Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 января 2023

Анна

Коуч по продажам, 25 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
40 лет
Город:
Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Коуч по продажам

с 10.2020 по наст. время (3 года 8 месяцев)
ПрАТ СК "Уніка життя", Хмельницький (Фінанси, банки, страхування)

Навчання менеджерів з продажу, розвиток їх навичок, допомога при консультаціях клієнтів, супровід договорів страхування.

Начальник відділу корпоративного страхування

с 05.2018 по 01.2020 (1 год 8 месяцев)
ПрАТ АСК ІНГО УКРАЇНА, Хмельницький (Фінанси, банки, страхування)

Страхування та супровід фізичих та юридичних осіб. Зустрічі з клієнтами, продаж страхових продуктів.

Руководитель отделения

с 09.2006 по 08.2017 (10 лет 11 месяцев)
ПАТ КБ Приватбанк, Красилов (Фінанси, банки, страхування)

•Залучення клієнтів-кладчиків;
•відкриття та ведення депозитних та поточних рахунків;
•відкриття карткових рахунків у національній та іноземній валюті з їх подальшим обслуговуванням;
•продаж та облуговування кредитних карт (карт класу GOLD);
•виплата та відправка грошових переказів;
•залучення клієнтів на пенсійне обслуговування;
•відкриття пенсійних та соціальних карт та їх обслуговування;
•випуск карт Юніор та їх обслуговування;
•Проведення уроків та занять з дітьми у Бізнес школі Юніорбанку;
•продаж страхових продуктів;
•навчання клієнтів Мобільним додаткам та Приват 24;
•консультації щодо усього спектру банківських продуктів та послуг;
•контроль ведення документів дня;
•організація роботи співробітників роздрібного бізнесу на відділенні;
•робота з «слабым звеном»;
•стажування нових співробітників;
•активне залучення клієнтів;
•залучення на комплексне обслуговування клієнтів малого та середнього бізнесу;
• залучення вкладів грошових коштів фізичних та юридичних осіб;
•проведення переговорів з торгівельними точками (підприємтсвами) для закючення договорів по прийому банківських карт до оплпти(еквайрінг);
•проведення рекламних акцій;
•проведення переговорів з корпоративними клієнтами по заключенню договорів на обслуговування по "зарплатним" проектам;
•проведення відкриття і закриття каси відділення;
•організація роботи відділення в цілому-контроль та управління персоналом.
•ЗЕД, супровід, купівля-продаж валюти, заведення нових контрактів ЗЕД.
•Збір та супровід документів для кредитування малого та середнього бізнесу (овердрафти, кредитні лінії, лізинг авто та с-г техніки;
•Видача кредитів малому та середньому бізнесу

Образование

ХФ МАУП

Економика и предпринимательство, финансы, Хмельницкий
Высшее, с 2002 по 2008 (6 лет 1 месяц)

•2002-2006рр. Хмельницький інститут МАУП сеціалізація фінансовий менеджмент- диплом Бакалавра Фінансів (2006р); 2007-2008рр. Хмельницький інститут МАУП спеціалізація Облік і аудит- диплом спеціаліст Бухгалтер-аналітик.

Знания и навыки

Користувач ПК Windows Ведення переговорів Робота з оргтехнікою Графічні редактори Продаж Організаторські здібності Android Організованість 1С:Бухгалтерія iOS Linux АТС Банківські програми Бухгалтерський облік Видавничі системи Електронна таблиця Залучення нових клієнтів Робота з ксероксом Програмування Операційні системи Міні-АТС Робота зі сканером СУБД Текстові редактори Робота з факсом Професійні якості :високий рівень роботоздатності Відповідальність; впевненість у собі Уміння переконувати Комунікабельність Акуратність Дисциплінованість Енергійність Чесність Наполегливість Цілеспрямованість

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

•досвід роботи з комп'ютером на рівні впевненого користувача: операційні системи (Windows, IOS,LINUX,ANDROID), програми (текстові редактори, електронні таблиці, графічні пакети, видавничі системи, СУБД, мови програмування, спеціальні ,банківські програми; 1-С бухгалтерія, ОС IOS та Android).
•Досвід ведення переговорів; залучення клієнтів; організації роботи відділення; виконання необхідних показників; підбір, навчання, та організація роботи кадрів, продаж цілого спектру банківських продуктів як фізичним так і юридичним особам.

•володіння оргтехнікою: (факс, модем, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС, тощо)

Професійні якості :високий рівень роботоздатності; відповідальність; впевненість у собі; комунікабельність; вміння переконувати; дисциплінованість; акуратність; енергійність;чесність; самокритичність; організованість; цілеспрямованість; наполегливість;відсутність нахилу вірішення власних питань в робочий час; стійкість у стресових ситуаціях; здатність швидко зорієнтуватися у складних ситуаціях; легко навчаюсь; прагнення до підвищення професійного рівня; самовдосконалення; професійного зростання, розвитку;адекватне почуття гумору, здатність швидко адаптуватись та навчатись чомусь новому.

Похожие кандидаты

Тренер з продажу
Хмельницкий, Винница , еще 3 города

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: