- PRO
Юлія
Діловод, 25 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 27 лет
- Город:
- Днепр
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4535927/
Опыт работы
Помічник бухгалтера
с 02.2024 по наст. время
(7 месяцев)
ТОВ Супровід, Дніпро (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Обовʼязки:
- ведення первинноі документаціі (рахунки, видаткові, акти виконаних робіт)
робота в 1С, клієнт-банку
- проведення бухгалтерського аудиту;
- подання звітності;
- ведення електронної книги доходів;
- інформування щодо зміни в податковому законодавстві;
- консультування клієнтів компанії, переписка з ними по питанням бухгалтерії.
Рекрутер
с 11.2023 по 02.2024
(3 месяца)
Project Labs, Дніпро (IT)
розробка та впровадження стратегії управління персоналом в тісній співпраці з відповідальними керівниками;
онбординг та адаптація співробітників, удосконалення цих бізнес-процесів;
проведення мотиваційних тренінгів і зустрічі one-to-one з працівниками компанії;
визначення ризиків вигорання працівників та розробка заходів для його уникнення;
впровадження корпоративної культури.
Рієлтор
с 11.2022 по 02.2023
(3 месяца)
Агенство нерухомості Kvadratgroup, Дніпро (Нерухомість)
Обізнаність у ринку нерумості;
Навички в оцінці нерумості;
Вміння укладати угоди;
Вміння оформляти різні види договорів, розбиратися в документації.
Завідувач канцелярії
с 02.2022 по 11.2023
(1 год 9 месяцев)
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області, Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Керівник відділу якості
с 06.2021 по 10.2021
(4 месяца)
Юридичний центр, Дніпро (Юриспруденція)
Вдосконалення фармацевтичної системи якості центру;
Забезпечення ефективного функціонування процесів юридичного обслуговування клієнтів;
Розробка щомісячних показників роботи центру;
Проведення оцінки ризиків;
Спілкування з клієнтами;
Впровадження автоматизованих систем управління процесів системи якості.
Помічник керівника підприємства
с 08.2017 по 02.2019
(1 год 6 месяцев)
Комунальне підприємство "Бюро обліку майнових прав та діяльності з нерухомістю", Днепр (Послуги для населення та бізнесу)
Функціональні обов’язки:
— виконання особистих дорученнь керівника;
— робота з оргтехнікою, міні АТС;
— робота з кур’єрською службою;
— підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
— прийом заявок по телефону;
— прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
— складання договорів по шаблонах;
— замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
— облік роботи співробітників;
— замовлення квитків, оформлення відряджень співробітників;
— контроль чистоти і порядку в офісі.
Провідний фахівець з документаційного забезпечення
с 07.2015 по 05.2017
(1 год 10 месяцев)
ООО "МА "ДНЕПРОПЕТРОВСК", Днепр (Готельно-ресторанний бізнес)
Функціональні обов’язки:
— робота з документами (діловодство);
— прийом і розподіл дзвінків;
— прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
— участь в організації різних масових заходів;
— підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
— виконання особистих доручень керівника.
Образование
Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ
Правоохоронна діяльність, Дніпро
Высшее, с 2019 по 2021 (1 год 8 месяцев)
Університет державної фіскальної служби України (УДФСУ)
Факультет підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників податкової міліції, Ірпінь
Высшее, с 2015 по 2019 (4 года)
Митна безпека
Фінансові розслідування
Юрист
Дніпропетровський транспортно-економічний коледж
Документознавство, Днепр
Среднее специальное, с 2012 по 2015 (3 года)
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- MS PowerPoint
- MS Access
- Робота з оргтехнікою
- Ведення переговорів
- Організаторські здібності
- Робота зі сканером
- WordPad
- Робота з принтером
- Робота з ксероксом
- Документообіг
- Діловодство
- Граматично правильне мовлення
- Продуктивність
- Адаптивність
- Здатність до навчання
- Проведення тренінгів
- Уміння аналізувати
- Проведення презентацій
- Управлінські навички
- Робота в команді
- Аналіз роботи персоналу
- Розробка плану навчання
- Проведення тренінгів з продажу
- Систематизація процесів
- Самостійне прийняття рішень
- Управління персоналом
- Canva
Знание языков
- Английский — начинающий
- Украинский — свободно
Дополнительная информация
Проведення офлайн і онлайн тренінгів з різних напрямків (продукти, бренди, техніка продажів, управлінські компетенції, іт.п.)
Участь у створенні навчальних програм
Участь у проектах відділу навчання: розвиток системи наставництва, кадрового резерву, школи керуючих торгових точок, розвиток системи дистанційного навчання та і т.п.
Проведення співбесід з оцінки навичок продажів у потенційних кандидатів для роздрібної мережі компанії
Проведення іспитів за результатами випробувального терміну з працівниками роздрібної мережі (в частині оцінки навичок продажів).
Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, гарне почуття гумору.
Можливість відряджень: так.
Шкідливих звичок немає.
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Днепр
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Помічник бухгалтера, ТОВ Супровід, 7 месяцев
Похожие кандидаты
-
Діловод
Днепр -
Діловод, секретар, оператор
8000 грн, Днепр -
Фахівець з документообігу
Днепр -
Офіс-менеджер, діловод, адміністратор
Днепр -
Помічник керівника установи, заступник начальника відділу з діловодства, фотограф, копірайтер
23000 грн, Днепр -
Інженер, діловод
Днепр, Винница , еще 6 городов