- PRO
Сергій
Бізнес-аналітик, 40 000 грн
- Рассматривает должности:
- Бізнес-аналітик, Аналітик, Економіст, Фінансовий аналітик
- Вид занятости:
- неполная
- Возраст:
- 33 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5247208/?puid=359342
Опыт работы
Економіст
с 07.2024 по 04.2025
(9 месяцев)
ТОВ "Арітейл", Київ (Роздрібна торгівля)
Основні обов’язки:
- Аналіз та структурування даних для прийняття обґрунтованих рішень.
- Фінансове планування: участь у плануванні та розрахунках стратегічних цілей компанії.
- Аналіз виконання прогнозів та введення коригувальних заходів.
- Автоматизація звітності: розробка нової моделі даних, оптимізація їх та створення ефективних звітів.
- Розробка технічних завдань: написання технічних завдання для автоматизації звітності.
- Нарахування бонусів постачальникам
Спеціаліст відділу закупівель у відчизняних постачальників
с 10.2023 по 03.2024
(5 месяцев)
СП Оптіма-Фарм, ЛТД, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)
Основним функціоналом було:
- Аналітика залишків продукції на філіалах, та прогноз продажів;
- Формування замовлень постачальнику з урахуванням всіх потреб і умов співпраці(мінімальна кількісь замовлень, кратність, замовлення на відповілну суму), сезонність;
- Аналіз ринку для підбору найкращого варіанту товару(ціна, обєм, термін відвантаження) по запитам від покупців(від торгового відділу) для замовлення та відвантаженю клієнту;
- Врегулювання всіх питань з постачальником:
1.Перевірка супровдіної документації(РН, ТТН, сектифікати, відповідність замовленню по кількості і сумам)
2.Контроль актуальності дозвільної документації(сертифікати, висновки СЕС і тд)
3.Супровід в підписанні початкових договорів та перепідписання дійсних, або термін дії яких закінчується
4. Актуалізація та розширення асортименту постачальників(виведення не рентабельних та застарілих позицій, ініціювання ведення та відвантаження новинок)
Заступник керуючого магазином
с 05.2023 по 09.2023
(4 месяца)
Varus, Киев (Роздрібна торгівля)
До моїх обов'язків входило:
- ведення внутрішньої документації даркстору(журнали, документи по товарообігу, реєстри);
- контроль бухгалтерських документів;
- керування роботою підлеглими, по функціоналу та поставленим задачам;
- введеня аналітики асортименту товару;
- налаштування робочої системи(програма в якій здійснюються всі операції по товарообігу);
Товарознавець
с 03.2022 по 05.2023
(1 год 2 месяца)
Новус, Київ (Роздрібна торгівля)
До моїх обов'язків входило:
- контроль виробничих процесів магазину(м'ясний цех, пекарня, кулінарія);
- контроль виробничих запасів;
- замовлення та контроль залишків продукції фреш групи;
- проведення інвентаризацій(часткових та повного перерахунку ТП);
- контроль роботи співробітників(поставлення задач та прийняття результату виконаної роботи);
- Контроль та оформлення ТП згідно стандартів маркетингового відділу та вищого керівництва(сезонні зони, розпродажі, акційні зони);
- брав участь у розвитку внутрішніх систем;
- формував звіти по показникам магазину та регіону;
- контролював роботу сміжних відділів(склад - прийомка товару, каси - коректніть реалізованих артикулів).
Оператор "Відділ розвитку"
с 03.2021 по 03.2022
(1 год)
Новус, Київ (Роздрібна торгівля)
До моїх обов'язків входило:
- налаштування систем документо- та товарообігу;
- навчання працівників та керівників ТП роботі з програмою СМ+(внутрішня система товаро- та документообігу);
- вирішення поточних проблем, як системних так і організаційних;
- створення нових та вдосконалення діючих стандартів роботи в мережі;
- організація та налаштування роботи на ТП з проблемними показниками(стандартами)
- брав участь у оптимізації робочих процесів, для більш корректного документообороту між ТП та офісом(категорійні менеджери, відділ закупівель, головні технологи);
- відкриття 35 нових ТП(з 0);
- підтримка вже робочих магазинів.
Оператор ПК
с 09.2020 по 03.2021
(6 месяцев)
ТОВ "Novus", Київ (Роздрібна торгівля)
До моїх обов'язків входило:
- Внесення даних про товар з первинних документів (видаткові накладні, накладні внутрішнього переміщення, акти списання і т.д.) в облікову систему магазину;
- Створення документів на внутрішнє переміщення, контроль виконання цих переміщень між магазином та складом \ виробництвом, іншими магазинами;
- Контроль залишків ТМЦ на складах в базі електронного обліку і їх відповідності фактичних залишків;
- Участь в переобліку і інвентарізації.
- Збір та обробка аналітичних данних по товарообігу товарів та ТМЦ;
- Аналітика руху торгових запасів та створення звітності по результативності.
Кладовщик
с 05.2019 по 02.2020
(9 месяцев)
Bedrenka, Любін (Роздрібна торгівля)
До моїх обов'язків входило:
-збір товару по накладним;
-розміщення товару на складі;
-прийом-відправка товару.
Спеціаліст адміністративно-господарчого відділу
с 03.2017 по 03.2019
(2 года)
СП Оптіма-Фарм, ЛТД, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)
До моїх обов'язків входило:
- весь документооборот відділу, а саме:
1) оформлення, затвердження(в юридичному відділі та підпис у
директора) та підписання у контрагентів;
2) всі рахунки зв'язані з роботою відділу(все окрім товару);
3) всі супровідні документи по поставкам ТМЦ та ОС(видаткові накладні, транспортні листи, акти виконаних робіт);
- розрахунки норм та їх коригування;
- оформлення замовлень та контроль їх виконання(термінові та
щомісячні);
- участь у всіх інвентарізаціях;
- керування роботою підлеглих (зав. госп та 3 кладовщика);
- документальне супроводження внутрішніх переміщень, ТМЦ та ОС(міжфіліальне), та контроль фактичного отримання.
Образование
Київський національній університет технологій та дизайну
Економіка підприємства, Київ
Высшее, с 2011 по 2015 (3 года 9 месяцев)
Отримав кваліфікацію: Магістр з економіки підприємства
Здобув знання та навички в Бухгалтерії, економічних розрахунках та документообороті
Дополнительное образование и сертификаты
IT Education Academy, курс: MS Office Excel 2013
2018 р., 1 місяць
Знания и навыки
- MS Excel
- 1С
- Користувач ПК
- MS Office
- Клієнт-Банк
- 1С:Бухгалтерія
- 1С:Підприємство
- Бухгалтерський облік
- Банківська справа
- Поштовий клієнт
- Веб-браузери
- Viber
- Telegram
- Directum
- Уміння аналізувати
- Управлінські навички
- СМ+
- MS Power BI
- Power Query
- Tableau
- Адаптивність
- Працьовитість
- Power Pivot
- Google Sheets
- Користувач BAS
- Планування бюджету
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — средний
Дополнительная информация
Додаткові навички:
- Націлений на результат;
- Швидко адаптуюсь до нових умов праці
- Стратегічне мислення( вмію корректно організувати роботу для досягнення високих результатів).
Похожие кандидаты
-
Бізнес-аналітик
30000 грн, Киев, Удаленно -
Бізнес-аналітик, комерційний директор
Киев, Одесса -
Бізнес-аналітик
Киев -
Бізнес-аналітик
Киев, Днепр , еще 2 города -
Бізнес-аналітик
30000 грн, Киев, Львов , еще 3 города -
Бізнес-аналітик на виробництво (BAS ERP 2.5)
Киев