Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 августа 2018

Богдан

Вчитель історії

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
28 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Образование

НПУ ім.Драгоманова

Факультет історичної освіти, Київ
Неоконченное высшее, с 2014 по 2018 (3 года 10 месяцев)

У 2018 році захистив дипломну роботу.Отримав диплом бакалавра

Знания и навыки

Користувач ПК MS Office Adobe Photoshop Windows Adobe Picasa TeamViewer

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

Виконував деякі обов’язки SMM-менеджера у 2013 році в Інтернеті(був адміністратором офіційної фан-групи телеканалу «НЛО TV»).В совершенстве знаю русский язык.Володію французькою мовою на початковому рівні.Відвідував і відвідую мастер-класи по медіасфері.Особисті якості-комунікабельність,старанність,пунктуальність,точність,
стресостійкість,здібність приймати рішення,багатоідейність,швидке вміння виходити зі складних ситуацій,швидка орієнтація на місці,відсутність шкідливих звичок та ін.Інтереси-дуже цікавить історія.Зокрема,цікавить історія України(від найдавніших часів до сьогодення),цікавить історія Росії і Білорусі(від найдавніших часів до сьогодення).Цікавить історія США,Англії.Цікавить вся історія ХХ сторіччя.Цікавить українська,російська та білоруська культура.Дуже цікавить медіасфера,цікавить шоу-бізнес,культура,спорт(плавання,бойові види спорту,футбол),читання літератури,драматургія(писання сценаріїв).

Мої ідеї для покращення викладання історії в школах:
1.Бажано зробити акцент викладання матеріалу на презентаціях та на візуальному матеріалі(художні,документальні фільми,мультфільми).Аудіоматеріали теж стануть у нагоді.
2.Екскурсії.Їх треба проводити теж,хоча б один раз на місяць.Парки,видатні історичні місця,музеї,виставки і т.д.Рідко виїзд за місто Київ в інші місця історичного характеру.Наприклад,історичні міста(Чернігів,Кам’янець-Подільський і т.д.).
3.Розповіді повинні бути цікавими,не монотонними.Іноді треба розповідати міфи,легенди,фантастичні та научно-фантастичні розповіді.Можна також розповідати розповіді у стилі фентезі.Трішки гумору у розповіді вчителя буде гарним плюсом у його викладанні.
4.Ми повинні на уроках історії викладати думки дуже відомих істориків(на кожному уроці повинні бути думки 1-2 істориків),щоб створити широкий світогляд учня на ту чи іншу подію.
5.У старших класах(10-11) ми повинні створювати історичні дискусії.
6.На кожних двух-трьох уроках ми повинні робити бліц-опитування учнів для закріплення матеріалу.Можна вести також хронологічний щоденник.
7.У альтернативній школі треба робити малюнки на історичну тему,треба робити історичні лицарські турніри,брейн-ринги,вікторини,історичний КВК і т.д.
8.Ми повинні учням обов’язково розповідати про нові історичні новини,знахідки.Ми повинні поступово відкривати невідомі сторінки історії.
9.Ми повинні вести історичний гурток.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: