Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 января 2024 PRO

Ганна

Менеджер, фінансист, 40 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
33 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер 1С

с 02.2023 по наст. время (1 год 4 месяца)
Citex, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Обов’язки:
Ведення обліку бази даних 1С:
- Рознесення банківських виписок відповідно до контрагентів та договорів;
- Вивантаження та надання звітів відповідно до запитів керівництва;
- Створення шаблонів документів;
- Створення та проведення заявок; проведення всіх необхідних дій для автоматизації подальшого процесу;
- Розрахунок даних згідно умов договору;
- Загрузка прайсів та умов продажу.

Бухгалтер, фінансист

с 09.2022 по 02.2023 (5 месяцев)
ЖК "Світлопарк", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Обов'язки:
- Підготовка та надання рахунків на оплату, надання звірок по платежах, консультація з приводу оплат, прорахунки на дострокове погашення тощо.
- Допомога в вирішенні спірних питань при оплатах з бухгалтерією, банками, підготовка заяв для зарахування оплат;
- Підготовка заяв, довідок для інвесторів. Контроль їх підписання та отримання оригіналів.
- Ведення звіту по продажам (заповнення даних про нові продажі, всі оплати по розстрочці і дані інвестора та об'єкта).
- Рознесення платежів з наданих виписок.
- Підготовка перерахунку для тих, хто виплатив розстрочку, з урахуванням обмірів БТІ.
- Підготовка реєстрів на повернення коштів: повернення коштів після обмірів БТІ, повернення коштів після Розірвання, повернення коштів помилково сплачених.
- Підготовка стандартних звітів для фінансистів та бухгалтерії.

Менеджер з організації консультативних послуг

с 04.2018 по 03.2022 (3 года 11 месяцев)
ТОВ "Укрборг", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
- ведення переговорів з клієнтами, банками, адвокатами, нотаріусами, БТІ, державними та приватними виконавцями, незалежними оцінщиками, аудиторами. Досвід роботи з органами державної влади;
- проведення тендерів;
- висока якість роботи з документами, їх підготовка та передача для проведення державної реєстрації права власності на нерухоме майно;
- підготовка та проведення угод (нотаріальні та/або прості письмові);
- надання заключення оціночної вартості нерухомого майна;
- замовлення, розробка та внесення змін до технічної документації об'єктів нерухомості;
- замовлення оцінок СОД;
- зняття або накладення заборон в Державному реєстрі речових прав;
- контроль отримання договорів/рахунків/актів, внесення рахунків на оплату в 1С Підприємство;
- ведення звітності в Excel (формування реєстру для звіту, формування зведених таблиць, графіків; формули та фунція vpr);
- пошук підрядників для вирішення питань різного виду складності;
- відправка кореспонденції (великий пул листів: підготовка реєстру на відправку в Excel, узгодження шаблона листа з юридичним відділом, злиття даних з Excel з шаблоном Word, друк та відправка);
- внесення результату роботи до програмного забезбечення.

Керівник відділу реєстрації права власності на нерухоме майно

с 02.2016 по 04.2018 (2 года 2 месяца)
ТОВ «Укрборг», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
- підготовка документів та реєстрація права власності майна;
- передача в іпотеку кейсів;
- зняття/накладення заборони в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно;
- комунікація з підрядниками (замовлення оцінок, техпаспорти, витяги із ДЗК тощо);
- робота з нотаріусами з надання різних послуг;
- налаштування процесів в колективі;
- ведення звітності в Excel;
- робота з великими об‘ємами інформації;
- виконання інших задач керівництва по пріорітетності.

Заступник керівника відділу заставного департаменту

с 03.2013 по 02.2016 (2 года 11 месяцев)
ТОВ «Укрборг», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
- ведення звітності в Excel;
- контроль роботи працівників: організаційні питання, виконання поставлених планів;
- допомога в організації відряджень;
- внесення результатів роботи в програмне забезпечення.

Провідний спеціаліст із роботи з проблемною заборгованістю

с 02.2012 по 03.2013 (1 год 1 месяц)
ТОВ "Схід Фінанс Груп", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
- проведення консультацій та мотивація клієнтів;
- виконання поставлених планів;
- внесення інформації до програмного забезпечення.

Фахівець із роботи з проблемною заборгованістю

с 03.2011 по 01.2012 (10 месяцев)
ТОВ "Укрборг", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
- ведення звітності в Excel;
- робота з різними базами даних;
- проведення консультацій та мотивація клієнтів;

- виконання поставлених планів.

Спеціаліст по роботі з вхідними зверненнями

с 09.2010 по 03.2011 (6 месяцев)
Фінансове агентство зі збору платежів, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
- прийом вхідних дзвінків та корепонденції;
- ведення звітності;
- проведення консультацій та мотивація клієнтів;
- внесення даних до програмного забезпечення.

Образование

Національний університет харчових технологій

Факультет інженерної механіки та пакувальної техніки, Київ
Высшее, с 2008 по 2013 (5 лет)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Internet Explorer Email Opera Outlook Express Google Chrome Робота в команді Google Express Високий рівень тайм менеджменту

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Ціль:
Влаштуватись на цікаву роботу з гідною оплатою та перспективою кар’єрного росту.

Особисті якості:
Відповідальність, пунктуальність, легко навчаюсь, маю організаторські здібності, вмію працювати в колективі, комунікабельна.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категориях

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: