Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Олег

Копірайтер, 60 000 грн

Рассматривает должности:
Копірайтер, SEO-копірайтер
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
33 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

SEO-копирайтер

с 09.2021 по наст. время (3 года 11 месяцев)
WhyKingz, Київ (IT)

Афіліативний маркетинг в сфері гемблінгу

Руководитель контент отдела

с 07.2020 по 09.2021 (1 год 2 месяца)
Saphira Agency, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Супровід будь-якого завдання, пов'язаного з контентом. Написання сценаріїв для відео-роликів, блогів компаній, сайтів, листів-розсилок, чат-ботів тощо.

Копирайтер

с 03.2019 по 11.2019 (8 месяцев)
Slotegrator, Київ (IT)

Написання статей на тему гемблінгу. Наповнення текстом лендінгів і створення листів для розсилки

Копирайтер

с 06.2018 по 12.2018 (6 месяцев)
WePlay.tv, Київ (IT)

Оптимізація тексту для сайту і створення листів розсилки

Копирайтер

с 01.2018 по 10.2018 (9 месяцев)
CUBE TEAM, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Створення воронки продажів.

Реклама---Ленд---Листи дожиму---вебінар---ремаркетинг---скрипти відділу продажів тощо.

Копирайтер

с 03.2017 по 01.2018 (10 месяцев)
Lucky Labs, Київ (IT, разработка ПО)

Копирайтер

с 01.2016 по 02.2017 (1 год 1 месяц)
7-40 Studio, Одеса (IT)

Ведення блогів для кількох сайтів, рерайт і seo оптимізація текстів для сайтів. Просування компанії та її продукції у Vkontake, Facebook, Instagram

Образование

Національний Авиаційний Університет

Інститут Аеропортів, Київ
Высшее, с 2008 по 2013 (5 лет)

Дополнительная информация

1. Розробка і створення контенту для партнерських блогів з урахуванням SEO:Створення текстів для блогів партнерів, спираючись не тільки на корисність інформації для читача, а й на вимоги пошукових систем. Кожен текст розробляється з урахуванням SEO-стратегії: використовуються необхідні ключові слова, оптимізується структура статті, використовуються метатеги і посилання, що допомагає поліпшити пошукову видимість і залучити органічний трафік.Аналіз конкурентів і ринку загалом, щоб контент залишався релевантним. Копірайтери адаптують його під алгоритми пошукових систем, зберігаючи при цьому оригінальність та інформативність тексту.

2. Створення SEO-оптимізованого контенту для зовнішніх ресурсів:Даний вид завдання включає в себе статті, прес-релізи, огляди, а також різні PR-матеріали, які допомагають просувати бренд і розширювати його присутність в медіапросторі.Адаптуємо тексти під вимоги конкретних майданчиків, дотримуючись редакційних стандартів і вимог щодо контенту, а також оптимізуючи матеріали для кращого охоплення і взаємодії з цільовою аудиторією.

3. Вичитування та рерайт текстів:Перевірка граматики та стилістики, а також оцінка їхньої SEO-ефективності. Це включає в себе перевірку щільності ключових слів, коригування заголовків і підзаголовків для кращої SEO-оптимізації, а також перевірку посилань та інших елементів, що впливають на пошукову видимість.Особлива увага, щоб усі SEO-елементи були органічно вписані в текст і не порушували його цілісності, зберігаючи його доступність і легкість для сприйняття аудиторією.

Адміністративні завдання керівника відділу:

1. спілкування з іншими підрозділами відділу для отримання ТЗ, розроблення плану виконання завдань, а також зворотного зв'язку за готовими матеріалами.

2. Розподіл навантаження серед копірайтерів, згідно з їхніми особистими навичками та встановленими обсягами.

3. Щоденна звітність у таблиці, яка дає змогу детально дізнатися всі дані про завдання.

4. Перевірка готових текстів команди перед передачею в інші підрозділи.

5. Навчання сучасним тенденціям у копірайтингу, а також використання Штучного Інтелекту.

6. Регулярне отримання фідбеку від копірайтерів з метою поліпшення умов їхньої роботи, вироблення лояльності та відповідності вимогам.

Додаткові задачі:

1. тексти для соціальних мереж. Створення текстів для соціальних мереж партнерів з урахуванням адаптації їх під кожну з платформ.

2. Креативний контент. Створення сценаріїв для відео-роликів, написання рекламних текстів для просування партнерів.

3. Допомога іншим підрозділам. Різноманітна підтримка інших підрозділів у завданнях текстового характеру. Написання блогів, листів, публікацій у соц мережах і реклам.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: