Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 сентября 2018 PRO

Оксана

Помощник руководителя, HR-, офис-менеджер, 13 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
42 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Помощник руководителя

с 02.2007 по наст. время (17 лет 2 месяца)
ЧАО "СК "ПРОВИДНА", Киев (Фінанси, банки, страхування)

Функціональні обов’язки:
- прийом вхідних телефонних дзвінків та надання необхідної інформації, переадресування їх іншим
працівникам ГО Товариства з урахуванням компетенції цих працівників;
- обробка інформації, що надходить з Управлінь вертикалі, та формування звітів по ній;
- здійснення контролю за виконанням доручень Голови Правління та його Заступників;
- формування та надання звітів Голові Правління по роботі вертикалі (щотижня, щомісяця,
щоквартально);
- ведення протоколів нарад;
- написання та оформлення листів та службових записок;
- реєстрація службових записок та контроль їх виконання;
- реєстрація вихідної та вихідної кореспонденції;
- відправка листів;
- організація зустрічей та нарад;
- організація робочого графіка керівника;
- прийом відвідувачів;
- здійснення консультацій та координації дій відвідувачів, в межах своєї компетенції, якщо їм потрібно
звернутися до кількох різних служб або кількох фахівців Товариства;
- надання застрахованим консультацій з приводу написання звернень на відшкодування коштів та
перевірка правильності їх оформлення (наявність чеків, актів, виписок, рецептів тощо);
- робота в INSIS9 та INSIS10 (внесення та оплата договорів страхування);
- оформлення кадрових документів працівників вертикалі (заяви на відпустку, звільнення, прийом на
роботу, лікарняні листи, переведення на іншу посаду, службові записки тощо);
- робота з оргтехнікою (сканування, копіювання) та міні-АТС;
- впевнений користувач ПК (Word, Excel, Outlook, Zimbra), Internet;
- ведення табелю та журналу реєстрації виходу на роботу працівників вертикалі;
- замовлення Авіа та ж/д білетів;
- робота з кур'єрськими службами;
- бронювання готелів;
- виконання інших поточних завдань керівника.

Секретарь

с 10.2003 по 12.2006 (3 года 2 месяца)
Госинспекция по ценам в г.Киев, Киев (контроль за ценами)

Образование

Киевский гуманитарный институт

Романо-германская филология, преподаватель, Киев
Высшее, с 1998 по 2003 (4 года 9 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач ПК Робота з оргтехнікою Знання офісних програм

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно
  • Русский — средний

Дополнительная информация

цілеспрямованість, ввічливість, відповідальність, організованість, комунікабельність, пунктуальність, серйозне ставлення до роботи, бажання працювати та розвиватись.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: