Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Андрій

Керівник відділу продажу та маркетингу (B2B), комерційний менеджер

Рассматривает должности:
Керівник відділу продажу та маркетингу (B2B), комерційний менеджер, Категорійний менеджер
Вид занятости:
полная
Возраст:
40 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Категорійний менеджер з асортименту та ціноутворення (Агро)

с 02.2021 по наст. время (4 года 6 месяцев)
KRAMP PLC, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Управління продуктовим асортиментом (запчастини та комплектуючі машин)
Формування, управління та контроль цінової політики в розрізі брендів/категорій/товарів
Формування та реалізація політики знижок та оптимізація показників обороту та маржинальності
Формування та розрахунок собівартості, робота з постачальниками
Розвиток нових товарних групи з «0» та Product Life Cycle менеджмент
Аналіз ринку та конкурентного оточення, сегментація клієнської бази
Розробка та реалізація маркетингової стратегії, плану просування та коммунікацій в кооперації зі спеціалістом з маркетингу
Робота з клієнтами щодо розширення співпраці та збільшення продажів товарів
Запуск e-commerce B2B retail web-shop для України
Організація роботи торгових представників щодо питань товарної пропозиції, ціноутворення, просування та зростання продажів
Аналіз продажів та маржинальності в розрізі категорій продуктів/брендів/клієнтів;
Формування плану продажів по категоріях, здійснення розрахунок очікуваного прибутку та маржинальності
Формування переліку складських запасів та відстеження оборотності;
Проведення тренінгів, адаптація навчальних матеріалів для потреб локального ринку
Розробка та реалізація політики рекламацій та повернень, відповідності товарів до вимог локального ринку

Керівник напрямку продажів та маркетингу напівпричепів ZASLAW

с 01.2019 по 11.2020 (1 год 10 месяцев)
AGROSTUDIOGROUP, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

2019-2020 – керівник напряму продажу та маркетингу напівпричіпної техніки
Функціональні обов'язки:
• Бізнес-планування
• Аналітика ринку та конкурентів
• Формування товарної пропозиції
• Ціноутворення та цінова політика
• Формування обслуговуючої дилерської та збутової мережі
• Збут та просування
• Сертифікація та дозвільна документація

Керівник відділу маркетингу

с 01.2015 по 05.2018 (3 года 4 месяца)
ООО «АГРОТЕХСОЮЗ», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Функціональні обов'язки:
• Пошук та найм співробітників, розробка кваліфікаційних вимог та посадових обов'язків
• Планування навчання та підвищення кваліфікації співробітників
• Організація та контроль роботи співробітників відділу маркетингу (3 співробітника)
• Розподіл обов'язків
• Бізнес-планування проектів
• Оновлення системи позиціонування компанії, розробка брендингу та ідентифікації
• Розробка вимог маркетингу до інформаційна система (Dynamics, SAP)
• Формування системи інтегрованих внутрішніх і зовнішніх маркетингових комунікацій
• Участь стратегічному плануванні діяльності
• Створення та впровадження системи корпоративної соціальної відповідальності
• Організація та проведення заходів з просування (Дні поля, Демонстрації, Виставки, Семінари, Візити виробників, Зарубіжні виставки)
• Розробка форматів комерційних пропозицій для відділу продажів
• Робота з сайтом, соціальними мережами, Інтернет-маркетинг
• Створення та розміщення товарної та іміджевої реклами в засобах масової інформації, зовнішня реклама
• Розробка та виготовлення поліграфічної та сувенірної продукції
• Дотримання вимог постачальників до стандартів звітності та ідентифікації
• Формування комплексних річних звітів по постачальникам і компанії (Аналіз ринку, Аналіз конкурентів, Сегментація, Участь в плануванні продажів, Планування просування і комунікацій, Аналіз фінансових показників)
• Оновлення товару Каталог сільськогосподарської техніки
• Планування та контроль маркетингового бюджету та медіаплану
• Надання маркетингової підтримки відділу продажів, організація тренінгів з продажу
• Проведення івентів
• Розвиток регіональних ринків

Менеджер з маркетингу та розвитку продуктів

с 01.2013 по 12.2014 (1 год 11 месяцев)
ТОВ «АГРОТЕХСОЮЗ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Функціональні обов'язки:
• Організація та проведення заходів з просування (Дні поля, Демонстрації, Виставки, Семінари, Візити Виробників, Зарубіжні виставки)
• Робота з постачальниками обладнання (Торгові умови, Технічні характеристики, Плани продажів і просування, Аналіз ринку, Конкурентний аналіз, Аргументація пропозиції обладнання)
• Управління товарною пропозицією
• Оновлення комерційних пропозицій
• Розробка нового сайту
• Створення та розміщення товарної та іміджевої реклами в ЗМІ, зовнішня реклама, PR
• Розробка та виготовлення поліграфічної та сувенірної продукції
• Відповідати вимогам постачальників щодо стандартів звітності та ідентифікації
• Формування комплексних річних звітів для постачальників (аналіз ринку, аналіз конкурентів, сегментація, участь у плануванні продажів, планування просування та комунікацій, аналіз фінансових показників)
• Оновлення каталогу продукції сільськогосподарської техніки
• Планування та контроль маркетингового бюджету та медіаплану
• Надання маркетингової підтримки відділу продажів, організація тренінгів з продажу
• Проведення заходів
• Розвиток регіональних ринків

Образование

НТУУ КПИ

Менеджмент и маркетинг, Киев
Высшее, с 2002 по 2007 (4 года 10 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

МИМ, Маркетинг

2016, 6 місяців

МИМ, Менеджмент

2017, 6 місяців

Знания и навыки

  • Ведення переговорів
  • Уміння аналізувати
  • Управлінські навички
  • Інтернет-маркетинг
  • Маркетинг
  • Управління асортиментом
  • Контроль ціноутворення
  • Комун
  • Продаж B2B
  • Планування продажу
  • Стратегічне планування
  • Маркетингове планування
  • Маркетинговий аналіз
  • Продуктовий маркетинг

Знание языков

Английский — продвинутый

Дополнительная информация

Додаткова освіта:
Бізнес-школи:
2017 р. – МІМ PMD «Менеджмент та лідерство», 2016 р. – МІМ PMD «Маркетинг», 2015 р. – kmbs «Маркетинг» (половина курсу)

Курси підвищення кваліфікації:
2015 – Інтернет-маркетинг (BeFirst), 2014 – Marketing Start (BeFirst), 2014 – Business English Upper (Yappi), 2013 – Business English Inter (Yappi), 2013 – Business English PreInter (Yappi) 2017-2009 – технічне навчання для постачальників від постачальників, 2012 – програмний комплекс Adobe, 2011 – Aggressive B2B Sales (NTA), 2008 – Бухгалтерський облік та аудит

Знання мов: Українська, російська – рідна мова, англійська – бізнес UpperIntermediate, німецька – початковий рівень

Володіння комп'ютером: Досвідчений користувач MS Office, Adobe PS+AI+ID, 1C 7.0, 8.2 Посвідчення водія: кат. В, С, стаж водіння 10+ років, в тому числі за кордоном

Особисті якості: Цілеспрямованість, Відповідальність, Порядність, Клієнтоорієнтованість, Аналітичне мислення

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: