Анастасія
Фінансист
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5315174/
Опыт работы
Фінансист (Crypto)
с 11.2021 по 12.2025
(4 года 2 месяца)
Смарт Вейв, Київ (Фінанси, банки, страхування)
Обов’язки:
•Планування та ведення бюджету проєкту (бюджетування, контроль виконання, аналіз відхилень).
•Отримання та аналіз ERP-даних щодо руху коштів (доходи, витрати, залишки на балансі).
•Підготовка щоденної фінансової інформації для керівництва (доходи, витрати, баланс).
•Робота з криптогаманцями: виплата заробітної плати, бонусів та авансів (штат 430 осіб), щоденні операції.
•Робота з готівкою: видача коштів на офісні потреби, виплати працівникам (зарплати, бонуси, аванси).
•Робота в ERP-системі.
•Аналіз витрат проєкту для оптимізації та скорочення.
•Створення зведених таблиць та підготовка звітів по заробітній платі.
•Виконання функціоналу афілійованого менеджера (affiliate): контроль виплат партнерам, взаємодія з підрядниками, моніторинг ефективності.
• Ведення таблиць та звітності по афілійованих виплатах (affiliate).
Бухгалтер з управлінського обліку
с 06.2018 по 10.2021
(3 года 5 месяцев)
ТОВ «МЕДМАРКЕТ РІТЕЙЛ ГРУП», Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Обов’язки:
• Перевірка первинної документації по 24 філіях.
•Виписка довіреностей.
• Робота з клієнт-банком.
•Вивантаження та проведення банківських виписок у Медсклад 8.3.
•Списання палива по декількох підприємствах, ведення подорожніх листів.
•Внесення контрагентів у базу.
•Введення витрат по «Новій Пошті».
•Зведення витрат по філіях України.
•Створення коригувань до податкових накладних в 1Сzvit (до 15 шт.).
•Робота у кадровому модулі Медсклад 8.3: внесення особових карток, заповнення табелів обліку часу, розрахунок відпусток.
Бухгалтер ЖКГ
с 12.2015 по 05.2018
(2 года 6 месяцев)
ТОВ «ІНВЕСТБУДГАЛИЧИНА», Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Обов’язки:
•Щоденне складання плану платежів для директора, контроль оплат.
•Збір документів на підпис директору.
•Збір рахунків на оплату, робота з клієнт-банком (набір платежів, рознесення виписок вручну в 1С та базу ЖКГ).
•Ведення реєстру оплати повернення електроенергії.
•Внесення рахунків постачальників у 1С, складання рахунків на оплату покупцям (технічні умови, разові послуги).
•Оформлення довіреностей.
•Ведення поштового реєстру (Укрпошта).
•Внесення договорів та даних про мешканців у базу ЖКГ (паспортні дані, ІПН, площа квартири, телефон).
•Облік показань лічильників ХВП, ГВП, електроенергії.
•Нарахування платежів і залік передоплат у базі ЖКГ.
Досягнення:
•Відновила бухгалтерський облік після втрати бази: вручну відновила банківські виписки за 3 місяці.
Образование
Київський національний торговельно-економічний університет
Фінансовий аналіз та аудит, Київ
Высшее, с 2015 по 2019 (4 года)
Коледж морського та річкового флоту ім. Петра Конашевича-Сагайдачного
Облік та аудит, Бухгалтерський облік, Київ
Среднее специальное, с 2012 по 2015 (3 года)
Дополнительное образование и сертификаты
Український інститут розвитку фондового ринку, Спеціаліст з питань бух.обліку професійних учасників ринку цінних паперів
2021
Знания и навыки
- Бажання вчитися і розвиватися
- Відповідальність
- Аналітичне мислення
Знание языков
- Английский — средний
- Украинский — свободно
- Немецкий — начинающий
Дополнительная информация
🛠 Професійні навички
•Управлінський облік та класична бухгалтерія
•Криптовалютні операції: Binance, WhiteBit, Trust Wallet
•ERP та бухгалтерські системи: 1С (8.2, 8.3, УТП), BAS, M.E.Doc, ERP, Арт-Звіт
•MS Excel (зведені таблиці, формули), Google Sheets, MS Office
•Оптимізація витрат, аналіз та контроль руху коштів
•Ведення кадрового обліку, нарахування та виплата зарплати і бонусів.
👤 Особисті якості
•Швидко навчаюсь новому та ефективно засвоюю інформацію при поясненні.
•Уважна до деталей, відповідальна та дисциплінована.
•Орієнтована на розвиток і професійне зростання.
•Мотивована до досягнення результатів та виконання завдань у строк.
•Вмію підтримувати конструктивну комунікацію та здорову атмосферу в колективі.
•Стресостійка, вмію працювати з великим обсягом інформації.
•Аналітичне мислення, здатність до системного підходу.
•Відкритість до нових завдань і ініціатив.
•Організованість та самостійність у виконанні обов’язків.
Другие резюме этого кандидата
Киев
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Перукар, Партнер плюс, професійно-технічний навчальний заклад, 3 месяца
Похожие кандидаты
-
Фінансовий менеджер
20000 грн, Киев, Обухов, Удаленно -
Фінансовий менеджер
Киев, Днепр , еще 5 городов -
Финансовый директор
Киев -
Фінансовий спеціаліст
49000 грн, Киев -
Фінансовий аналітик
Киев -
Провідний економіст, фінансовий контролер
Киев, Днепр , еще 6 городов