Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 22 сентября 2020

Анастасія

Бухгалтер, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
51 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Досвід роботи:

•ТОВ «СКАЙ ФУД СЕРВІСЕС», Київська область, Бориспільський район, Бориспіль-7, Міжнародний аеропорт «Бориспіль» (цех бортового харчування),
Бухгалтер (облік та списання ПММ по подорожнім листам; ведення обліку ОЗ, МНМА, облік МШП; cписання ТМЦ на господарські потреби; обробка прибуткових та видаткових накладних, виписка доручень)
23.01.2019-16.04.2020р.

•ПАТ «УКРПЛАСТИК», м.Київ, Україна
Бухгалтер відділу обліку фінансово господарської діяльності (послуги по перевезенням, аналіз та обробка первинних документів, облік ПДВ) 28.08.2018-29.12.2018р.

•Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (КП ГІОЦ (при КМДА)), м.Київ, Україна
Бухгалтер (реєстрація податкових накладних (більше 2500 в місяць) і коригувань до них, контроль вхідних податкових накладних, Декларація з ПДВ, аналіз та обробка первинних документів, акти звірки з контрагентами, банк)
27.04.2015-26.08.2018р.

•ТОВ «ЕКО», м.Київ, Україна
інженер I категорії (еколог, помічник бухгалтера (реєстрація податкових накладних і коригувань до них, контроль вхідних податкових накладних, Декларація з ПДВ, аналіз та обробка первинних документів)
01.04.2004-30.03.2015

Освіта:
Середня спеціальна
з 09.1993 по 07.1996
Український фінансово-економічний інститут - Спеціальність «Фінанси» (кваліфікація бухгалтер-фінансист) з відзнакою, Ірпінь.

з 27.11.2014г. по 19.02.2015г.
Навчальний центр «Профіресурс» - «Бухгалтерський і податковий облік, 1С 8.2 Бухгалтерія для України», Київ

Обов'язки:
•робота з первинною документацією:
- складання договорів,
- рахунків-фактур,
- актів виконаних робіт,
- податкових накладних (більше 2500 податкових накладних в місяць) і коригувань до них,
- контроль вхідних податкових накладних,
- актів звірок,
- виписка доручень,
- списання ПММ,
- облік МШП,
- ввод в єксплуатацію ОЗ, МНМА,
- cписання ТМЦ;
- виписка доручень.
•реєстрація податкових накладних ЄРПН (програма «М.Е.Дос»);
•cкладання і відправка звітів:
- податкова декларація з ПДВ;
- звіт про суми податкових пільг;
- податкова декларація екологічного податку;
•використання програм 1С 7.7, 8.2 Бухгалтерія, "ІС ПРО", «M.E.Doc», Word, Excel (зведені таблиці, використання функцій);
•знання Податкового кодексу України;
•робота з базами даних.


Додаткові навички:
Умію знаходити контакти з різними людьми, вибудовувати взаємовідносини з різними типами людей, умію працювати в складних стресових ситуаціях, уважна, відповідальна, пунктуальна, акуратна. Без шкідливих звичок.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: