Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Наталія

Фахівець з підбору персоналу, рекрутер, коуч, тренінг-менеджер (HR)

Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
47 лет
Город проживания:
Прилуки
Готов работать:
Прилуки, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес, Facebook и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Фахівець з підбору та адаптації персоналу

с 05.2021 по наст. время (4 года 3 месяца)
UKRNAFTA, Прилуки (Гірнича промисловість)

1. Пошук і залучення кандидатів на різні посади (масові робочі посади, інженери, керівництво).
2. Перевірка резюме, контрольна перевірка, проведення співбесід (телефон, віч-на-віч, онлайн) з керівництвом компанії, проведення перевірок рекомендацій.
3. Створення та розміщення оголошень через доступні ресурси (сайти вакансій, соціальні мережі, корпоративна сторінка, державні служби зайнятості).
4. Надання корпоративним клієнтам необхідної інформації щодо статусу пошуку, ситуації на ринку праці.
5. Надання необхідної інформації кандидатам, збір та обробка документів.
6. Адаптація нових співробітників.
7. Спілкування з HR командою, виконання поставлених задач, втілення нових амбіційних проектів.
8. Співпраця з навчальними закладами (практика, гостьові лекції, тощо).
9. Пошук і співпраця з джерелами ЗМІ (радіо, газети).
10. Співпраця з державними службами зайнятості, участь у ярмарках вакансій.

Директор

с 12.2020 по 05.2021 (5 месяцев)
Магазин "Brosko", Прилуки (Роздрібна торгівля)

1. Відкриття магазину з "0" : підбір, навчання персоналу (17 осіб персоналу), вирішення питань з будівельних робіт, охорони, комунальних питань, відеоогляду, вибудовування бізнес процесів процесів).
2. Контроль та організація роботи персоналу та магазину в цілому.
3. Оперативне управління магазином (облік товару, ТМЦ, складання графіків та табелювання персоналу, контроль оформлення акцій та знижок, інвентаризації, контроль наявності асортименту, якості товару, підбір, адаптація, мотивація)
4. Забезпечення виконання плану продажу магазину.
5. Взаємодія з контролюючими та державними органами.
6. Звітність (робота в 1С)

Керівник відділу продажів промислового обладнання

с 04.2018 по 08.2020 (2 года 4 месяца)
ТОВ « СТЛ-ГРУПП», Прилуки (Роздрібна торгівля)

Функціональні обов'язки та професійні навички:
1. Забезпечення контролю відділу продажу (виконання планів, заповнення СРМ системи, контроль звітності співробітників)
2. Робота з VIP клієнтами та пошук нових, а саме: дзвінки, презентації, продаж обладнання.
3. Ведення переговорів, укладання договорів із клієнтами, формування комерційних пропозицій, рахунків. Контроль цього процесу у підлеглих.
4. Здійснення пошуку працівників з інформаційних баз даних, в Інтернеті на сайтах пошуку роботи та за допомогою особистих контактів;
5. Формування скриптів для менеджерів, коригування та доповнення. Створення та вдосконалення корпоративної книги продажів.
6. Проведення співбесід та скайп-інтерв'ю, вивчення ділових та професійних якостей претендентів, а також здійснення відбору претендентів, що відповідають вимогам підприємства. Проведення навчань.

Фахівець з підбору персоналу, тренінг-менеджер, HR

с 01.2017 по 02.2018 (1 год 1 месяц)
ТОВ "СТАР-ТЕЛ", Прилуки (Маркетинг, реклама, PR)

Функціональні обов'язки та професійні навички:
1.Здійснення пошуку працівників з інформаційних баз даних, за допомогою реклами у засобах масової інформації, в інтернеті, за допомогою особистих контактів.
2. Зустрічі із здобувачами. Проведення співбесіди, вивчення ділових та професійних якостей претендентів, проведення відбору претендентів, відповідних до вимог до вакансії.
3. Проведення внутрішнього навчання персоналу за спеціально розробленими програмами.
4. Оцінювання діяльності персоналу, методична підготовка, розробка та регулярне проведення корпоративних семінарів, тренінгів та консультацій.

Спеціаліст з продажів, бухгалтер

с 06.2004 по 09.2013 (9 лет 3 месяца)
ПАТ КБ "Правэкс-банк", Прилуки (Фінанси, банки, страхування)

Функціональні обов'язки та професійні навички:
1. Консультування та продаж банківських послуг.
2. Оформлення депозитів.
3. Видача споживчих кредитів
4. Оформлення автокредитів.
5. Відкриття рахунків юридичних осіб та СПД.
6. Оформлення пластикових карток.
7. Страхування фіз.осіб та СПД
8. Залучення та пошук нових клієнтів. Проведення переговорів; проведення презентацій.
9. Ведення документообігу, наповнення та ведення бази даних.

Інженер-конструктор

с 04.2003 по 07.2004 (1 год 3 месяца)
ЧПФ «Майстерня архитектора Бережного П.Г., Прилуки (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Функціональні обов'язки та професійні навички:
- підготовка технічної документації, креслень, схем, планувань;
- проведення необхідних розрахунків та підбору обладнання;
- підготовка комплекту проектної, конструкторської документації;
- збір вихідних даних;
- підготовка технічних пропозицій.

Інженер-будівельник

с 07.2000 по 07.2001 (1 год)
ПАТ «Прилуцька взуттєва фабрика», Прилуки (Легка промисловість)

-керівництво будівельною бригадою;
- поточний ремонт території фабрики та будівель та споруд;
- будівництво нових виробничих будівель;
- складання кошторисів;
- підготовка технічних пропозицій;
- підготовка технічної документації, креслень, схем, планувань.

Образование

Придніпровська державна академія будівництва та архітектури

Технологія будівельних виробів, інженер-технолог, Прилуки
Высшее, с 2000 по 2007 (7 лет)

Дніпровський центр техничного творчества та патентознавства

Економіст, Дніпро
Высшее, с 1998 по 2000 (2 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Учебовий комп'ютерний центр «Інтеграл», основи бухгалтерского обліку, оператор ПК

2000

Курс активных продаж

2017

ПАТ КБ "Правэкс-бак", треннінги з продажів

2009 - 2014

Знания и навыки

  • Пользователь ПК
  • MS Office
  • Пользователь Internet
  • MS Outlook
  • Outlook Express
  • AutoCAD
  • CRM
  • Банковские программы
  • Western Union
  • FLEX
  • MoneyGram
  • Оформление кредитов(на авто, залог, жилье, потреб)
  • Консультирование и продажа банковских услуг,презентации,перегово
  • Ведение банковского бух-, кассового учета,работа с наличностью
  • Оформление депозитов, пластик.карт, выплата переводов(международ
  • Большой опыт в банковской сфере по разным направлениям
  • Подбор персонала, проведение треннингов, обучение

Знание языков

  • Английский — начинающий
  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

* Активна життєва позиція, цілеспрямованість.
•Організаторські здібності, комунікабельність.
•Відповідальність, оперативність, оптимізм.
•Аналітичний склад розуму, швидке навчання.
•Висока працездатність.
• Виконавчість.
•Організованість.
• Порядність.
• Чесність.
•Уміння працювати з великим обсягом інформації.
• Креативна, ініціативна, всебічно розвинена, акуратна;

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: