Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 мая 2024 PRO

Мирослава

Помічник керівника, менеджер, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
36 лет
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Помічник керівника

с 09.2022 по наст. время (1 год 8 месяцев)
ПП МеДіс, Львів (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Фахівець з якості Відділу операційного контролю та якості

с 06.2020 по 03.2022 (1 год 9 месяцев)
Meest Поштово-логістичний оператор, Львів (Транспорт, логістика)

Фахівець з інформаційного забезпечення першої категорії

с 06.2019 по 04.2020 (10 месяцев)
Meest Group Поштово-логістичний оператор, Львiв (Транспорт, логістика)

Образование

Консалтингова компанія "ІміджПартнер"

Адаптація, Перемишляни
Среднее, с 2011 по 2011 (меньше 1 года)

Тренінгове навчання на тему "Адаптація людей з особливими потребами в сучасних умовах"

Жовтень 2011 р.

Українська академія друкарства

Видавничо-поліграфічні інформаційні технології, Львов
Высшее, с 2005 по 2010 (5 лет)

Спеціальність: матеріали видавничо – поліграфічних виробництв
Освітньо-кваліфікаційний рівень: магістр
Наявність диплому ступеня "Бакалавр" та ступеня "Магістр"

Регіональна комп'ютерна школа

Львів
Среднее, с 2005 по 2005 (меньше 1 года)

1.01.2005 – 28.05.2005 р.

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint Windows Робота з оргтехнікою MS Dynamics NAV Логістика Мліс Відповідальність Здатність до навчання Ведення документації Грамотна усна та письмова мова Комунікабельність Організованість Оперативність Уміння користуватись оргтехнікою Неконфліктність Знання офісних програм MS Office Користувач 1С Уважність Привітність Робота в команді

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Французский — начинающий
  • Английский — начинающий

Рекомендации

  • Войтович Наталя Володимирівна

    Войтович Наталя Володимирівна

    Керівник відділу персоналу

    Контактные данные скрыты
  • Гусак Ольга Володимирівна

    Гусак Ольга Володимирівна

    Керівник відділу персоналу

    Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Професійна мета: Бажаю удосконалюватись та реалізувати себе, збільшувати свій професіоналізм, здобути нові знання. Ціную хороший колектив.

Досвід роботи:
09.2022 – 04.04.2024 Помічник керівника ПП МеДіс
06.2020 - 03.2022 Фахівець з якості Відділу операційного контролю та якості Meest Поштово-логістичний оператор
06.2019 - 04.2020 Фахівець з інформаційного забезпечення першої категорії Meest Group
02.2019 - 05.2019 Фахівець з організації збуту та обслуговування клієнтів Meest Group
02.2018 - 01.2019 Менеджер по роботі з клієнтами, сектор Регіони Fresh Rose
09.2017 - 11.2017 Комірник/Заступник керівника рибного цеху Альянс Маркет
09.2016 - 08.2017 Фахівець з якості відділу контролю ТзОВ Торговий дім Міст Експрес
08.2012 - 09.2016 Оператор з інформації про вантажо-поштові перевезення міжнародного відділу першої категорії ТзОВ Торговий дім Міст Експрес

Оператор з інформації про вантажо-поштові перевезення міжнародного відділу
Основні обов'язки:
• Супровід клієнта від моменту здійснення заявки на відправку посилки закордон до моменту отримання її адресатом
Досягнення:
Отримала Першу (найвищу) категорію, регулярно отримувала премії за якість і кількість

Фахівець з якості відділу контролю
Основні обов'язки:
• Проведення магістрального пошуку/фіналізація статусу відправлень
• Ведення звітності
Досягнення:
Дуже швидко ввійшла в курс справ, незважаючи на те, що рівень складності в роботі був вищим ніж на попередній посаді

Комірник/Заступник керівника рибного цеху
Основні обов'язки:
• Прийом і обробка замовлень, підбір продукції, контроль якості на різних етапах, підготовка супровідних документів
• Надання консультації підпорядкованим ТТ
• Ведення звітності
Досягнення:
Нормалізувала всі проблеми з логістикою, доставка риби стала безперебійною, відповідно зросли продажі на місцях; в час відсутності керівника виконувала його обов'язки в повному обсязі

Менеджер по роботі з клієнтами, сектор Регіони
Основні обов'язки:
• Збір та обробка замовлень
• Надання консультації
• Розробка регламенту роботи окремих підрозділів
• Ведення звітності
Досягнення: в терміні 3 дні розібралася з сортами квітів і була прийнята на роботу одразу, заслужила любов клієнтів, відповідно змогла з 3 регіонів, які лише починали розвиватися (в парі з керівником та співробітниками), зробити 7, значно збільшила кількість замовлень в тому числі і по номенклатурі товару

Фахівець з організації збуту та обслуговування клієнтів
Основні обов'язки:
• Супровід агентів на всіх етапах співпраці
• Контроль виконання договірних дат
• Контроль взаєморозрахунків
• Виставлення рахунків, контроль оплат
• Координація роботи підлеглих філій з Агентами
Досягнення: налагодила тісну комунікацію між компанією і контрагенами таким чином, що результатом стало те, що спілкування проходило легко і приносило більший дохід обом сторонам

Фахівець з інформаційного забезпечення першої категорії
Основні обов'язки:
• Консультація/супровід клієнтів в онлайн режимі
• Контроль виконання договірних дат
• Консультація і координація роботи співробітників підпорядкованих відділень
Досягнення:
детально розібравшись з курсом справ по послугах компанії змогла забезпечити високий сервісний рівень обслуговування клієнтів

Фахівець з якості Відділу операційного контролю та якості
Основні обов'язки:
• Звітність по показниках роботи відділень
• Пошук відправлень/фіналізація статусів в системі
• Контроль роботи підпорядкованих відділень
• Навчання керівників та співробітників підпорядкованих відділень
Досягнення:
За час того як я займала цю посаду змогла забезпечити зростання виконання показників якості підпорядкованими філіями, налагодила тісний взаємозв'язок та комунікацію з ними і, відповідно започаткувала якісне навчання співробітників

Помічник керівника
Основні обов'язки:
• Звітність/статистична звітність, робота в профільній програмі, замовлення розхідних матеріалів, відправка/отримання кореспонденції
• Моніторинг роботи підпорядкованих медичних представників, допомога у вирішенні різного роду питань, ведення плану роботи медпредставників;
• Взаємодія/співпраця по різного роду питаннях з відділом маркетингу, відділом персоналу, ІТ відділом, відділом розвитку, відділом постачання
• Робота з ФОПами, ведення договорів/співпраця з юридичним відділом
• Моніторинг електронної пошти, робоча переписка, моніторинг по оплаті рахунків (які стосуються витратних матеріалів для медпредставників)
• Періодична допомога керівнику і медпредставникам в організації конференцій з лікарями
Досягнення:
застосовуючи власні підходи/методи контрою відкореговано роботу медичних представників майже на всіх етапах, також суттєво розвантажила керівника в його роботі

Особисті якості:
Цілеспрямована, комунікабельна, відповідальна, чесна, пунктуальна, вмію працювати в режимі багатозадачності
Інтереси:
Психосоматика, література, музика, ландшафтний дизайн, реставрація, танці

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: