Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Іван

Спеціаліст, менеджер, консультант, фахівець, банкір-оператор, 18 000 грн

Рассматривает должности:
Спеціаліст, менеджер, консультант, фахівець, банкір-оператор, Менеджер по роботі з клієнтами, Фахівець з документообігу, Оператор call-центру, Оператор ПК, Дистанційна робота
Вид занятости:
неполная
Возраст:
29 лет
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Спеціаліст відділу операцій та платежів в національній валюті

с 06.2024 по 12.2024 (6 месяцев)
АТ АКБ Львів, Львів (Фінанси, банки, страхування)

- Проведення та контроль платежів по ситемі клієнт-банк;
- Проведення та перевірка зарплатних відомостей (а також перевірка коректності сплати податків від клієнтів для подальших операцій з виплати ЗП);
- Листування з державними органами, приватними виконавцями, нотаріусами, адвокатами, аудиторськими компаніями;
- Аналіз коректності нарахування комісій та відсотків клієнтам Банку.

Спеціаліст з обслуговування Управління цифрових каналів роздрібного бізнесу (Контакт центр)

с 08.2021 по 06.2024 (2 года 10 месяцев)
АТ АКБ Львів, Львів (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
Консультування клієнтів щодо продуктів та послуг Банку.
Надання інформаційної підтримки по системі Клієнт-банк IFOBS та інтернет банкінгу для фізичних осіб
Надання консультацій власникам банківських платіжних карток;
Опрацьовування письмових звернень клієнтів (chat-online, повідомлення в IFOBS, листи по e-mail);
Здійснення телефонних продажів банківських продуктів.

Головний фахівець Контакт-центру (вхідна лінія)

с 08.2018 по 08.2021 (3 года)
АТ "Кредобанк", Львів (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
- Обслуговування звернень клієнтів, які надходять у Контакт Центр Банку;
- Інформування клієнтів про актуальні продукти та послуги Банку.
Виконання обов'язків супервізора - допомога іншим фахівцям щодо обслуговування клієнтів, контроль по забезпеченню безперевності роботи відділу.
- Реагування та фіксування випадків які пов'язані з різними видами шахрайства по Картках.
- Фіксування запитів у випадку проблем що впливають на користування послугами банку для клієнта.

Оператор з диспетчерського обслуговування

с 08.2016 по 03.2018 (1 год 7 месяцев)
Львівське комунальне ремонтно-аварійне підприємство, Львів (Послуги для населення та бізнесу)

Обовязки:
1)Прийняття телефонних дзвінків (викликів) та звернень мешканців міста, що стосуються аварійних ситуацій в внутрішньо-будинкових мережах електропостачання та сантехнічних будинкових мережах;
2)Організація ліквідації цих аварійних ситуацій та інших проблем в електро-освітлюваних та сантехнічних будинкових мережах;
3)Реєстрація викликів, звернень в інформаційну базу та в спеціальний журнал, та внесення даних про виконані роботи по кожному виклику зверненню.
4)Складання оперативної звітності про виконанні або не виконані роботи з ліквідації аварійних ситуацій.

Образование

ДВНЗ ЛННІ УБС

Фінанси, банківська справа та страхування., Львів
Высшее, с 2015 по 2019 (4 года)

Здобув диплом магістра з даної спеціальності

ЛТЕК НУ ЛП

Економіка підприємства, Львів
Неоконченное высшее, с 2012 по 2015 (3 года)

Здобуття диплому "молодшого спеціаліста"

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS PowerPoint

Знание языков

Украинский — свободно

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: