Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Аліна

Менеджер по роботі з клієнтами

Рассматривает должности: Менеджер по роботі з клієнтами, Лід-менеджер, Адміністратор сайта, Менеджер інтернет-магазину
Вид занятости: неполная
Возраст: 32 года
Город проживания: Днепр
Готов работать: Удаленно
Рассматривает должности:
Менеджер по роботі з клієнтами, Лід-менеджер, Адміністратор сайта, Менеджер інтернет-магазину
Вид занятости:
неполная
Возраст:
32 года
Город проживания:
Днепр
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер по роботі з клієнтами

с 01.2020 по 07.2024 (4 года 7 месяцев)
IMT академія, Дніпро (IT)

• Ефективно організовувати навчальний процес і взаємодіяти з усіма учасниками -
учнями, батьками та викладачами;
• Проводити презентацію про діяльність школи для батьків;
• Контролювати своєчасність платежів, вести базову фінансову звітність;
• Працювати над зворотним зв'язком з боку
учасників навчального процесу, аналізувати показники для подальшого їх поліпшення;
• Взаємодіяти з навчальними майданчиками, адміністрування та координація;
• Працювати над підвищенням ефективності показників.

Менеджер з продажу

с 02.2019 по 07.2019 (6 месяцев)
ТОВ "Blender", Дніпро (Маркетинг, реклама, PR)

- поиск и привлечение клиентов
- работа с клиентской базой и поддержание ее в актуальном состоянии
- проведение переговоров с клиентами
- составление коммерческих предложений и заключение договоров
- выставление счетов
- ведение документооборота в полном объеме
- составление отчетов по результатам работы

Оператор комп'ютерного набору

с 03.2015 по 11.2018 (3 года 9 месяцев)
Головне територіальне управління юстиції у Донецькій області, Покровськ (Юриспруденція)

готувати до роботи обладнання;
– виконувати операції з базами даних на комп’ютерному обладнанні (ввід, обробка, нагромадження, систематизація, виведення інформації) згідно із затвердженими процедурами та інструкціями щодо використання периферійного оснащення, систем передачі (прийому) даних на відстані;
– вводити і редагувати текст у текстовому редакторі;
– оперувати з файлами, записувати текст на магнітний носій або переносити на папір за допомогою принтера;
– виконувати інші операції технологічного процесу переробки інформації (приймати та контролювати вхідні дані, готувати, виводити і передавати вихідні дані тощо);
– керувати режимами роботи периферійного оснащення згідно з робочими завданнями (підготовка текстів документів і листів, розрахунків, таблиць, переліків, списків тощо);
– своєчасно застосовувати координуючі дії у випадку виникнення недоліків у роботі обладнання;
– доповідати відповідальному працівнику про виявлені відхилення від встановлених норм функціонування комп’ютерного обладнання;
– використовувати обладнання для передачі (прийому) інформації на відстані відповідно до вимог, призначених для цього, програм;
– постійно вдосконалювати вміння і навички роботи з клавіатурою;
– у разі необхідності виконувати обов’язки секретаря керівника (організації, підприємства, установи).

Адміністратор інтернет магазину

с 01.2015 по 12.2016 (2 года)
ЧП «Кормушка», Покровськ (оптово-роздрібна реалізація сільськогосподарської техніки)

- Наповнення сайту. Завантаження нових товарів, перевірка характеристик і оновлення каталогу - це те, чим адміністратор займається в першу чергу.
- Обслуговування клієнтів. При відсутності окремої людини, який відповідає за обробку замовлень, цю ношу бере на себе адміністратор. Телефонні дзвінки і листування з клієнтами в чатах - все це входить в завдання працівника.
- Оформлення та відстеження замовлень і доставок. Ця функція переходить на адміністратора, знову ж таки, за умови, що немає окремої людини, що займається цим.
- Додавання новин на сайт. Інформація про нові акції, оновлення товарів і зміни в роботі магазину розміщується адміністратором.
- Контроль доставок (відправки, складання і коригування маршруту і часу доставки)
- Відстеження оплати
- Продажі та консультації
- Моніторинг цін конкурентів

Продавець-консультант

с 07.2012 по 07.2014 (2 года)
ФОП «Максимов», Донецьк (оптово-роздрібна реалізація продуктів харчування)

- запобігання псування товару покупцями і сторонніми особами, запобігання його розкрадання;
- підготовка товару при отриманні і продажу (перевірка наявності, назви, кількості, маркування, зовнішнього вигляду, справності);
- розміщення товару по групах або видам, а також іншими критеріями;
- інформування керівництва магазину про недостачі або невідповідності;
- перевірка наявності цінників;
- відстеження попиту споживачів на окремий товар;
- складання заявок на той товар, який покупець хоче бачити в асортименті магазину.

Образование

Індустріальний інститут державного навчального закладу «Донецький національний технічний університет»

Технології організації виробництва, Покровськ
Высшее, с 2017 по 2018 (1 год)

Ступінь: диплом з відзнакою магістра
Назва спеціальності: Менеджмент та адміністрування

Індустріальний інститут державного навчального закладу «Донецький національний технічний університет»

Технології організації виробництва, Покровськ
Неоконченное высшее, с 2015 по 2017 (2 года)

Ступінь: диплом бакалавра
Назва спеціальності: Менеджмент організації

Коледж Приватного вищого навчального закладу «Донецька академія автомобільного транспорту»

Технології організації виробництва, Донецьк
Среднее специальное, с 2010 по 2014 (4 года)

Ступінь: диплом з відзнакою молодшого спеціаліста
Назва спеціальності: «Організація обслуговування на транспорті»

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • Adobe Photoshop
  • Робота з оргтехнікою

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

•Володію навиком грамотної презентації послуг, продукції.
•Володію навиком залучення клієнтів.
•Вмію вести переговори.
•Добре знаю діловий етикет.
•Вмію вести ділову переписку.
•Мови: англійська - початківець, російська, українська - експерт.
•Комп'ютерні навички. Маю досвід роботи з ПК та офісною технікою. Вільно володію програмами: Word, Excel, Photoshop.
•Особисті якості: відповідальність, націленість на результат, цілеспрямованість, комунікабельність, вміння працювати в команді, здатність швидко навчатися, самоорганізованість.
•Водійські права категорії «В» з 2015р.
•Закордонний паспорт.


Велике прохання не турбувати компанії надають фінансові послуги і компанії займаються мережевим маркетингом.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: