Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Маріана

Менеджер по роботі з клієнтами (управлінський облік)

Рассматривает должности:
Менеджер по роботі з клієнтами (управлінський облік), Сервіс-менеджер, Менеджер з продажу в інтернет-магазин, Менеджер з продажу, Бухгалтер по роботі з первинною документацією, Бухгалтер по роботі з постачальниками, клієнтами, Адміністратор, Керівник управління, Представник бренду, Адміністратор магазину
Вид занятости:
полная
Возраст:
45 лет
Город проживания:
Львов
Готов работать:
Львов, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Заступник директора

с 11.2017 по наст. время (7 лет 9 месяцев)
Добра Оселя, Львів (Послуги для населення та бізнесу)

Договори, розрахунки, заборгованість, первинна документація, робота з проблемними клієнтами, забезпечення роботи офісу

Помічник керівника по адміністративній роботі

с 05.2017 по 08.2017 (3 месяца)
ТзОВ "Автоділ", Львов (торгівля)

- Ведення каси, визначення собівартості і рентабельності товару;
- Формування управлінських звітів, аналіз роботи підприємства, зведення даних по відкритих філіалах в 10 містах;
- робота з договорами та іншими первинними документами;
- введення даних в 1С 8;
- виконання особистих доручень керівника.

Завідуюча магазину

с 08.2016 по 05.2017 (9 месяцев)
Магазин-салон "Продукти", Львов (Роздрібна торгівля)

-аналіз залишків товарів, замовлення, оприбуткування, введення даних в 1с, списання протермінованих товарів, інвентаризація, виведення результатів по зміні, розрахунки з постачальниками, управління персоналом та інше

Спеціаліст з управлінського обліку

с 08.2014 по 08.2016 (2 года)
ТзОВ "ГРУПА ЮГ ЛЬВІВ", Львов (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов’язки:
- організація і контроль управління товарними потоками на складах і між філіями
- оформлення повернення товару від клієнтів та претензій по товару
- формування маршрутних листів
- робота з менеджерами
- співпраця з іншими філіалами
- проведення інвентаризацій ТМЦ та основних засобів
- контроль списання палива водіями
- звірка з контрагентами
- проведення оплат
- забезпечення житєдіяльності офісу, аналіз витрат
- вирішення інших робочих питань

Продавець-консультант

с 05.2013 по 08.2014 (1 год 3 месяца)
ПП Кузьмінська Н.В., Львів (Роздрібна торгівля)

прийом товару, реалізація товару, виставлення в магазині, формування цін і знижок

Образование

ЛНУ ім.І.Я. Франка

Економічний, економіка підприємств, Львов
Высшее, с 1997 по 2002 (4 года 9 месяцев)

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • Бухгалтерський облік

Знание языков

  • Английский — начинающий
  • Польский — начинающий
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Досвід роботи у різних сферах діяльності:оптова торгівля, call центр, бюджетна сфера, промисловість.

Особисті якості: відповідальна, наполеглива, пунктуальна, стресостійка, комунікабельна, наявні лідерські здібності, відкрита для сприйняття нової інформації, неконфліктна, цілеспрямована.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: