Оксана
Помощник руководителя, HR-, офис-менеджер, 13 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 42 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4939276
Опыт работы
Помощник руководителя
с 02.2007 по наст. время
(17 лет 2 месяца)
ЧАО "СК "ПРОВИДНА", Киев (Фінанси, банки, страхування)
Функціональні обов’язки:
- прийом вхідних телефонних дзвінків та надання необхідної інформації, переадресування їх іншим
працівникам ГО Товариства з урахуванням компетенції цих працівників;
- обробка інформації, що надходить з Управлінь вертикалі, та формування звітів по ній;
- здійснення контролю за виконанням доручень Голови Правління та його Заступників;
- формування та надання звітів Голові Правління по роботі вертикалі (щотижня, щомісяця,
щоквартально);
- ведення протоколів нарад;
- написання та оформлення листів та службових записок;
- реєстрація службових записок та контроль їх виконання;
- реєстрація вихідної та вихідної кореспонденції;
- відправка листів;
- організація зустрічей та нарад;
- організація робочого графіка керівника;
- прийом відвідувачів;
- здійснення консультацій та координації дій відвідувачів, в межах своєї компетенції, якщо їм потрібно
звернутися до кількох різних служб або кількох фахівців Товариства;
- надання застрахованим консультацій з приводу написання звернень на відшкодування коштів та
перевірка правильності їх оформлення (наявність чеків, актів, виписок, рецептів тощо);
- робота в INSIS9 та INSIS10 (внесення та оплата договорів страхування);
- оформлення кадрових документів працівників вертикалі (заяви на відпустку, звільнення, прийом на
роботу, лікарняні листи, переведення на іншу посаду, службові записки тощо);
- робота з оргтехнікою (сканування, копіювання) та міні-АТС;
- впевнений користувач ПК (Word, Excel, Outlook, Zimbra), Internet;
- ведення табелю та журналу реєстрації виходу на роботу працівників вертикалі;
- замовлення Авіа та ж/д білетів;
- робота з кур'єрськими службами;
- бронювання готелів;
- виконання інших поточних завдань керівника.
Секретарь
с 10.2003 по 12.2006
(3 года 2 месяца)
Госинспекция по ценам в г.Киев, Киев (контроль за ценами)
Образование
Киевский гуманитарный институт
Романо-германская филология, преподаватель, Киев
Высшее, с 1998 по 2003 (4 года 9 месяцев)
Знания и навыки
Знание языков
- Английский — средний
- Украинский — свободно
- Русский — средний
Дополнительная информация
цілеспрямованість, ввічливість, відповідальність, організованість, комунікабельність, пунктуальність, серйозне ставлення до роботи, бажання працювати та розвиватись.
Похожие кандидаты
HR-менеджер, асистент HR-менеджера, HR-адміністратор
Киев, Удаленно
Інспектор з кадрів, менеджер з персоналу, senior HR specialist, HR manager
35000 грн, Киев
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Киев, Удаленно
Менеджер по персоналу, секретарь, помощник руководителя (НR), администратор
Киев
Помощник руководителя, ассистент, офис-менеджер, инспектор по кадрам
25000 грн, Киев
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Киев