Мирослава
Оператор call-центру, ПК, діловод, 5 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 39 лет
- Город:
- Луцк
Контактная информация
Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4238275
Дополнительная информация
Резюме
Кардаш Мирослава Віталіївна
Особові дані
Дата і місце народження: 31 серпня 1984р.
Сімейний стан: заміжня
Адреса: 43025 Волинська обл., м.Луцьк, вул.Винниченка 18/34
Телефон мобільний: [
Email: [
Освіта
Вересень 2001 – липень 2006
Волинський державний університет ім.Лесі Українки, факультет романо-германської філології, стаціонар, спеціальність: перекладач, викладач англійської мови та літератури.
Досвід роботи
Липень 2015-січень 2017
ПАТ КБ «Приватбанк», оператор контакт-центру по обслуговуванню МСБ(малий та середній бізнес).
Опрацювання телефонних звернень клієнтів щодо стану рахунків та карт, переказу коштів та роботи системи дистанційного управління рахунками Приват24. Робота з банківськими системами такими як база даних банку та система контролю за рахунками та картами клієнтів, консультація про продукти банку.
Листопад 2014-липень 2015
Тзов Смартлогістікс, дистрибуція продуктів харчування.
Оператор комп’ютерного набору: робота в програмі 1С.8.
Функціональні обов’язки: прийом замовлень, формування заявок в 1С, підготовка документації на доставку.
Грудень 2007р. – листопад 2010р.
ВАТ«Унікредитбанк»,Луцький операційний відділ,оператор зв’язку.
Робота з важливими банківськими системами, такими, як база даних банку та система контролю за рахунками та картками клієнтів; інтернет-система контролю за послугами, які банк надає клієнту. Консультація клієнтів в телефонному режимі про продукти банку, залучення нових клієнтів, моніторинг клієнтів щодо дотримання умов договорів. Інформування клієнтів щодо будь-яких змін та новин що стосуються обох сторін та сприяють розвитку плідних відносин між банком та його клієнтами.
Вересень 2007р. – грудень 2007р.
Комерційний банк «Дельта», кредитний інспектор.
Функціональні обов’язки: продаж банківських продуктів, консультування клієнтів, ідентифікація клієнта, формування пакету документів по кредиту.
Грудень 2006р. – вересень 2007р.
ПП «Мобілочка»,спеціаліст з продажу.
Функціональні обов’язки: консультування покупців з питань асортименту, наявності і кількості товару, надання допомоги покупцю в пошуках підходящого товару, презентація товару покупцю, безпосередній продаж товару.
Додаткова інформація:
Знання мов:
•англійська – вільно
•російська – вільно
•німецька – знання граматики з можливістю перекладати спеціалізовані тексти.
Робота з комп’ютером:
•кваліфікований користувач: MS Office (Word, Excel, Access, Power Point, Outlook)
•навики роботи з Internet, електронною поштою, пошуковими системами, різними видами програмного забезпечення.
Ключові навички:
•відповідальність;
•здатність швидко сприймати інформацію;
•сконцентрованість на виконанні завдання;
•комунікабельність та уміння працювати в команді;
•ініціативність;
•пунктуальність при виконанні обов’язків.
Похожие кандидаты
Оператор call-центру
Луцк
Оператор call-центру, адміністратор, продавець
10000 грн, Луцк
Оператор call-центра
Луцк
Оператор call-центру
Луцк
Оператор call-центра
Луцк, Удаленно
Оператор call-центру
Луцк