- PRO
Дарья
COO, 150 000 грн
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 29 лет
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и Facebook.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4714863/
Опыт работы
COO
с 05.2024 по наст. время
(1 год 3 месяца)
Move to Relocation Agency, Інші країни (Юриспруденція)
Операційне управління компанією:
- Розробка та впровадження внутрішніх процесів для забезпечення ефективної віддаленої роботи команди.
- Оптимізація робочих потоків і побудова системної взаємодії між департаментами.
- Впровадження інтеграцій між внутрішніми системами, CRM, платіжними платформами та зовнішніми сервісами для автоматизації процесів.
Управління командою:
- Керівництво мультидисциплінарними та віддаленими командами: таргетологи, розробники, контекстологи, SEO-спеціалісти, SMM-менеджери, фінансисти, юристи.
- Постановка задач, встановлення KPI, контроль дедлайнів та якості виконання, щоденна координація.
- Допомога у створенні AI-продуктів, кастомних дашбордів та єдиної CRM-системи для прозорої й ефективної роботи всієї команди.
- Генерація ідей, планування та запуск нових напрямків діяльності.
Комунікація з партнерами та підрядниками:
- Налагодження та підтримка співпраці з зовнішніми спеціалістами (розробники, агентства, копірайтери, блогери).
- Координація залучених спеціалістів у рамках різних проєктів та інтеграцій.
Кризовий менеджмент і вирішення нестандартних ситуацій:
- Виявлення проблем у процесах, аналіз причин та впровадження ефективних рішень.
- Робота зі скаргами, усунення критичних помилок, стабілізація роботи відділів у стресових ситуаціях.
Інновації та цифрова трансформація:
- Активне використання AI-інструментів у щоденній роботі: оптимізація процесів, автоматизація задач, генерація контенту та аналітика.
Впровадження нових цифрових рішень для підвищення ефективності бізнесу.
Project Manager
с 07.2023 по наст. время
(2 года 1 месяц)
Move to Relocation Agency, Дистанційно (Юриспруденція)
Керування проектним життєвим циклом:
- Планування, впровадження та ведення проектів від початку до завершення.
- Створення графіків, визначення завдань та мети проекту.
Комунікація з командами:
- Організація ефективної комунікації між розробниками, дизайнерами та іншими членами команди та найманими працівниками.
- Управління комунікацією з агенціями, в тому числі обговорення вимог та виконання проектів.
Ресурсне планування:
- Розподіл завдань та ресурсів між розробниками та дизайнерами для забезпечення вчасності та якості виконання проекту.
Управління бюджетом:
- Моніторинг та контроль витрат на проект, ведення бюджету та забезпечення виконання проекту в рамках фінансових обмежень.
Ризик-менеджмент:
- Ідентифікація та оцінка ризиків, розробка та впровадження стратегій мінімізації ризиків.
Планування та здійснення засідань:
- Організація регулярних засідань з командою для оцінки прогресу, вирішення проблем та встановлення нових завдань.
Якість та тестування:
- Забезпечення відповідності проекту високим стандартам якості.
- Організація та ведення тестування продукту перед випуском.
Співпраця зацікавленими сторонами:
- Узгодження вимог та очікувань із замовниками та зацікавленими сторонами.
Personal assistant / Business Assistant
с 06.2023 по наст. время
(2 года 2 месяца)
Move To Relocation Agency, Дистанційно (Юриспруденція)
Personal assistant + Business Assistant
Організація та управління робочим часом:
- Систематизація та ведення графіку роботи в Google Calendar та Trello для ефективного виконання завдань.
- Планування зустрічей, конференцій, телефонних дзвінків та інших подій.
Логістична підтримка:
- Бронювання квитків на потяги та літаки, оренда автомобілів, та резервація готелів.
- Купівля білетів на розважальні та культурні заходи.
Спілкування та ведення переговорів:
- Забезпечення ефективного зв'язку з підрядниками, адвокатами, партнерами та кандидатами.
- Участь у переговорах та обговореннях від імені керівника.
Пошук та Рекрутинг:
- Активний пошук та відбір кандидатів для компанії.
- Проведення співбесід із потенційними працівниками через різні платформи та канали (Flagma, Work.ua, Robota.ua, Telegram).
Керування документацією та звітністю:
- Підготовка та організація документів, звітів та презентацій для керівництва.
- Збереження конфіденційності та ефективне управління інформацією.
Організація Подій:
- Планування та координація корпоративних заходів, семінарів, конференцій та інших подій.
Здійснення доручень:
Виконання завдань від керівника, формулювання та докладання результатів вчасно.
Технічна підтримка:
Робота із сайтом, програмами та інструментами для забезпечення найвищого рівня продуктивності та злагодженої роботи.
Процеси та ефективність:
- Працювання над вдосконаленням бізнес-процесів та процедур для забезпечення оптимальної ефективності.
Пошук та аналіз інформації:
- Збір та аналіз інформації для підтримки прийняття стратегічних рішень.
Комунікація та лідерство
- Автоматизація усіх процесів, впровадження CRM-системи для менеджерів та контроль роботи працівників.
Account Manager
с 04.2022 по 06.2023
(1 год 2 месяца)
HotVisa, remote (Туризм)
- консультація клієнтів з усіх питань і ведення їх у CRM (спілкування через Zendesk)
- створення особистого профілю в системі Посольства/Консульства
- заповнення всіх необхідних анкет
- допомога в зборі документів
- складання маршруту
- вибір країни і найбільш сприятливого часу для інтерв'ю
- запис на співбесіду
- консультації протягом усього процесу до отримання візи
- щоденне вивчення всіх офіційних джерел на наявність оновлень та актуальної інформації
Business unit (sales & accounting)
с 03.2018 по 09.2021
(3 года 6 месяцев)
"EVO company" "Prom.ua", Киев (IT)
-Робота в самоорганізованій (бірюзовій) команді (взаємодопомога і взаємоконсультація);
-Проходження навчань з e-commerce (IT);
-Вільне володіння техніками та етапами продажів. Продаж послуги з розвитку і просування бізнесу клієнтів в інтернеті (по телефону або на особистій зустрічі).
-Постійне поліпшення своїх навичок - як самостійно, так і за допомогою тім-лідів, команди тренерів і зовнішніх курсів;
-Виявлення потреб існуючих клієнтів і пропозиція можливих варіантів закриття цих потреб;
-Консультація з усіх питань, які стосуються розвитку інтернет-магазину (функціонал майданчика, створення сайту, його просування як усередині майданчика, так і в пошукових системах і соц.мережах.
Sales & accounting manager
с 02.2017 по 12.2017
(10 месяцев)
Vitagramma, Киев (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Ведення клієнтської бази; дзвінки, як "гарячі", так і "холодні"; консультація за матеріалом компанії; складання "пакетів" та індивідуальних пропозицій; ведення угоди від самого дзвінка і до закінчення (зняття з сайту); за потребою виїжджала на зустрічі з партнерами; ведення таблиць у CRM, панелі адміністрування і Pipedrive.
Creator
с 01.2016 по 03.2022
(6 лет 2 месяца)
Musicchain, Киев (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)
- Допомога в залученні артистів та їхнє знайомство з організаторами заходів і власниками закладів.
- Допомога в організацій культурних заходів
Administrator reception
с 07.2014 по 08.2015
(1 год 1 месяц)
Ауди Центр Юг, Киев (Автобізнес та автосервіс)
-Щоденний облік актів виконаних робіт, видаткових накладних (наявність невідповідності);
-Складання та надсилання звітів;
-Ведення індикатора щоденної діяльності СТО;
-Вхідна лінія дзвінків (консультація клієнтів);
-Запис клієнтів на обслуговування;
-Дзвінки клієнтам після обслуговування;
-Облік дисконту, видача карток, ведення накопичувальної знижки;
-Складання звіту для імпортера (CSS);
-Введення нових клієнтів до бази даних;
-Введення нових автомобілів до бази даних;
-Приймання - відправлення заявок на обслуговування;
-Приймання - надсилання кореспонденції та факсів.
Образование
НАУ (национальный авиационный университет)
Психология, Киев
Неоконченное высшее, с 2014 по 2015 (10 месяцев)
заочная форма обучения
КНТЭУ (Киевский национальный торгово-экономический университет)
Психология, Киев
Неоконченное высшее, с 2012 по 2014 (1 год 10 месяцев)
дневная форма обучения
Дополнительное образование и сертификаты
Курси по e-commerce "EVO education"
2019
Лаборатория Онлайн Бизнеса (ЛОБ)
2019, 3 дні
Genius Marketing - "Project management"
2021, 4 місяці
Сертификат
Эмоциональный интеллект (EQ) - онлайн тренинг
2021, 1 місяць
Тренинг Андрея Крупкина «Этапы продаж и техники переговорного процесса»
2022, 6 етапів
Genius Space - "DIGITAL MARKETING"
2023, 1 місяць
Дія - "Цифрограм 2.0"
2023, 1 день (квітень)
Сертификат
Курс "Основи AI" від Google та Міністерства цифрової трансформації України
2023, 1,5 місяці (квітень-травень)
I AM PM - "Scope, budget, timeline — чим НЕ може пожертвувати проджект-менеджер"
2023, 1 день (червень)
Вебінар "Чітке та правильне планування у житті та роботі"
2023, 1 день (червень)
Web Academy - Лекція "Project Initiation" (IT Project Management)
2023, 1 день (липень)
I AM PM - "Метрики Scrum"
2023, 1 день (серпень)
CRO (Conversion Rate Optimization): основи та перевірені техніки
2023, 1 день (вересень)
"Стратегії комунікації у віртуальну епоху" University of Toronto (Coursera)
2023, 1 місяць (жовтень-листопад)
Оновлений курс "Основи AI" від Google
2023, 1 місяць (листопад)
Сертификат
Онлайн-практикум «НЕЙРОМЕРЕЖІ ДЛЯ БІЗНЕСУ»
2023, 4 дні (листопад)
I AM PM - "Що потрібно знати РМ на кожному етапі розробки"
2023, 1 день (грудень)
Менеджер по систематизации "TD Agency"
2024, 1 місяць (лютий)
University of Pennsylvania "Business Foundations"
2024, 2 місяці (вересень-жовтень) в процесі
Знания и навыки
- MS Office
- Jira
- Trello
- Confluence
- Asana
- Slack
- Google Sheets
- Miro
- HubSpot
- Zendesk
- Pipedrive
- Paperless
- Уміння аналізувати
- Google Analytics
- Chat GPT
- Критичне мислення
- Аналіз CPA
- Аналіз CPC
- Digital marketing
- SalesWorks
- Accounting management
- Grammarly
- Zapier
- Notion
- Управлінські навички
- Ведення CRM
- Ділове спілкування
- Робота з клієнтами
- Ведення договірної роботи
- Організація роботи персоналу
- Пунктуальність
- Проведення зустрічей в Zoom
- Canva
- Управління персоналом
- Управління проєктом релокації бізнесу
- Бізнес-планування
- Фінансове планування
- Маркетингове планування
- Впровадження системи KPI
- Kanban
- Формування стратегії розвитку
- Convertion Rate Optimization
- Адміністрування сайту
- Google Search Console
- Написання ТЗ
- Project management
- Знання основ AI та ML рішень
- Conflict resolution
- Communication Theory
- High-potential employee
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — средний
- Итальянский — начинающий
Похожие кандидаты
-
Операційний директор
Удаленно, Киев, Другие страны -
Операційний директор
Удаленно -
CEO
Удаленно, Другие страны -
Керівник операційного маркетингу (категорійний менеджмент)
120000 грн, Удаленно, Днепр -
Виконавчий директор
Удаленно -
Керівник підприємства
Удаленно, Чернигов