Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 мая 2024 PRO

Олена

Бухгалтер (ФОП)

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
43 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Провідний бухгалтер ФОП

с 12.2017 по наст. время (6 лет 5 месяцев)
Cience, Київ (IT)

• Робота з валютою
• Заповнення книги Доходів (з 2021 року в електронному вигляді), а також книги Доходів та витрат
• Допомога в оформленні лікарняних та декретних
• Робота в електронному кабінеті
• Заповненя та виплата пейролів

Бухгалтер

с 01.2017 по 12.2017 (11 месяцев)
IT компания Globallogic, Киев (IT)

Повний супровід та ведення 200 ФОП (відкриття, закриття, подача звітності, оплата податків, формування інвойсів)

Образование

Українська Державна Академія залізничного транспорту

Менеджмент организацій, Харків
Высшее, с 1998 по 2004 (6 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Курсор

2016 рік, 3 месяці, курси підвищення кваліфікації 1 С 8.3

Знания и навыки

Стресостійкість 1С:Бухгалтерія MS Excel Клієнт-Банк BAS Бухгалтерія M.E.Doc Бест-Звіт Користувач 1С СОТА FREDO Звіт Знання ПКУ Парус Ведення первинної бухгалтерської документації

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний
  • Испанский — средний

Дополнительная информация

Професійні навики та знання:
•Укладання комерційних договорів, ведення переговорів, оформлення та коригування умов договорів, специфікацій, додаткових угод, контроль їх виконання; Постановка бухгалтерського обліку у компанії «з нуля».
•Вибір та реалізація оптимальної системи оподаткування.
•Організація своєчасного оформлення документації, що дозволяє компанії здійснювати свою діяльність у правовому полі з мінімальними витратами на оподаткування.
•Організація бухгалтерського та податкового обліку та звітності, архівування та збереження фінансової документації протягом встановлених законодавством термінів.
•Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
• Забезпечення обов'язкових виплат у встановлений термін.
•Організація управлінських, бухгалтерських та податкових обліків у компанії, системи формування звітності.
•Організація процесів прийому, реєстрації, зберігання, виписки, доставки та розсилки первинної бухгалтерської та податкової документації.
•Організація процесів створення, доставки та розсилки бухгалтерської та податкової звітності контролюючим органам.
•Організація проведення аудиторських перевірок фінансово-економічної діяльності Компанії (у тому числі із залученням зовнішніх аудиторів).
•Успішне проходження перевірок.
•Оптимізація податкових навантажень для підприємства, у результаті - успішне проходження планових перевірок податковими органами.
•Прийом від чинних ФОП первинних документів
•Реєстрація нових ФОП (по всій території України)
• Формування та надання звітності
• Відкриття рахунків у банку
• Комунікація з держорганами (ДПІ, ПФ)
• Комунікація з нотаріусом
• Ліквідація ФОП (з повним аудитом)
• Проведення змін у держреєстратора (зміна КВЕД, податкової адреси, прізвища; переведення на іншу групу ЄП тощо)
• Укладання договорів із клієнтами, закриття актів надання послуг / актів звірки
• Допомога в отриманні ключів ЕЦП
• Ведення обліку в 1С
• Супровід Онлайн-портала
• Робота з валютою
• Заповнення книги Доходів (з 2021 року в електронному вигляді), а також книги Доходів та витрат
• Допомога в оформленні лікарняних та декретних
• Робота в електронному кабінеті
• Заповненя та виплата пейролів

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: