Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Марія

Операційний консультант

Рассматривает должности:
Операційний консультант, Операційний менеджер
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
25 лет
Город проживания:
Ивано-Франковск
Готов работать:
Долина, Ивано-Франковск, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Операційний Менеджер

с 12.2024 по наст. время (8 месяцев)
OSLO (Ukrainian Fashion Brand), Львів (Роздрібна торгівля)

🔹 Впровадження та повне налаштування CRM-системи з нуля (KeyCRM):
– Інтеграція електронної пошти,SMS,месенджерів
– Підключення товарів,складів,таблиць і автоматизованих шаблонів для обробки замовлень
– Побудова бізнес-процесів усередині CRM для команди продажів

🔹 Участь у запуску юр- та тех- інфраструктури бізнесу:
– Підключення платіжних систем:NovaPay,Portmone,генерація платіжних лінків
– Реєстрація бізнес-кабінету Нова Пошта,підключення API для автоматичного створення ТТН
– Інтеграція всіх сервісів (оплата, доставка)у CRM та на сайт
– Тестування роботи сервісів,усунення техпомилок,взаємодія з техпідтримкою сервісів

🔹 Адміністрування та оновлення сайту бренду:
– Додавання нових товарів,фото,описів,редагування контенту
– Створення нових розділів.Написання описів товарів,сторінок
– Робота з HTML-кодом:створення та стилізація рядка пошуку,базові правки структури сторінок
– Тестування сайту на різних пристроях,перевірка відображення контенту,юзабіліті
– Робота з CMS,самостійне впровадження оплати,вибору доставки,трекінгу замовлень

🔹 Робота з маркетплейсами:
– Адміністрування і просування товарів на платформах Shafa/OLX
– Створення карток товарів, обробка замовлень,комунікація з клієнтами
– Аналіз ефективності продажів та адаптація асортименту


🔹 Ведення аналітики продажів і формування звітності для керівництва:
– Робота з Google Таблицями
– Підготовка щотижневих/щомісячних звітів,прогнозування залишків, планування обсягів виробництва


🔹 Організація щоденної операційної діяльності бренду:
– Контроль логістики,виконання замовлень і обробки повернень.
– Оптимізація взаємодії між відділами(продажі,виробництво,маркетинг,поставки,доставки)
– Побудова внутрішніх регламентів та SOP(Standard Operating Procedures)
– Побудова процесів клієнтського сервісу

Офіс-менеджер, Direct (Директ) менеджер

с 08.2022 по 12.2024 (2 года 4 месяца)
Онлайн-магазин, Івано-Франківськ (Роздрібна торгівля)

- онлайн консультація та продаж;
- написання скриптів;
- ведення Google таблиць;
- робота через CRM (KEY CRM);
- робота з програмним РРО (Checkbox - Чекбокс);
- наповнення сайту - фото, копірайтинг;
- інвентаризації товару на складі;
- формування замовлень, створення відправлень Нова Пошта, Укрпошта Україною та закордон ;
- організаційні завдання в офісі;
- аналіз потреб ринку - замовлення нового товару;

Адміністратор готелю

с 04.2022 по 12.2022 (8 месяцев)
Reikartz Hotel Group, Івано-Франківськ (Готельно-ресторанний бізнес)

- адміністративні завдання на Рецепції;
- поселення/ виселення/ розрахунок гостей;
- опрацювання запитів, дзвінків, відгуків;
- робота із Booking;
- формування звітностей;
- поліграфічні завдання стосовно друку та редагування текстів/файлів;
- робота з касою, документацією

Консьєрж (диспетчер)

с 11.2020 по 02.2022 (1 год 3 месяца)
Парктур, Буковель (Готельно-ресторанний бізнес)

Консьєрж:
- інформаційна стійка при Рецепції (інфраструктура курорту та готелю)

Диспетчер:
- технічна підтримка номерів
- робота по запитам персоналу гостей (виклики по сантех-, електро-, столярських роботах)
- фіксація даних у Excel
- додаткові завдання керівника

Старший фахівець Департаменту мережі продажів Довідкового центру Креді Агріколь Банку

с 06.2019 по 07.2020 (1 год 1 месяц)
Credit Agricole Bank, Івано-Франківськ (Фінанси, банки, страхування)

• Опрацювання запитів клієнта в найшвидші терміни;
• безпосереднє спілкування на лінії з клієнтом та менеджерами;
• опрацювання скарг та звернень клієнта;
• виконання плану продажів.

Продавець-консультант

с 03.2018 по 09.2018 (6 месяцев)
«Watsons Україна», Івано-Франківськ (Роздрібна торгівля)

Консультування клієнтів, викладка товару, робота з касою, відкриття та закриття магазину, інкасації.

Образование

ДВНЗ ПНУ ім. В. Стефаника

Економічний,маркетинг, Івано-Франківськ
Неоконченное высшее, с 2017 по 2021 (4 года)

Знания и навыки

  • MS Office
  • CRM
  • Direct sales
  • Ведення соціальних мереж
  • Адміністрування сайту
  • Робота з касовим апаратом
  • Водійські права кат. B
  • Адміністрування CRM
  • Ведення CRM
  • Google Sheets
  • Робота з клієнтами
  • Робота в команді
  • Робота із запереченнями
  • Орієнтація на результат
  • РРО CheckBox
  • Управління командою
  • Стратегічне планування
  • Wix

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

Всім доброго часу доби!

...
Візьмусь за додатковий проєкт пов'язаний із налаштуванням CRM та процесів компанії
...
У продажах уже давно, відповідна освіта, паралельно наразі проходжу навчання Web / UX/UI design, практичні навички в адмініструванні сайтів уже набуті
...

Додатково:
- власні ноутбук та гарнітура,
- доступ до Інтернету є при вимкненні світла.
- тихе робоче місце.

Відкрита до пропозицій та співбесід.
Дякую наперед за перегляд резюме та відгуки!

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты