Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Iрина

Менеджер по роботі з клієнтами

Рассматривает должности:
Менеджер по роботі з клієнтами, Комірник, Адміністратор медичної клініки, Діловод, Заступник фінансового директора, Економіст, Адміністратор, Спеціаліст відділу закупівель, Секретар
Вид занятости:
полная
Возраст:
56 лет
Город:
Запорожье

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Офіс-менеджер

с 02.2024 по 07.2025 (1 год 5 месяцев)
ТОВ КК"Світоч Запоріжжя", Запоріжжя (Послуги для населення та бізнесу)

Робота з договорами(укладання,контроль за виконанням),поточна й звітна документація,робота з мешканцями.

Бухгалтер-касир

с 10.2021 по 04.2022 (6 месяцев)
ТОВ Прогрес.Наск-Авто, Запоріжжя (Автобізнес та автосервіс)

Розрахунки з клiентами,iнкасацiя,ведення звiтноi документацii.
Щоденне вiдображення первинноi
документацii(рахунки,акти,накладнi та iнше).
Впевнений користувач ПК, 1С8,Excel.РРО

Офiс менеджер

с 11.2018 по 03.2021 (2 года 4 месяца)
IFG coworking., Запоріжжя (Освіта, наука)

Консультування клієнтів, організація, планування та забезпечення заходів.
Робота з базами даних, укладання договорів, ведення поточної та звітної документації (Word, ЕхсeL, 1 С), проведення інвентаризації.
Організація роботи
офісу (закупівлі, контроль працівників).
Робота в режимі багатозадачності

Продавець-консультант

с 09.2015 по 05.2018 (2 года 8 месяцев)
ОМРОН, Запоріжжя (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Консультування клієнтів, продаж товару через РРО, ведення поточної та звітної документації (програми звітності, Word, ЕхсeL, 1С) проведення інвентаризації, проведення презентацій.

Менеджер по роботi з клiентами

с 03.2012 по 07.2015 (3 года 4 месяца)
АРТМодель, Запоріжжя (Будівельна промисловість, деревообробка)

Організація та контроль роботи персоналу, організація транспортування матеріалу та замовлень, організація роботи складу, постачання, консультування клієнтів, оформлення та ведення замовлень, проведення інвентаризації, ведення поточної та звітної документації

Зав.касой

с 03.2007 по 09.2011 (4 года 6 месяцев)
Банк Родовид,Банк ВТБ, Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

знання касової дисципліни, касові операції, ведення звітної документації

Образование

Електротехнiчний коледж

Электричнi машини, Запоріжжя
Неоконченное высшее, с 1984 по 1988 (4 года)

Знания и навыки

  • MS Word
  • MS Outlook
  • CRM
  • РРО
  • Наполегливість
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Робота із запереченнями
  • Неконфліктність
  • Доброзичливість
  • 1С:Підприємство
  • Користувач Бітрікс24
  • Користувач 1С
  • Пунктуальність

Рекомендации

Усенко Светлана Викторовна

Усенко Светлана Викторовна

Управляющий, IFG.Coworking

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Комунікабельна, маю досвід спілкування з клієнтами,бистро вчуся,відповідальна.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: