- PRO
Катерина
Помічник керівника, юрист
- Рассматривает должности:
- Помічник керівника, юрист, Помічник керівника, Помічник адвоката, Бухгалтер, Менеджер з продажу, Діловод, Менеджер роботи з клієнтами, Бухгалтер з первинної документації, Оператор 1C, Помічник приватного виконавця
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 29 лет
- Город проживания:
- Кривой Рог
- Готов работать:
- Кривой Рог, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4193288/
Опыт работы
Помічник керівника
с 09.2021 по 04.2025
(3 года 7 месяцев)
Фізична особа-підприємець, Кривий Ріг (Приватні особи)
Юрист
с 09.2019 по 08.2021
(1 год 11 месяцев)
ТОВ «ТУРУК КОМПАНІ», Кривий Ріг (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Помічник керівника
с 11.2017 по 09.2019
(1 год 10 месяцев)
ТОВ «НВП «ПРОМГІДРОМАШ»», Кривий Ріг (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Секретар
с 03.2017 по 06.2017
(3 месяца)
АО "Альфа Лекс", Кривий Ріг (Юриспруденція)
Секретар
с 12.2016 по 03.2017
(3 месяца)
Приймальня депутата, Кривий Ріг (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Образование
КЕІ ім. Вадима Гетьмана
Факультет: Економіки та управління, Спеціальність: Публічне управління та адміністрування, Кривий Ріг
Высшее, с 2017 по 2019 (2 года)
КЕІ ім. Вадима Гетьмана
Факультет: Юридичний, Спеціальність: Правознавство, Кривий Ріг
Высшее, с 2013 по 2017 (4 года)
Дополнительное образование и сертификаты
BCA. Академія консалтингового бизнесу. Курси і тренінги для юристів.
07.2022-08.2022
Сервіс Главбух. Бухгалтерський облік підприємства + 1С
03.2022-06.2022
Знания и навыки
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Висока працездатність
- Активність
Знание языков
Английский — средний
Дополнительная информация
- Формування листів, запитів, комерційних пропозицій, претензій, протоколів. Ведення та облік усієї вхідної та вихідної документації.
-Робота зі статутними документами компанії.
-Договірна робота, формування доручень, специфікацій, додатків до Договорів
- Впевнене володіння програмами Microsoft Office.
-Проходження процедури акредитації, а також участь у тендерах на постачання обладнання, та на надання послуг на тендерних майданчиках підприємств групи Метінвесту (SAP ARIBA), ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» (SAP INTEGRA), Ferrexpo (ПрАТ «Полтавський ГЗК», ТОВ «Еристівський ГЗК, ТОВ «Еристівський ГЗК, державні тендери.
-Відрядження на комбінати в інші міста
- Робота з бухгалтерською документацією, первинна документація в 1С.
- Створення презентацій, робота з графічними редакторами.
- Спілкування з клієнтами. Контроль за документооборотом та упорядкування документів.
-Ведення профілю компанії у Instagram.
- Робота з митними органами, торгово-промисловою палатою та з логістичними компаніями. Формування документів для вивезення за територію України, а також для ввезення товарів з-за кордону.
-Документальний супровід угод з іноземними компаніями, ВЕД контракти. Зовнішньоекономічна діяльність з Турцією, країнами Європи та Азії.
-Робота за банківськими рахунками, валюта
-Робота з рекламними агенствами. Створення логотипів та фірмових бланків.
-Виконання особистих доручень керівника
Похожие кандидаты
-
Юрист
Удаленно, Ровно , еще 3 города -
Юрисконсульт
Кривой Рог -
Адвокат, керівник юридичного відділу, юрист підприємства
Удаленно, Днепр , еще 6 городов -
Юрист
Удаленно, Кропивницкий -
Помічник керівника
Удаленно, Львов -
Помічник керівника
Удаленно, Киев