- PRO
Катерина
Офіціант, 20 000 грн
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 28 лет
- Город:
- Одесса
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5139036/
Опыт работы
Офіціант
с 10.2024 по 11.2024
(1 месяц)
Kinza&Parmigiano, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)
Офіціант
с 07.2024 по 10.2024
(3 месяца)
Рибачок, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)
Офіціант
с 02.2024 по 06.2024
(4 месяца)
Mamma Italia, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)
Менеджер з продажу
с 09.2023 по 02.2024
(5 месяцев)
Healthy Choice, Одеса (Роздрібна торгівля)
В мої обов'язки на даній посаді входило: розвиток та підтримка дилерської мережі, збільшення продажів веганського шоколаду, підтримка клієнтів та вирішення спірних питань, звітність, контроль проведення оплат, отримання відгуків, коммунікація з кліентом на всіх етапах співробітництва,проведення онлайн та оффлайн зустрічей, коммунікація з персоналом компанії
Менеджер з продажу
с 01.2023 по 05.2023
(4 месяца)
Sales&Management, Одеса (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Консультація кліентів з послуг,контроль проведення оплат,супровід кліентів з початку попадання в СРМ-систему і до завершення всіх робіт і отримання відгуків,ведення та заповнення карточки кліента в СРМ-системі,коммунікація з кліентом на всіх етапах співробітництва,проведення зум зустрічей,коммунікація з персоналом компанії
Офіціант
с 10.2022 по 12.2022
(2 месяца)
Kinza i Parmigiano, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)
Офіціант
с 03.2022 по 09.2022
(6 месяцев)
Chin Chin, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)
Офіціант
с 07.2020 по 02.2022
(1 год 7 месяцев)
Kinza і Parmigiano, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)
Продавець-консультант,бариста
с 04.2020 по 07.2020
(3 месяца)
Купажъ, Одеса (Продаж продовольчих товаварів)
Продаж продовольчих товарів,приготування напоїв,ведення обліку в програмі 1С,ведення касової дисципліни
Офіціант
с 07.2019 по 02.2020
(7 месяцев)
«Щастье на Глушко», Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)
Реселер
с 03.2019 по 07.2019
(4 месяца)
«Darts Group», Одеса (Продаж непродовольчих товарів)
Офіціант
с 11.2018 по 03.2019
(4 месяца)
Кафе «Современникъ», Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)
Продавець-консультант
с 09.2018 по 11.2018
(2 месяца)
Магазин «Міратон», Одеса (Роздрібна торгівля)
Офіціант
с 09.2016 по 09.2018
(2 года)
Щастье на Бунина, Одесса (Готельно-ресторанний бізнес)
Офіціант
с 04.2016 по 09.2016
(5 месяцев)
«Щастье Пале Рояль», Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)
Образование
ОНАПТ
Факультет менеджменту,маркетингу і логістики;спеціальність-менеджмент, Одеса
Высшее, с 2018 по 2019 (1 год 3 месяца)
Отримання ступеню магістр.Заочне навчання.
Онапт
Менеджмент, Одесса
Высшее, с 2014 по 2018 (3 года 10 месяцев)
Отримання ступеню бакалавр.Денна форма навчання.
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- 1С
- Користувач Internet
- MS PowerPoint
- Internet Explorer
- Mozilla Firefox
- Google Chrome
- Веб-браузери
- Аміго
- R-Keeper
- iiko
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — средний
Дополнительная информация
Більшу частину часу на всіх посадах і роботах мені доводилося, в першу чергу, спілкуватися з людьми: виявляти їх побажання, потреби та претензії, якщо такі були. Головною прерогативою в будь-якій роботі з людьми завжди було те,щоб клієнт(гість) йшов від нас(компанії, ресторану тощо) в гарному настрої і ставав постійним. Для цього потрібно не так вже й багато - бути ввічливим, завжди вислуховувати те, чому людина надає перевагу і, відповідно, надавати це в силу своїх можливостей. Розуміючи цю істину легко було спілкуватися з людьми будь-якого віку, з людьми, які займають будь-яку посаду тощо. В будь-якій роботі я завжди старалася і стараюся зробити свій вагомий внесок в місце, де я працюю та прикласти усі сили, щоб зробити це саме місце кращим, очікуючи заоротньої реакції від керівництва. Завжди рада вислухати конструктивну критику в свою адресу для того, щоб надалі не робити тих чи інших помилок та ставати кращою як працівник, і як особистість.