Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Олена

Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів, помічник бухгалтера, 15 000 грн

Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
41 год
Город:
Острог

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Фахівець з документообігу

с 03.2023 по наст. время (2 года 5 месяцев)
ГУ ПФУ в Рівненській області, Острог (Державні організації)

- Опрацювання документів та обробка даних, які надійшли від сервісного центру
- Атрибутовання документи, які подані до звернення

Провідний фахівець відділу працавлаштування

с 06.2018 по 02.2023 (4 года 8 месяцев)
Острозька МРФ, Острог (Державні організації)

Оперативно та ввічливо вести комунікацію з Клієнтом у будь-яких режимах (телефон, кореспонденція, електронна пошта та інше) згідно своєї компетенції. Здійснювати телефонні та особисті перемовини з клієнтами для вирішення конфліктних ситуацій. Дотримуватися суворих вимог до звітності, зокрема коректної обробки даних Клієнтів. Виконувати окремі службові завдання безпосереднього керівника.

Бухгалтер

с 01.2017 по 05.2018 (1 год 4 месяца)
Острозький МРЦЗ, Острог (Державні організації)

Нарахування допомоги по безробіттю, формування звітів 1-дф, персоніфікація, оформлення та відображення на рахунках прибуття матеріалів (ОС) та їх відпуску (списання), проведення ревізій документів, проведення інвентаризації основних засобів та відображення результатів інвентаризації, методи і форми ведення бух.обліку в бюджетних установах, відображення даних про рух матеріалів на бухгалтерських рахунках

Інеспектор з кадрів, секретар

с 05.2006 по 06.2013 (7 лет 1 месяц)
КЗ "Острозька протитуберкульозна лікарня", Острог (Державні організації)

Ведення діловодства відповідно до нормативів документообігу. Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій і наказів керівника підприємства. Заповнення, облік і зберігання трудових книжок. Ведення архіву особових справ, після закінчення встановлених строків поточного зберігання підготовка документів для здавання їх до державного архіву. Військовий облік

Образование

Рівненський інститут слов'янознавства Київського славістичного університету

Міжнародні економічні відносини, менеджмент, Ровно
Высшее, с 2001 по 2006 (4 года 9 месяцев)

вміння добиватися поставлених цілей, використовуючи працю, інтелект, мотиви поведінки інших людей.

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • Робота з оргтехнікою
  • Робота зі сканером
  • Робота з факсом
  • Робота з ксероксом
  • Робота з принтером

Дополнительная информация

Комунікабельність, працьовитість, пунктуальність, вміння працювати в команді.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: