Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 12 февраля 2021 PRO

Аліна

Менеджер з персоналу, 12 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
37 лет
Город:
Прилуки

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Помічник директора

с 11.2019 по наст. время (4 года 7 месяцев)
ТОВ Епіцентр К, Прилуки (Роздрібна торгівля)

Підбір, адаптація, навчання оцінка персоналу.
Ведення кадрового діловодства (прийом, переведення, звільнення, табелювання, відпустки, особові справи, облік трудових книжок працівників).

Інспектор з кадрів

с 12.2017 по 05.2019 (1 год 5 месяцев)
ТОВ "ТЦ "Практика", Прилуки (торгівля)

Підбір персоналу
Проведення співбесід
Моніторинг та аналіз ринку праці
Формування дієвого кадрового резерву
Оформлення прийому, переведення та звільнення працівників
Кадрове діловодство (Формування і ведення особових справ, заповнення, облік та зберігання трудових книжок, підготовка наказів, звітів по персоналу, оформлення листків непрацездатності)
Співпраця з контролюючими органами

Головний спеціаліст з персоналу

с 06.2009 по 12.2015 (6 лет 6 месяцев)
Управління Пенсійного фонду в Срібнянському районі, Срібне (соціальна сфера)

кадрова робота та діловодство

Образование

Київський національний університет внутрішніх справ

Права і підприємництва,право, Київ
Высшее, с 2004 по 2009 (4 года 6 месяцев)

У 2009 році здобула повну вищу освіту за спеціальністю "Правознавство", кваліфікацією юрист

Знания и навыки

MS Office Користувач Internet

Дополнительная информация

Професійні навички:
- знання нормативної бази з кадрової роботи та діловодства;
- ведення кадрового діловодства( формування і ведення особових справ, заповнення, облік та зберігання трудових книжок, підготовка наказів, звітів по персоналу, оформлення листків непрацездатності);
- робота з базою даних працівників;
- здача звітності по кадровій роботі;
- розробка посадових інструкцій;
-пошук кандидатів на вакантні посади, кадровий резерв;
- ведення діловодства в організації та архівне збереження документів;
- вміння працювати в команді.
Впевнений користувач MS Office, Internet, 1 С "Кадри".
Особисті якості:
Вмію швидко орієнтуватися в нових ситуаціях, маю організаторські здібності, комунікабельна, пунктуальна, відповідальна, акуратна, цілеспрямована, не конфліктна, стресостійка, швидко навчаюсь, бажаю працювати і вдосконалювати свої вміння.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: