Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 марта 2024 PRO

Альона

Менеджер по роботі з клієнтами

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
28 лет
Город:
Виноградов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер по роботі з клієнтами

с 05.2021 по наст. время (3 года)
Рекламна агенція АРТ+, Виноградів (Маркетинг, реклама, PR)

*Спілкування з клієнтом та зацікавлення його послугами які надає компанія;
*Обробка замовлень із маркетплейсів та соцмереж;
*Створення актуального контенту для пошуку нових клієнтів та зацікавлення постійних покупців;
*Розміщення контенту та наповнення соцмереж та маркетплейсів товарами компанії(інстаграм, фейсбук, Пром, Розетка, Закупка та Епіцентр)
*Аналіз ринку;
*Ведення звітності;
*Виготовлення сувенірної продукції;
*Контроль відправки замовлень;
*Робота з документообігом, Googlе сервісами(електронні таблиці та Google дисками);

Рекрутер

с 01.2018 по 03.2023 (5 лет 2 месяца)
Рекрутингове агенство, Вишневе (Пошук персоналу, HR)

- активний пошук кандидатів на IT-позиції;
- забезпечення своєчасного закриття вакансій;

Менеджер з персоналу

с 09.2016 по 12.2017 (1 год 3 месяца)
SanWell, Вишневе (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- активний пошук і підбір кандидатів (скринінг резюме, проведення телефонних інтерв'ю та очних співбесід, розміщення вакансій на сайтах пошуку роботи);
- перевірка рекомендацій про кандидатів;
- адаптація нових співробітників, контроль проходження випробувальних термінів, проведення планового тестування;
- моніторинг заробітних плат на ринку праці;
- ведення звітів в Excel та 1С (кількість закритих / відкритих вакансій, ефективність використання методів пошуку персоналу і т.п.);
- розвиток корпоративної культури компанії, організація внутрішніх заходів;
- замовлення квитків та бронювання готелів для відряджених співробітників;
- придбання подарунків до нового року і дня народження співробітників, організація їх відправки;
- організація підтримання чистоти офісу;
- підготовка фінансової звітності за видатками на забезпечення офісу;
- перевірка наявності і замовлення запасів канцелярських товарів, витратних матеріалів, продуктів харчування (чай, кава і т.п.);
- виконання інших доручень керівника;

Образование

ЛНУ ім. Франка

Філософський, психологія, Львів
Неоконченное высшее, с 2014 по 2017 (2 года 9 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Ефективний рекрутинг: покрокова інструкція

2017 , восьмигодинний треніг в рамках освітньої платфооми HR lab.

«Чемпіони продаж» Ігоря Адашевського

2021 8годин

Дополнительная информация

Наполеглива, легко і з великим бажанням навчаюсь, швидко і креативно виконую поставлені завдання, доброзичлива в спілкуванні з іншими людьми, енергійна, маю гарне почуття гумору.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: