Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 июля 2023 PRO

Анна

Маркетолог, помічник, бренд-менеджер, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
34 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з реклами / Бренд-менеджер (направлення Сири)

с 05.2018 по 05.2022 (4 года)
ТОВ «Наш Продукт Плюс», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Функціональні обов’язки: просування бренду компанії; робота з підрядниками (від проведення тендерів, прорахунків, заключення договорів до кінцевої реалізації проєкту); робота з дизайнерами (створення та розробка дизайнів для поліграфії, POS–матеріалів, зовнішньої реклами, ребрендингу упаковки продукту), просування продукту за допомогою ТМА (копірайт та розробка реклами для соціальних мереж та аудіореклами), рекламної та сувенірної продукції, зовнішньої реклами (локальне брендування бордами, банерами, брендування авто на усіх філіях); виїзди у відрядження на приладку/затвердження друку для зовнішньої упаковки, POS–матеріалів, забезпечення необхідними друкованими матеріалами заводу та філій; контроль викладки товару та аналіз фотосторчеку вітрин у традиційному роздробі, локальних та торгових мережах по усім філіям; аналіз конкурентів; ведення документації та звітності; безпосереднє виконання доручень керівника, розробка спільної загальної стратегії та бюджету маркетингу компанії.

Помічник бухгалтера

с 03.2018 по 05.2018 (2 месяца)
ТОВ «СК УКРБУДМОНТАЖ», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Функціональні обов’язки: ведення обліку первинних документів (договори, акти виконаних робіт, податкові накладні, рахунки). Формування та складання звітності для внутрішніх підрозділів, робота у 1С: Підприємство 8.

Маркетолог/помічник директора відділу маркетингу

с 08.2017 по 03.2018 (7 месяцев)
ТОВ «ВНА ТРЕЙД», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Функціональні обов’язки: робота з інтернет-магазином та офіційним сайтом компанії. Рерайт та копірайт контенту (продукти, новини, семінари та інше). Робота з упаковкою та маркуванням продукції. Пошук вигідних умов по принципу ціна – якість; робота з підрядниками. Виготовлення рекламної та поліграфічної продукції спільно з дизайнером (ідея, розробка макету, затвердження — замовлення — отримання/передача на захід); Участь у розробці та реалізації рекламних кампаній, аналітика їх ефективності. Ведення декількох сторінок у соціальних мережах (написання, планування та постинг контенту, запуск реклами, відстежування результатів). Виконання доручень керівника відділу маркетингу. Розробка спільної загальної стратегії та бюджету маркетингу компанії.

Адміністратор учбового центру та салону краси

с 08.2014 по 08.2018 (4 года)
Мережа салонів краси «Гармонія» та Учбовий центр «Beauty School» (індустрія краси, навчання), Київ (Краса, фітнес, спорт)

Посада - адміністратор учбового центру

Функціональні обов’язки: організація та контроль роботи учбового центру; ідеї, розробка реклами щодо долучення до навчання нових учнів; пошук, дзвінки та робота з базами моделей, викладачів, співробітників мережі салонів; робота у програмі 1С. Прийом телефонних дзвінків та консультація про послуги, що надаються для моделей, а також надання інформації щодо навчання. Закупівля інструментів та продукції як для навчання так і для інтернет-магазину, наповнення та розміщення товару безпосередньо на сайті; продаж. Регулювання роботи персоналу, робота з соціальними мережами, виконання доручень керівника.

Посада – адміністратор салону

Функціональні обов’язки: організація ефективної роботи салону; робота з клієнтами: запис, нагадування та консультування щодо послуг та продукції салону, розрахунок. Організація роботи майстрів: контроль та координація роботи; створення сприятливої атмосфери для роботи. Формування заявок на продукцію для салону та витратні матеріали. Розрахункові операції з клієнтами, щоденні виплати з/п майстрам та первинна бухгалтерія складалася та проводилася у програмі 1С.

Event-менеджер

с 03.2013 по 11.2013 (8 месяцев)
Atmasfera 360, Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

Посада – Event-менеджер (організація концертів, презентацій, заходів, пресс-показів, виставок). У підпорядкуванні 6 співробітників: контролери та аніматори.

Функціональні обов’язки: виконання доручень Арт та PR-директора, робота з дизайнером по розробці макетів на афіши, флаєри, банери та іншу рекламну продукцію, співпраця з компаніями поліграфії. Консультування замовника щодо технічних можливостей приміщення по запиту. Планування, організація, проведення заходу, контроль та підготовка приміщення під: івенти, презентації, концерти, закриті концерти, бізнесс-семінари, зйомки ТВ-каналів та інше. Замовлення та контроль завозу звукового та світлового обладнання, організація та проведення саунд-чеків, перевірка та прогон візуалізацій, контроль наявності декорацій. Ведення соціальних мереж, анонсування заходів на: порталах, платформах, сіті-гайдах, сайтах, форумах. Адміністрування та координація роботи персоналу, постійний контакт з онлайн-адміністратором білетних кас/звітність по продажам. Налагодження бартерного партнерства з магазинами, ресторанами, арт-майданчиками та інше.


Додаткова інформація: крім основної посади в даній компанії працювала представником і менеджером з продажу, а також у кол-центрі.

Контролер

с 01.2010 по 05.2013 (3 года 4 месяца)
ТОВ «Лінія кіно», Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Функціональні обов’язки: володіння інформацією про репертуар кінотеатру, зміст демонстрованих кінофільмів, вікові обмеження на них, розклад сеансів, та надання інформації відвідувачам у разі потреби. У разі виникнення конфліктних ситуацій між працівниками кінотеатру та відвідувачами вирішення розбіжностей, що виникли. Виконання окремих доручень адміністрації. Підготовка та контроль залу до відвідувачів та після закінчення сеансу, а також контроль за порядком всієї території кінотеатру.

Адміністратор, касир

с 08.2008 по 08.2009 (1 год)
КФ ТОВ "Мультиплекс Холдинг", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Функціональні обов’язки: володіння інформацією про репертуар кінотеатру, зміст демонстрованих кінофільмів, вікові обмеження на них, розклад сеансів, та надання інформації відвідувачам у разі потреби. У разі виникнення конфліктних ситуацій між працівниками кінотеатру та відвідувачами вирішення розбіжностей, що виникли. Виконання окремих доручень адміністрації. Підготовка та контроль залу до відвідувачів та після закінчення сеансу, а також контроль за порядком всієї території кінотеатру.

Робота з касовим апаратом, продаж та бронювання квитків.

Образование

МАУП (Міжрегіональна Академія управління персоналом)

Соціологія (Соціологія управління та PR) - магістр, Київ
Высшее, с 2008 по 2012 (4 года)

Економіко-правовий технікум при МАУП

Соціально-правова робота - молодший спеціаліст, Київ
Среднее специальное, с 2005 по 2008 (3 года)

Знания и навыки

MS Excel Користувач ПК Графічні редактори Робота з оргтехнікою

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий
  • Испанский — начинающий

Дополнительная информация

Людські якості: відповідально ставлюся до доручених завдань, старанність, ініціативність.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: