Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Александр

Фахівець з постачання та забезпечення життєдіяльності офісу, складського госодарства, тендерних закупівель, 35 000 грн

Рассматривает должности:
Фахівець з постачання та забезпечення життєдіяльності офісу, складського госодарства, тендерних закупівель, Торговий представник
Вид занятости:
полная
Возраст:
57 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Заступник начальника відділу Office service

с 07.2018 по 02.2025 (6 лет 7 месяцев)
ТОВ "Інфопульс-Україна", Київ (IT)

Досягнення:
Заступник керівника служби Office Service.

Організація життєдіяльності офісу:

- планування та проведення тендерів на поставку меблів (столів, крісел, тумб, шаф, фліпчартів, та іш.) для створення робочих міст та офісного простору;

- планування та проведення тендерів на поставку води, кави, чаю, цукру, одноразового посуду т. і. для забезпечення співробітників;

- планування та проведення тендерів на поставку офісного паперу та канцелярських принад;

- заключення договорів с переможцями тендерів;

- контроль за залишками та наявністю всього необхідного, своєчасне замовлення та прийом товару від постачальників;

- закупівля техніки для створення комфортних умов праці, кондиціонери, зволожувачі, кавових машин та іншого;

- контроль за станом техніки та виклик спеціалістів для проведення ремонтних та філактичних робіт;

- співпраця з представниками власників орендованого приміщення для проведення ремонтних робіт, зняття показників лічильників на воду та єлектрику;

- контроль за наявністю диз. палива у генераторі, закупка та заправка палива;- контроль за роботою прибиральниць;

Облік матеріальних цінностей:

- присвоєння інвентарних номерів матеріальним цінностям, які підлягають постановки на баланс, з використанням принтера для роздруківки інвентарних номерів;

- ведення журналу реєстрації присвоєння інвентарного номеру обліку матеріальних цінностей:

- проведення інвентаризації матеріальних цінностей, з використанням сканера;- підготовка звітів про проведення інвентаризації;

- підготовка документів на списання матеріальних цінностей для бухгалтерії, які прийшли в непридатність;

Організація роботи складу та роботи зі службами доставк

- прийом товару від постачальників або компаній з доставки згідно супровідної документації (за кількістю та якістю);

- розміщення прийнятого товару на складі;

- внесення в систему складського облику нового приходу;

- формування посилок (пакування) рекламної, промо та подарункової продукції, згідно заявок;

- оформлення відправок в кабінеті Нової Пошти, або інших служб доставки і передача їх кур’єрам.

Менеджер по тендерным закупкам, снабжению и организации работы автотранспорта

с 04.2015 по 06.2018 (3 года 2 месяца)
ООО "Фрам", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Мониторинг тендерных сайтов, подготовка необходимой документации, участие в торгах, заключение договоров и контроль за их выполнением. Поиск водителей, контроль за их работой. Закупка, выдача и контроль использования ГСМ. Закупка запчастей, контроль за ремонтами и проведением ТО.

Зам. директора по работе автотранспорта, материально-техническому обеспечению и тендерным закупкам

с 04.2005 по 11.2014 (9 лет 7 месяцев)
ГП "ДУЭК ", Донецк (Гірнича промисловість)

Организация процесса тендерных закупок , снабжения и поставок материалов и оборудования необходимых для работы предприятия . Организация работы автотранспорта предприятия .

Образование

ДонГУ

Економічний, Донецк
Высшее, с 1988 по 1993 (5 лет)

Специальность - экономика и планирование материально - технического снабжения

Знания и навыки

  • Пользователь ПК

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: