Мирослава
Помічник керівника, менеджер, 20 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 36 лет
- Город:
- Львов
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4169409
Опыт работы
Помічник керівника
с 09.2022 по наст. время
(1 год 8 месяцев)
ПП МеДіс, Львів (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Фахівець з якості Відділу операційного контролю та якості
с 06.2020 по 03.2022
(1 год 9 месяцев)
Meest Поштово-логістичний оператор, Львів (Транспорт, логістика)
Фахівець з інформаційного забезпечення першої категорії
с 06.2019 по 04.2020
(10 месяцев)
Meest Group Поштово-логістичний оператор, Львiв (Транспорт, логістика)
Образование
Консалтингова компанія "ІміджПартнер"
Адаптація, Перемишляни
Среднее, с 2011 по 2011 (меньше 1 года)
Тренінгове навчання на тему "Адаптація людей з особливими потребами в сучасних умовах"
Жовтень 2011 р.
Українська академія друкарства
Видавничо-поліграфічні інформаційні технології, Львов
Высшее, с 2005 по 2010 (5 лет)
Спеціальність: матеріали видавничо – поліграфічних виробництв
Освітньо-кваліфікаційний рівень: магістр
Наявність диплому ступеня "Бакалавр" та ступеня "Магістр"
Регіональна комп'ютерна школа
Львів
Среднее, с 2005 по 2005 (меньше 1 года)
1.01.2005 – 28.05.2005 р.
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Французский — начинающий
- Английский — начинающий
Рекомендации
-
Войтович Наталя Володимирівна
Керівник відділу персоналу
Контактные данные скрыты -
Гусак Ольга Володимирівна
Керівник відділу персоналу
Контактные данные скрыты
Дополнительная информация
Професійна мета: Бажаю удосконалюватись та реалізувати себе, збільшувати свій професіоналізм, здобути нові знання. Ціную хороший колектив.
Досвід роботи:
09.2022 – 04.04.2024 Помічник керівника ПП МеДіс
06.2020 - 03.2022 Фахівець з якості Відділу операційного контролю та якості Meest Поштово-логістичний оператор
06.2019 - 04.2020 Фахівець з інформаційного забезпечення першої категорії Meest Group
02.2019 - 05.2019 Фахівець з організації збуту та обслуговування клієнтів Meest Group
02.2018 - 01.2019 Менеджер по роботі з клієнтами, сектор Регіони Fresh Rose
09.2017 - 11.2017 Комірник/Заступник керівника рибного цеху Альянс Маркет
09.2016 - 08.2017 Фахівець з якості відділу контролю ТзОВ Торговий дім Міст Експрес
08.2012 - 09.2016 Оператор з інформації про вантажо-поштові перевезення міжнародного відділу першої категорії ТзОВ Торговий дім Міст Експрес
Оператор з інформації про вантажо-поштові перевезення міжнародного відділу
Основні обов'язки:
• Супровід клієнта від моменту здійснення заявки на відправку посилки закордон до моменту отримання її адресатом
Досягнення:
Отримала Першу (найвищу) категорію, регулярно отримувала премії за якість і кількість
Фахівець з якості відділу контролю
Основні обов'язки:
• Проведення магістрального пошуку/фіналізація статусу відправлень
• Ведення звітності
Досягнення:
Дуже швидко ввійшла в курс справ, незважаючи на те, що рівень складності в роботі був вищим ніж на попередній посаді
Комірник/Заступник керівника рибного цеху
Основні обов'язки:
• Прийом і обробка замовлень, підбір продукції, контроль якості на різних етапах, підготовка супровідних документів
• Надання консультації підпорядкованим ТТ
• Ведення звітності
Досягнення:
Нормалізувала всі проблеми з логістикою, доставка риби стала безперебійною, відповідно зросли продажі на місцях; в час відсутності керівника виконувала його обов'язки в повному обсязі
Менеджер по роботі з клієнтами, сектор Регіони
Основні обов'язки:
• Збір та обробка замовлень
• Надання консультації
• Розробка регламенту роботи окремих підрозділів
• Ведення звітності
Досягнення: в терміні 3 дні розібралася з сортами квітів і була прийнята на роботу одразу, заслужила любов клієнтів, відповідно змогла з 3 регіонів, які лише починали розвиватися (в парі з керівником та співробітниками), зробити 7, значно збільшила кількість замовлень в тому числі і по номенклатурі товару
Фахівець з організації збуту та обслуговування клієнтів
Основні обов'язки:
• Супровід агентів на всіх етапах співпраці
• Контроль виконання договірних дат
• Контроль взаєморозрахунків
• Виставлення рахунків, контроль оплат
• Координація роботи підлеглих філій з Агентами
Досягнення: налагодила тісну комунікацію між компанією і контрагенами таким чином, що результатом стало те, що спілкування проходило легко і приносило більший дохід обом сторонам
Фахівець з інформаційного забезпечення першої категорії
Основні обов'язки:
• Консультація/супровід клієнтів в онлайн режимі
• Контроль виконання договірних дат
• Консультація і координація роботи співробітників підпорядкованих відділень
Досягнення:
детально розібравшись з курсом справ по послугах компанії змогла забезпечити високий сервісний рівень обслуговування клієнтів
Фахівець з якості Відділу операційного контролю та якості
Основні обов'язки:
• Звітність по показниках роботи відділень
• Пошук відправлень/фіналізація статусів в системі
• Контроль роботи підпорядкованих відділень
• Навчання керівників та співробітників підпорядкованих відділень
Досягнення:
За час того як я займала цю посаду змогла забезпечити зростання виконання показників якості підпорядкованими філіями, налагодила тісний взаємозв'язок та комунікацію з ними і, відповідно започаткувала якісне навчання співробітників
Помічник керівника
Основні обов'язки:
• Звітність/статистична звітність, робота в профільній програмі, замовлення розхідних матеріалів, відправка/отримання кореспонденції
• Моніторинг роботи підпорядкованих медичних представників, допомога у вирішенні різного роду питань, ведення плану роботи медпредставників;
• Взаємодія/співпраця по різного роду питаннях з відділом маркетингу, відділом персоналу, ІТ відділом, відділом розвитку, відділом постачання
• Робота з ФОПами, ведення договорів/співпраця з юридичним відділом
• Моніторинг електронної пошти, робоча переписка, моніторинг по оплаті рахунків (які стосуються витратних матеріалів для медпредставників)
• Періодична допомога керівнику і медпредставникам в організації конференцій з лікарями
Досягнення:
застосовуючи власні підходи/методи контрою відкореговано роботу медичних представників майже на всіх етапах, також суттєво розвантажила керівника в його роботі
Особисті якості:
Цілеспрямована, комунікабельна, відповідальна, чесна, пунктуальна, вмію працювати в режимі багатозадачності
Інтереси:
Психосоматика, література, музика, ландшафтний дизайн, реставрація, танці
Похожие кандидаты
Асистент, помічник керівника, офіс-менеджер, клієнт-менеджер
25000 грн, Львов
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника, секретар, консультант
Львов, Удаленно
Офіс-менеджер, секретар, діловод, адміністратор, помічник керівника
10000 грн, Львов
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника (HR)
25000 грн, Львов, Удаленно
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, асистент, помічник
35000 грн, Львов, Киев
Заместитель руководителя, помощник директора, менеджер
7000 грн, Львов, Житомир
,
еще 5 городов