- PRO
Марія
Операційний консультант
- Рассматривает должности:
- Операційний консультант, Операційний менеджер
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 25 лет
- Город проживания:
- Ивано-Франковск
- Готов работать:
- Долина, Ивано-Франковск, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4618809/
Опыт работы
Операційний Менеджер
с 12.2024 по наст. время
(8 месяцев)
OSLO (Ukrainian Fashion Brand), Львів (Роздрібна торгівля)
🔹 Впровадження та повне налаштування CRM-системи з нуля (KeyCRM):
– Інтеграція електронної пошти,SMS,месенджерів
– Підключення товарів,складів,таблиць і автоматизованих шаблонів для обробки замовлень
– Побудова бізнес-процесів усередині CRM для команди продажів
🔹 Участь у запуску юр- та тех- інфраструктури бізнесу:
– Підключення платіжних систем:NovaPay,Portmone,генерація платіжних лінків
– Реєстрація бізнес-кабінету Нова Пошта,підключення API для автоматичного створення ТТН
– Інтеграція всіх сервісів (оплата, доставка)у CRM та на сайт
– Тестування роботи сервісів,усунення техпомилок,взаємодія з техпідтримкою сервісів
🔹 Адміністрування та оновлення сайту бренду:
– Додавання нових товарів,фото,описів,редагування контенту
– Створення нових розділів.Написання описів товарів,сторінок
– Робота з HTML-кодом:створення та стилізація рядка пошуку,базові правки структури сторінок
– Тестування сайту на різних пристроях,перевірка відображення контенту,юзабіліті
– Робота з CMS,самостійне впровадження оплати,вибору доставки,трекінгу замовлень
🔹 Робота з маркетплейсами:
– Адміністрування і просування товарів на платформах Shafa/OLX
– Створення карток товарів, обробка замовлень,комунікація з клієнтами
– Аналіз ефективності продажів та адаптація асортименту
🔹 Ведення аналітики продажів і формування звітності для керівництва:
– Робота з Google Таблицями
– Підготовка щотижневих/щомісячних звітів,прогнозування залишків, планування обсягів виробництва
🔹 Організація щоденної операційної діяльності бренду:
– Контроль логістики,виконання замовлень і обробки повернень.
– Оптимізація взаємодії між відділами(продажі,виробництво,маркетинг,поставки,доставки)
– Побудова внутрішніх регламентів та SOP(Standard Operating Procedures)
– Побудова процесів клієнтського сервісу
Офіс-менеджер, Direct (Директ) менеджер
с 08.2022 по 12.2024
(2 года 4 месяца)
Онлайн-магазин, Івано-Франківськ (Роздрібна торгівля)
- онлайн консультація та продаж;
- написання скриптів;
- ведення Google таблиць;
- робота через CRM (KEY CRM);
- робота з програмним РРО (Checkbox - Чекбокс);
- наповнення сайту - фото, копірайтинг;
- інвентаризації товару на складі;
- формування замовлень, створення відправлень Нова Пошта, Укрпошта Україною та закордон ;
- організаційні завдання в офісі;
- аналіз потреб ринку - замовлення нового товару;
Адміністратор готелю
с 04.2022 по 12.2022
(8 месяцев)
Reikartz Hotel Group, Івано-Франківськ (Готельно-ресторанний бізнес)
- адміністративні завдання на Рецепції;
- поселення/ виселення/ розрахунок гостей;
- опрацювання запитів, дзвінків, відгуків;
- робота із Booking;
- формування звітностей;
- поліграфічні завдання стосовно друку та редагування текстів/файлів;
- робота з касою, документацією
Консьєрж (диспетчер)
с 11.2020 по 02.2022
(1 год 3 месяца)
Парктур, Буковель (Готельно-ресторанний бізнес)
Консьєрж:
- інформаційна стійка при Рецепції (інфраструктура курорту та готелю)
Диспетчер:
- технічна підтримка номерів
- робота по запитам персоналу гостей (виклики по сантех-, електро-, столярських роботах)
- фіксація даних у Excel
- додаткові завдання керівника
Старший фахівець Департаменту мережі продажів Довідкового центру Креді Агріколь Банку
с 06.2019 по 07.2020
(1 год 1 месяц)
Credit Agricole Bank, Івано-Франківськ (Фінанси, банки, страхування)
• Опрацювання запитів клієнта в найшвидші терміни;
• безпосереднє спілкування на лінії з клієнтом та менеджерами;
• опрацювання скарг та звернень клієнта;
• виконання плану продажів.
Продавець-консультант
с 03.2018 по 09.2018
(6 месяцев)
«Watsons Україна», Івано-Франківськ (Роздрібна торгівля)
Консультування клієнтів, викладка товару, робота з касою, відкриття та закриття магазину, інкасації.
Образование
ДВНЗ ПНУ ім. В. Стефаника
Економічний,маркетинг, Івано-Франківськ
Неоконченное высшее, с 2017 по 2021 (4 года)
Знания и навыки
- MS Office
- CRM
- Direct sales
- Ведення соціальних мереж
- Адміністрування сайту
- Робота з касовим апаратом
- Водійські права кат. B
- Адміністрування CRM
- Ведення CRM
- Google Sheets
- Робота з клієнтами
- Робота в команді
- Робота із запереченнями
- Орієнтація на результат
- РРО CheckBox
- Управління командою
- Стратегічне планування
- Wix
Знание языков
Английский — средний
Дополнительная информация
Всім доброго часу доби!
...
Візьмусь за додатковий проєкт пов'язаний із налаштуванням CRM та процесів компанії
...
У продажах уже давно, відповідна освіта, паралельно наразі проходжу навчання Web / UX/UI design, практичні навички в адмініструванні сайтів уже набуті
...
Додатково:
- власні ноутбук та гарнітура,
- доступ до Інтернету є при вимкненні світла.
- тихе робоче місце.
Відкрита до пропозицій та співбесід.
Дякую наперед за перегляд резюме та відгуки!
Похожие кандидаты
-
Операційний менеджер
28000 грн, Удаленно