Альона
Менеджер по роботі з клієнтами
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 28 лет
- Город:
- Виноградов
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4599818
Опыт работы
Менеджер по роботі з клієнтами
с 05.2021 по наст. время
(3 года)
Рекламна агенція АРТ+, Виноградів (Маркетинг, реклама, PR)
*Спілкування з клієнтом та зацікавлення його послугами які надає компанія;
*Обробка замовлень із маркетплейсів та соцмереж;
*Створення актуального контенту для пошуку нових клієнтів та зацікавлення постійних покупців;
*Розміщення контенту та наповнення соцмереж та маркетплейсів товарами компанії(інстаграм, фейсбук, Пром, Розетка, Закупка та Епіцентр)
*Аналіз ринку;
*Ведення звітності;
*Виготовлення сувенірної продукції;
*Контроль відправки замовлень;
*Робота з документообігом, Googlе сервісами(електронні таблиці та Google дисками);
Рекрутер
с 01.2018 по 03.2023
(5 лет 2 месяца)
Рекрутингове агенство, Вишневе (Пошук персоналу, HR)
- активний пошук кандидатів на IT-позиції;
- забезпечення своєчасного закриття вакансій;
Менеджер з персоналу
с 09.2016 по 12.2017
(1 год 3 месяца)
SanWell, Вишневе (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- активний пошук і підбір кандидатів (скринінг резюме, проведення телефонних інтерв'ю та очних співбесід, розміщення вакансій на сайтах пошуку роботи);
- перевірка рекомендацій про кандидатів;
- адаптація нових співробітників, контроль проходження випробувальних термінів, проведення планового тестування;
- моніторинг заробітних плат на ринку праці;
- ведення звітів в Excel та 1С (кількість закритих / відкритих вакансій, ефективність використання методів пошуку персоналу і т.п.);
- розвиток корпоративної культури компанії, організація внутрішніх заходів;
- замовлення квитків та бронювання готелів для відряджених співробітників;
- придбання подарунків до нового року і дня народження співробітників, організація їх відправки;
- організація підтримання чистоти офісу;
- підготовка фінансової звітності за видатками на забезпечення офісу;
- перевірка наявності і замовлення запасів канцелярських товарів, витратних матеріалів, продуктів харчування (чай, кава і т.п.);
- виконання інших доручень керівника;
Образование
ЛНУ ім. Франка
Філософський, психологія, Львів
Неоконченное высшее, с 2014 по 2017 (2 года 9 месяцев)
Дополнительное образование и сертификаты
Ефективний рекрутинг: покрокова інструкція
2017 , восьмигодинний треніг в рамках освітньої платфооми HR lab.
«Чемпіони продаж» Ігоря Адашевського
2021 8годин
Дополнительная информация
Наполеглива, легко і з великим бажанням навчаюсь, швидко і креативно виконую поставлені завдання, доброзичлива в спілкуванні з іншими людьми, енергійна, маю гарне почуття гумору.
Похожие кандидаты
Менеджер по роботі з клієнтами
Виноградов, Ужгород
Менеджер по роботі з клієнтами
15000 грн, Виноградов
Територіальний менеджер, супервайзер
Виноградов
Менеджер зі збуту
Виноградов
Менеджер з продажу
25000 грн, Виноградов, Ужгород
,
еще 6 городов