптимізація залишків. Консолідовані замовлення постачальникам і виробникам, планування.
Товарний облік у 1С. Розрахунок і формування собівартості продукції, торгової націнки. Робота з усіма видами первинної документації.
Координація та контроль процесу аудиту складів.
Добре знання 1С 7.7.

03.2009 р. – 04.2010 р. – Керівник відділу логістики (товари для гігієни, побутова хімія, косметика)
У підпорядкуванні понад 15 осіб (відділ обробки документів 1С, склад, водії-експедитори власного автопарку, наймані транспортні компанії).
Закупівля товарів, формування товарного запасу.
Повне забезпечення та організація логістики (доставка товару, планування маршрутів, пошук та найм транспорту, найм водіїв для власних авто).
Взаєморозрахунки, звітність.
Підбір і адаптація водіїв-експедиторів.
Контроль своєчасної та якісної роботи водіїв-експедиторів щодо доставки товару, повернення супровідних документів, обробка маршрутних листів тощо.
Контроль роботи складу, координація приймання/відвантаження товару.
Проведення інвентаризацій.

04.2008 р. – 12.2008 р. – Менеджер з логістики, ЗЕД (будівельні матеріали)
Планування закупівель, своєчасне забезпечення матеріалами складу та дистриб’юторів, формування товарного запасу, організація доставки. Складання та розміщення планів виробнику.
Робота з виробником/постачальником.
Організація поставок автотранспортом Росія–Україна. Пошук і залучення перевізників. Постійна співпраця з транспортно-експедиційними компаніями.
Контроль завантаження автомобілів, доставки вантажу до України, митне очищення, доставка до місця призначення.
Прийом і виконання замовлень клієнтів. Організація доставки матеріалу до складу отримувача по Києву та Україні.
Планування роботи складу, видача розпоряджень щодо приймання/відвантаження матеріалу. Контроль виконання розпоряджень. Проведення інвентаризацій.

Додаткові навички:
Знання ПК, Internet, електронна пошта, Word, Excel, 1С (версії 7 та 8), робота зі зведеними таблицями, фінансове планування.

Мови:
Російська, українська – вільно, англійська – базовий рівень.

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, вміння планувати роботу, здатність самостійно приймати рішення. Уміння керувати процесами. Бажання постійно розвиватися. Готовність і здатність до навчання.

Досвід роботи у сфері логістики, закупівель, роботи з клієнтами – з 1998 року.
Досвід роботи з товарними групами: косметика, побутова хімія, парфумерія, товари для гігієни, зоотовари, продукти харчування, поліграфія, тара та пакувальні матеріали, будматеріали, лакофарбова продукція.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: