Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 января 2023 PRO

Андрій

Дата-аналітик, менеджер проектів

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
44 года
Город проживания:
Винница
Готов работать:
Винница, Львов, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Управляючий / Manager

с 05.2012 по наст. время (12 лет)
ТОВ "Вальян" / "Valian" LLC, Vinnytsia (FMCG-компанія, виробництво і реалізація твердого біопалива \ FMCG-company, production and distribution of bio fuel (briquettes, pellets) in foreign and home markets)

обов’язки / responsibilities:
• аналіз і розвиток ринку, бюджетування, ціноутворення, аналіз результатів, SWOT-аналіз, підготовка звітності
• планування і управління проектами і поточними задачами в Redmine/Jira; використання «проектного трикутника», діаграми Гантта для визначення критичного шляху
• платнування і управління виробництвом, наданням послуг, постачанням, оптовими і роздрібними продажами, участь в державних закупівлях
• управління персоналом: постановка задач, визначення пріоритетів, контроль за виконанням; навчання, робота з дистриб'юторами
• пошук ділових партнерів і відкриття регіональних представництв, маркетингова діяльність
• транспортна логістика, управління залишками на складах; вирішення транспортної задачі, АВС-аналіз, XYZ-аналіз
• робота з контролюючими і наглядовими держслужбами
• адміністрування корпоративного сайту і управлвління контентом в CMS Wordpress, відслідковування активності користувачів в Google Analytics

• market conditions analysis, development, budgeting, pricing, activity analysis, SWOT analysis, reporting
• management of projects and current activities in Redmine/Jira; use PM triple constraint, Gantt chart to define critical path
• production management, services, supply chain, sales, B2G sales
• personnel management: setting tasks and priorities, control of execution; coaching, establishment of business connections with distributors
• search for business partners, expansion of sales, marketing
• transportation and warehouse logistics management; solution of transportation problem, ABC/XYZ analysis
• negotiations with regulatory state agencies
• corporate site administration and content management in CMS Wordpress, user behavior tracking in Google Analytics

досягнення / achievements:
• забезпечення середньорічного росту обсягів продажів на 80% щорічно в період розвитку
• організація і запуск виробництва з «0»
• створення продажів з "0"
• створення ERP-модуля для контролю залишків і визначення кількості і дат поставок
• створення автоматизованої системи розрахунку і аналізу показників економічної діяльності
• відкриття 7-и регіональних складів

• achieved average 80% annual sales growth at the stage of development
• installed and launched a production unit
• launched sales from scratch
• designed an automated worksheet for performance indicators calculation and analysis
• designed an ERP worksheet which allows to control inventory and define quantities and dates of delivery
• established 7 regional warehouses

Управляючий / Manager

с 09.2011 по 04.2013 (1 год 7 месяцев)
ТОВ «Еко Він Паливо» / "Eco Vin Palyvo" LLC, Vinnytsia (FMCG компанія, яка займається виробництвом і реалізацією екологічно чистого палива / FMCG-company producing and distributing eco-fuel – wood briquettes)

обов’язки / responsibilities:
• координація роботи виробничо-торгової компанії
• підбір ключових спеціалістів, управління персоналом, контроль дотримання трудової і виробничої дисципліни
• аналіз ринкової кон’юнктури і конкурентного середовища, розвиток ринку
• підготовка документації по техніко-економічному обґрунтуванню проектів для засновників компанії
• планування і управління виробництвом і реалізацією продукції на В2В, В2С, В2G ринках
• бюджетування, ціноутворення, управління інвестиційною діяльністю
• аналіз результатів діяльності, підготовка звітності, оптимізація процесів
• розробка технічної документації для виробників обладнання, розробка графіків обслуговування і ремонтів обладнання
• ЗЕД: підготовка пакету документів, робота з митницею, брокерами, фітосанітарним контролем
• робота з ключовими клієнтами: пошук, проведення переговорів, контроль заборгованості
• управління постачанням, контроль заборгованості, моніторинг цін
• транспортна і складська логістика
• робота з контролюючими і наглядовими держслужбами

• operations management
• recruitment of key specialists, personnel management, designed work procedures
• market conditions analysis, competition analysis, market development
• preparation of documentation on feasibility studies of projects for shareholders
• production and sales management in В2В, В2С, В2G markets
• budgeting, pricing, investments management
• activity analysis, reporting, processes improvement
• development of technical documentation for equipment manufacturers, maintanace schedules
• foreign market activities
• key accounts management: negotiations, bilateral relations, debts control
• supply chain management: negotiations, debts control, price monitoring
• transportation and warehouse logistics management
• negotiations with regulatory state agencies

досягнення / achievements:
• зростання обсягів виробництва і реалізації продукції на 30%
• встановлення і запуск виробничої лінії, реконструкція існуючої
• зменшення собівартості продукції на 15%
• реалізація накопичених залишків продукції на складах
• оптимізація кількості і структури виробничого персоналу, фонду оплати праці
• створення нових і підтримка існуючих каналів дистрибуції на зовнішньому і внутрішньому ринках
• проведення капітальних ремонтів обладнання, споруд, транспортних засобів

• achieved 30% sales growth
• installed and launched a production line, reconstructed operating production line
• reduced costs by 15%
• sold accumulated stocks from previous periods
• optimized stuff, designed procedures on labor protection, optimized wage fund
• created new and sustained existing distribution network – both home and foreign
• provided major repairs of equipment, premises and vehicles

Директор філії / Affiliate Director

с 08.2008 по 09.2009 (1 год 1 месяц)
ТОВ «Аліса Плюс» / "Alisa Plus" LLC, Kyiv (FMCG компанія, виробник-дистриб’ютор кондитерських виробів власного виробництва / FMCG-company, a confectionary, specializing in production and distribution of cakes in home market)

обов’язки / responsibilities:
• координація роботи філії
• аналіз ринкової ситуації, конкурентного середовища, збільшення обсягів продажів
• підбір ключових спеціалістів, управління персоналом, контроль дотримання трудової і виробничої дисципліни
• планування і управління виробництвом і реалізацією продукції на В2В ринку
• аналіз результатів діяльності, виконання планів по виробництву і збуту продукції, підготовка звітності
• управління постачанням: пошук, контроль заборгованості, моніторинг цін
• транспортна і складська логістика
• забезпечення точності і правильності ведення внутрішнього обліку, документообігу
• робота з контролюючими і наглядовими держслужбами

• management of the affiliate
• market conditions analysis, competition analysis, market development
• recruitment of key specialists, personnel management, labor discipline and environment control
• production and sales management in В2В market
• activity analysis, accomplishment of production and sales plans, reporting
• supply chain management: negotiations, debts control, price monitoring
• transportation and warehouse logistics management
• workflow accuracy control
• negotiations with regulatory state agencies

досягнення / achievements:
• виконання планових показників з реалізації продукції в несприятливих ринкових умовах
• ліквідація протермінованої дебіторської заборгованості
• забезпечення виробництва давальницькою сировиною в періоди пікових продажів
• проведення капітальних ремонтів обладнання, транспортних засобів

• followed sales schedules in unfavorable market conditions
• provided debt return
• provided production with contractor's raw material during peak sales
• provided major repairs of equipment and vehicles

Образование

Вінницький державний технічний університет / Vinnytsia State Technical University

Факультет фундаментальної економічної підготовки; менеджер-економіст, технічний перекладач / Business Management with Intensive English Language Training, Vinnytsia
Высшее, с 1996 по 2002 (5 лет 9 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Київський міжгалузевий інститут підвищення кваліфікації / Kyiv Interindustry Institute for Advanced Training

2003, 3 місяці

бізнес-тренінг «Основи менеджменту» / Business course «Basics of Management»

2008, 2 місяці

Знания и навыки

MS Office Windows Jira HTML Trello CSS WordPress Scrum SQL Google Analytics Redmine Канбан Уміння аналізувати Waterfall Google SDLC MS Power BI SASS БЕМ Є-Звітність

Знание языков

Английский — продвинутый

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: