Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/4163349/

Керівник відділу IT-підтримки користувачів, 65 000 грн

Вид занятости:
полная
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з матеріально-технічного забезпечення

с 01.2023 по наст. время (2 года 7 месяцев)
Фінанси, банки, страхування

Виконання закупівель згідно запитів від інших підрозділів:

- проведення тендерної процедури відповідно до положення відділу закупівель, заповнення порівняльної таблиці для визначення переможця, оцінка зразків;
- заключення договору (внесення правок у типовий договір штрафи/відповідальність сторін);
- оплата (заведення відповідної заявки у системі банка), закриття дебіторської заборгованості;
- контроль за виконання відвантаження товару (оперативне вирішення поточних проблем у процесі доставки).
- щомісячная оплата консолідованого реестру рахунків (звірка, підготовка підписаних видаткових, створення акту списання, заведення заявки та оплата ) в розрізі всього банку від компаніїї постачальника товарів.

Продаж обладнання
- збір інформації щодо можливості продажу обладнання у відповідних підрозділів та її погодження, складання загального файлу на продаж;
- надання інформації шодо стану та фото зацікавленним учасникам аукціону, підготовка обладнання на складі для подальшого продажу згідно визначенного перелік;
- заключення договору;
- виконання вибуття обладнання з обліку через відповідний реквест до бухгалтерії;

Задіясніть у проектах:

- міграція у jira 2.0 тестування та надання пропозицій розробникам щодо покращення роботи та опис нових процесів для реалізації у системі, адміністрування;
-кабінет обліку користувача напрямку господарської підтримки у power bi, збір інформації та надання технічного завдання розробникам для побудови звітності;
-виконання оцінки через акредитовану компанію та продаж основних засобів перед виходом з орендованного приміщення;
- підготовка та передача благодійної допомоги ЗСУ, погодження, підписання документів, списання основних засобів.

Провідний менеджер департаменту підтримки сервісів користувачів IT

с 08.2021 по 12.2022 (1 год 4 месяца)
Райффайзен Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

-координація роботи інженерів підрядних організацій по виконанню заявок через систему jira в розрізі всього банка;
-забезпечення ІТ обладнанням/ПЗ для потреб банку згідно запитів погоджених керівництво відповідних департаментів, участь та супровід у проведенні закупівель, виконання документообігу (медок, вчасно);
-виконання оплат за надані послуги підрядним компаніям згідно актів/білінгу(аутсорсінг, телефонія, ремонти, прінтінг, кур'єрські послуги);
-контроль та облік наявного ІТ обладнання, ведення документації та звітності, робота з підрядними організаціями щодо обміну та обліку ІТ обладнання, організація логістикі.

Причина переходу в інший відділ, скорочення посади.

Інженер service desk IT

с 11.2018 по 08.2021 (2 года 9 месяцев)
Біосфера, корпорація, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

-забезпечення роботи регіонального представництва компанії до складу якого входять магазини, склад, офіси компанії, ресторани;
-підтримка користувачів в офісі, підтримка vip користувачів;
-підтримка користувачів віддалено teamviewer;
-участь у процесі відкриття нових офісів, магазинів;
-організація проведення відеоконференцій/презентацій для співробітників та партнерів компанії;
-видача техніки: ноутбуки, телефони, планшети;
-налаштування ip телефонів,смартфонів, macbook, iphone, принтерів Zebra;
-робота у системі звернень jira;
-обслуговування оргтехніки, заміна картриджів, передача на ремонт БФП, виявлення та усунення несправностей у роботі ПЗ;
-блоковий ремонт/складання пк, розбирання ноутбуків для заміни hdd;
-адміністрування принтсервера, ad, windows server 2008;
-облік техніки, шифрування данних truecrypt, veracrypt;
-робота з ПЗ Ms Teams, office 365, Zoom;
-налаштування обладнання для відеоспостереження, камер hikvision.

Спеціаліст технічного підтримки користувачів IT

с 10.2017 по 07.2018 (9 месяцев)
Органосін ЛТД, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

-перша/друга лінія підтримки в телефонному режимі/віддалено/на місці користувача;
-встановлення, налаштування, підтримка робочих місць у Windows 7/10, Mac Os;
-робота в ПЗ true crypt (шифрування даних), MEDOC (генерація ключів, оновлення на сервері), 1С (інсталяція, підключення баз), Клієнт-банк укрексім налаштування/мережева конфігурація, ліга закон, Windows servers 2012, Ms exchange (створення поштових облікових записів, розсилок, блокування видалення), Active directory (створення облікових записів), надання доступів до мережевих папок;
-налаштування планшетів, смартфонів, ноутбуків, підготовка техніки до видачі новим співробітникам, проведення інструктажів роботи у спеціалізованому ПЗ;
-облік матеріальних цінностей, проведення інвентаризації, гарантійний ремонт, закупівля техніки, робота з командним рядком у мережі та пк;
-модель osi, tcp/ip, dhcp, монтаж локальної мережі;
-1с постановка завдань розробникам.

Спеціаліст технічної підтримки користувачів

с 11.2015 по 07.2017 (1 год 8 месяцев)
Аркада, АКБ, ПАТ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

-відпрацювання заявок service desk/help desk головного банку, відділень м.Києва;
-адміністрування ос windows 7/8/10, libreoffice, пакет ms office;
-налаштування та супроводження тонких клієнтів на базі ос linux працюючих у rdp сесії під управління windows server 2012;
-підтримка та супровід локально-обчислювальної мережі та телефонної мережі, що використовуються на відділеннях м.Києва;
-монтаж/налаштування локальної мережі, налаштування wi-fi роутерів;
-виконання комплексу робіт із встановлення/перенесення/комутації/налаштування пк, тонких клієнтів, ip телефонії, офісної техніки;
-забезпечення функціонування спеціалізованого програмного забезпечення, комп'ютерної та офісної техніки, телефонів, камер відеоспостереження;
-ремонт, оновлення та модернізація комп'ютерної техніки,дрібний ремонт принтерів;
-складання бюджету;
-закупівля комплектуючих, ведення та постановка на облік матеріальних цінностей;
-впровадження, налаштування, обслуговування, підтримка системи електронна черга;
-робота з багтрекером;
-ведення договірної роботи, переговорів із контрагентами;
-організація процесу відкриття відділення банку; що включає повний контроль виконання робіт під ключ;
-адміністратор відділення банку, зустріч клієнтів, консультування з питань, що цікавлять.

Головний спеціаліст департаменту загальної підтримки(оренда)

с 09.2013 по 08.2014 (11 месяцев)
Форум банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

-ведення переговорів з контрагентами та погодження умов надання послуг, що забезпечують провадження господарської діяльності;
-ведення претензійної роботи з оплати заборгованості, зокрема з оренди та комунальних платежів;
підготовка документів, складання бюджету, аналіз договорів щодо ризиків та господарської доцільності;
-контроль за виконанням умов господарських договорів, ведення обліку та бази договорів забезпечення господарської діяльності у центральному та територіальних підрозділах суб'єкта господарювання, вирішення проблемних ситуацій, що виникають при виконанні, порушенні договірних умов;
-перевірка актів виконаних робіт та рахунків від контрагентів, первинної документації;
-адміністрування повного процесу з встановлення/демонтажу/переміщення банкоматів по всій регіональній мережі;
-складання, редагування та супровід процесу укладання господарських договорів, а саме: договорів оренди приміщень, надання комунальних послуг, відповідального зберігання;

Спеціаліст технічної підтримки користувачів Helpdesk

с 12.2012 по 08.2013 (8 месяцев)
VAB банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

-аctive directory, Б2, друга лінія підтримки, виконання заявок service desk, робота по rdp або безпосередньо з пк користувача;
-адміністрування банківської мережі, встановлення нового обладнання, ремонтом пк та периферії, прокладання мережі, оновленням антивірусного пз, налаштування корпоративної пошти (ms exchange).
-створення стратегії системи роботи з боржниками, розробка моделей предметної галузі, моделей бізнес-процесів (workflow);
-написання технічної документації: опис технологічних процесів, технічних завдань, інших документів.

Провідний спеціаліст по роботі із простроченою заборгованістю

с 11.2008 по 11.2011 (3 года)
VAB банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

-організація та керівництво роботою групи співробітників з актуалізації та пошуку контактних даних боржників (skiptrace,
-ініціювання схем реструктуризації та заходів щодо погашення заборгованості;
-постановка завдань, напрямів діяльності, оцінка результатів роботи групи, формування та реалізація стратегії роботи, аналіз ефективності роботи групи, контроль виконання та перевірка роботи співробітників, навчання персоналу, координація на перших етапах роботи;
-ведення переговорів із клієнтами-боржниками на всіх етапах роботи, а саме: Soft, Hard, Legal, контроль за виконанням погашення кредитів на всіх стадіях роботи, включаючи виконавче провадження;
-взаємодія з усіма підрозділами банку щодо поліпшення показників повернення заборгованості, внесення пропозицій щодо покращення роботи та надання їх керівнику.

Провідний аналітік (верифікатор) управління роздрібного бізнесу

с 12.2007 по 10.2008 (10 месяцев)
VAB банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

-керівництво групою співробітників відділу кеш/споживчого кредитування;
-збір та аналітична обробка інформації, верифікація, проведення аналізу фінансового стану позичальника;
-прийняття рішення щодо кредитної заявки.

Інженер по ІТ підтримці користувачів

с 01.2003 по 08.2006 (3 года 7 месяцев)
ТОВ УНІНЕТ, Київ (Освіта, наука)

Центр сприяння об'єднанню світових інформаційних мереж університетів “Унінет” ТОВ при КНУ ім.Т.Шевченко


-Ремонт, діагностика, встановлення, настройка ОС і ПЗ, вирішення конфліктів апаратного і програмного забезпечення;
-збірника ПК, проектування та монтаж локальних мереж;
-консультація та допомога в іт підтримці у телефонному режимі, закупка та модернізація пк.

Образование

Національний авіаційний університет

Правознавство, Київ
Высшее, с 2013 по 2016 (3 года)

Правознавство (Заочно)

НТУУ КПІ ВІТІ

Фінансове забезпечення і економіка бойової та господарчої діяльності військ (сил),Молодший лейтенант, Київ
Высшее, с 2006 по 2007 (1 год)

310101 Фінансове забезпечення і економіка бойової та господарчої діяльності військ (сил)

Київський-бізнес інститут при Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут.

Економіка підприємства, Київ
Высшее, с 2003 по 2008 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Курси англійської мови рівень Elementary

2015, 3

Бухгалтерський облік та аудит

2012, 3

Система роботи з боржниками

1 день

ADMINISTERING SYSTEM CENTER CONFIGURATION MANAGER - M20703-1

2021, 5 днів

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • Пользователь ПК
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Работа с оргтехникой
  • SQL
  • MS SQL Server
  • База данных
  • ЛИГА:ЗАКОН
  • HCL Notes
  • Adobe PageMaker
  • АБС Б2
  • Oracle Siebel CRM
  • Cronos
  • Пиранья

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Відмінні комунікативні навики, уміння згладжувати конфлікти і виходити із стресових ситуацій, вирішуючи поставлені завдання за пріоритетністю виконання.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: