- PRO
Наталія
Клієнт-менеджер, 65 000 грн
- Рассматривает должности:
- Клієнт-менеджер, Помічник керівника
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 38 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4059634/?puid=157832
Опыт работы
Помічник голови правління
с 08.2017 по 01.2023
(5 лет 5 месяцев)
Funteq Inc., Київ (IT)
-Робота з інформаційними ресурсами, підготовка та обробка ділової інформації.
-Організація ділових та особистих поїздок (бронювання квитків, готелів, трансферів тощо).
-Ведення ділової та особистої переписки від імені керівника.
-Підбір та адаптація персоналу, участь у формуванні корпоративної культури (HR-напрямок).
-Організація офісних та особистих заходів.
-Фінансовий контроль: видача заробітної плати, оплата
рахунків (особистих та офісних), здійснення грошових переказів.
-Координація обслуговування автомобілів.
-Закупівля подарунків, особистих речей, офісного
інвентарю, продуктів.
-Пошук та оренда житла / офісних приміщень.
-Організація переїздів та повний супровід адаптації на
нових локаціях.
-Комунікація з бізнес-партнерами, друзями, домашнім і
офісним персоналом.
-Організація медичних прийомів та записів до лікарів для
керівництва та членів його родини.
-Повне адміністрування побутових і життєвих потреб
керівника та його сім’ї.
-Ведення контенту одного з напрямів компанії (контент-
менеджмент).
Помічник голови правління
с 08.2016 по 08.2017
(1 год)
«Голден Груп», Київ (Фінанси, банки, страхування)
-Планування та координація робочого графіка голови правління компанії.
-Ведення та контроль внутрішнього і зовнішнього документообігу.
-Робота з інформаційними ресурсами, пошук і систематизація даних.
-Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції в системі 1С.
-Підготовка та упорядкування офіційних листів і запитів від імені керівника.
-Організація ділових поїздок: оформлення віз, бронювання квитків, проживання, трансферів.
-Підготовка аналітичних, зведених та фінансових звітів.
-Контроль виконання доручень голови правління
директорами дочірніх компаній.
-Підбір персоналу на адміністративні та допоміжні
позиції.
-Координація логістики транспорту центрального офісу.
Помічник голови правління
с 01.2015 по 11.2015
(10 месяцев)
«Универсальный ломбард», Київ (Фінанси, банки, страхування)
-Контроль виконання доручень та завдань, поставлених директором компанії.
-Підготовка аналітичних, зведених та звітних матеріалів для керівництва.
-Планування та координація робочого графіка директора.
Асистент генерального директора/керівник відділу
с 05.2014 по 12.2014
(7 месяцев)
InterContinental Kyiv, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Адміністративна та організаційна підтримка:
-Планування та координація робочого дня керівника,
ведення графіку зустрічей.
-Організація зустрічей, ділових переговорів і робочих
поїздок.
-Бронювання квитків, готелів та інших логістичних послуг. -Адміністративна підтримка керівника в щоденній
діяльності.
-Контроль документообігу, ведення ділового листування.
-Робота з інформаційними ресурсами керівника.
-Прийом, реєстрація та розподіл вхідної та вихідної
кореспонденції.
-Підбір персоналу та супровід процесу найму.
-Маркетинг та робота з клієнтами:
-Впровадження нових продуктів і послуг.
-Розробка індивідуальних пакетів послуг для клієнтів.
-Проведення огляду ринку, аналіз конкурентів.
-Визначення цільової аудиторії для продуктів/послуг.
-Ведення та оновлення клієнтської бази.
-Робота з VIP-клієнтами, забезпечення високого рівня
обслуговування.
Фахівець інформаційно-довідкової служби, клієнт-менеджер
с 04.2012 по 05.2014
(2 года 1 месяц)
«Атлант - М», Київ (Автобізнес та автосервіс)
-Обробка звернень та скарг клієнтів, перенаправлення інформації до відповідних підрозділів.
-Надання інформаційної та технічної підтримки чинним клієнтам.
-Ведення обліку вхідних та вихідних телефонних дзвінків.
-Проведення інтерв’ю з представниками цільової аудиторії з метою аналізу потреб та покращення сервісу.
Менеджер роботи з клієнтами
с 11.2007 по 10.2008
(11 месяцев)
«Система А», Київ (Послуги для населення та бізнесу)
-Пошук нових клієнтів і ведення актуальної клієнтської бази.
-Визначення та аналіз цільової аудиторії для ефективної комунікації та просування послуг.
-Проведення анкетування, збір та обробка персональних даних клієнтів відповідно до стандартів конфіденційності.
-Участь у розробці та впровадженні нових продуктів і сервісів.
-Оперативне вирішення конфліктних ситуацій, забезпечення високого рівня клієнтського досвіду.
Менеджер роботи з клієнтами
с 04.2006 по 08.2006
(4 месяца)
Туристическое агентство «Paseidon», Київ (Туризм)
-Продаж туристичних послуг та проведення екскурсійних турів.
-Зустріч, супровід та розміщення туристів, забезпечення високого рівня сервісу.
-Проведення соціальних опитувань та анкетування клієнтів/ учасників турів.
-Оперативне вирішення конфліктних ситуацій та нестандартних запитів клієнтів.
Образование
Київський національний університет ім. Т.Г. Шевченка
Географічний. Міжнародний туризм, Київ
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
LABA " HR- менеджер 2.0"
2021 ( 1 месяц)
Знания и навыки
- Пунктуальність
- Комунікабельність
- Відповідальність
- Доброзичливість
- Організованість
- Адаптивність
- Здатність до навчання
- Чесність
- Ведення документації
- MS Excel
Знание языков
- Украинский — продвинутый
- Русский — свободно
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
РЕЛЕВАНТНІ НАВИЧКИ
-Планування та координація
-Організація поїздок
-Організація заходів
-Ведення та контроль документообігу
-Дослідження ринку
-Аналіз даних
-Підбір та адаптація персоналу
-Управління командою
-Наставництво
-Прийняття рішень
-Вирішення проблем
HARD SKILLS
-Google calendar
-Apple calendar
-Google Drive
-TRELLO
-Canva
-Word
-Excel
Особисті якості:
Активна та цілеспрямована, комунікабельна, наполеглива, з вираженими лідерськими якостями. Легко знаходжу спільну мову з різними людьми. Вмію ефективно розподіляти пріоритети відповідно до поставлених завдань, організовувати та оптимізувати власну роботу. Швидко навчаюся та легко адаптуюсь до нових умов і змін.
Захоплення:
Спорт, активний відпочинок, флористика.
Другие резюме этого кандидата
Киев
Полтавцева Наталія ПОМІЧНИК КЕРІВНИКА ДОСВІД РОБОТИ ПОМІЧНИК ГОЛОВИ ПРАВЛІННЯ FUNTEQ INC., КИЇВ (IT) з 08.2017 по 01.2023 (5 років 4 місяці) Робота з інформаційними ресурсами, підготовка та обробка...
Похожие кандидаты
-
Менеджер по роботі з клієнтами
20000 грн, Киев, Удаленно -
Менеджер по роботі з клієнтами
Киев -
Менеджер по роботі з клієнтами
30000 грн, Киев, Удаленно -
Закупівельник, оператор 1С, менеджер з супроводу клієнтів (обробка замовлень)
Киев -
Customer service specialist
Киев -
Менеджер по работе с клиентами
Киев