Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Анастасія

Finance manager, 50 000 грн

Рассматривает должности:
Finance manager, Accountant, Account manager, Finance assistant, Financial analyst, Account executive, Бухгалтер, Фінансист, Економіст
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
29 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Фінансист (Crypto)

с 10.2024 по 07.2025 (9 месяцев)
Смарт Вейв, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Працювала фінансистом у сфері криптовалюти.
Основні обовʼязки:
1. Формування звітності PNL, CASHFLOW, BALANCE для СЕО;
2. Подавання звітів про витрати грошових коштів на проекті ERP;
3. Робота з криптогаманцем (робити відправки);
4. Робота з кешом (видача грошових коштів на офісні потреби, виплата заробітньої плати співробітникам, видача авансів);
5. Проведення фін аналізу витрат проекту для оптимізацііі/скорочення витрат;
6. Створення зведених таблиць для поданання звітів;
7. Нарахування та виплата зп співробітникам;
8. Виконання інших доручень керівника.

Особисті досягнення
На даному проектні проявляля себе ініціативною по відношенню до роботи. Оптимізувала робочий процес, а саме: Завдяки мені у бухгалтерії зʼявився принтер, щоб можна було друкували. Також ввела форму відомості для виплати зп. Інші бухгалтерські форми документів.

Операціоніст (Crypto)

с 07.2021 по 09.2024 (3 года 2 месяца)
Кит Group, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов’язки:
•Проведення безготівкових операцій із зарахування та списання коштів.
•Формування щоденного звіту про операції та прибутковість.
•Дотримання графіку документообігу та графіку обслуговування клієнтів за операціями.
•Участь у роботі з формування та ведення бази даних платіжних документів.
•Забезпечення збереження довірених фінансових документів та даних.
•Супровід операцій з прийому, видачі та зберігання коштів.
•Здійснення операцій відповідно до своєї компетенції.
•Контроль залишків коштів для перерахування клієнту за безготівковим розрахунком.
•Робота з 1С, Exel.

Бухгалтер з управлінського обліку

с 06.2018 по 06.2021 (3 года)
ТОВ «МЕДМАРКЕТ РІТЕЙЛ ГРУП», Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

1. Ведення первинної документації по 24 філіях (Звіряння витратних накладних, доручень) по реєстру.
2. Виписка довіреностей.
3. Вивантаження і проведення банківських виписок по підприємству в Медскладе 8.3 Україна.
4. Створення податкових накладних по першій події/відвантаженню в Медскладе 8.3 Україна.
5. Зняття свідчень спідометрів авто на кінець місяця, списання палива по декількох підприємствах, заповнення подорожніх листів.
6. Внесення контрагентів у базу Медсклад 8.3 Україна.
7. Введення витрат по Новій Пошті.
8. Зведення витрат по усіх філіях України.
9. Створення коригувань до податкових накладних в 1Сzvit (до 15шт.)
10. Введення "Відділу кадрів" в Медскладе 8.3 Україна:
• Внесення всіх співробітників організації в особисту картку.
• Заповнення табеля обліку робочого часу.
• Розрахунок кількості днів відпустки, внесення у базу.

Бухгалтер ЖКГ

с 12.2015 по 05.2018 (2 года 5 месяцев)
ТОВ «ІНВЕСТБУДГАЛИЧИНА», Київ (Послуги для населення та бізнесу)

1. Щоденне складання плану платежів для директора;
2. Контроль оплат за планом платежів;
3. Збір документів на підпис директору;
4. Збір рахунків на оплату;
5. Робота з клієнт-банкінгом (набір платежів на оплату, вивантаження виписки банку, рознесення банківської виписки до 1С, ЖКГ);
6. Ведення реєстру оплати повернення електроенергії;
7. Замовлення марок та конвертів на Укрпошті;
8. Відправлення поштових листів через Укрпошту (ведення реєстру надсилання поштових листів);
9. Внесення до 1С рахунків на оплату постачальникам;
10. Оформлення довіреностей;
11. Складання рахунків на оплату покупцям (видача технічних умов на встановлення лічильника, випис рахунків на разові послуги);
12. Внесення рахунків-фактур до 1С;
13. Щомісячна перевірка банку в 1С з ОСВ;
14. Внесення даних до ЖКГ базу:
• Внесення договорів, даних про мешканців (ім'я, прізвище, площа квартири, паспортні дані, ІПН, номер телефону, місце проживання/прописки);
• Внесення до ЖКГ основу показань по лічильникам ХВП, ГВП, електроенергії.
15. Рознесення банку у ЖКГ базі.
16. Залік передоплат у ЖКГ на базі.
17. Вивантаження банку із ЖКГ у 1С.

Образование

Київський національний торговельно-економічний університет

Фінансовий аналіз та аудит, Київ
Высшее, с 2015 по 2019 (4 года)

Коледж морського та річкового флоту ім. Петра Конашевича-Сагайдачного

Облік та аудит, Бухгалтерський облік, Київ
Среднее специальное, с 2012 по 2015 (3 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Український інститут розвитку фондового ринку, Спеціаліст з питань бух.обліку професійних учасників ринку цінних паперів

2021

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • M.E.Doc
  • Email
  • 1С УТП
  • Арт-Звіт
  • Google Chrome
  • BAS
  • LibreOffice
  • Здатність до навчання
  • Відповідальність
  • Уважність

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно
  • Немецкий — начинающий
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Досвідчений користувач ПК: 1С 8.2, 8.3, УТП, BAS, M.E.Doc, Арт-Звіт, робота з ел.кабінетом, MS Office (Word, Excel), Google Sheets.

Crypto: WhiteBit, Bitrix24, Binance (P2P), Trust Wallet, Kuna.

Вільний користувач Internet та E-mail пошти, знання користування офісної техніки.

Швидко навчаюсь, коли все пояснюють. Не сприймаю підвищення голосу та особисті запитання на роботі. Є бажання розвиватися і навчатися для досягнення кар’єрного зростання. Ціную адекватний колектив.


Телега: @Nastia_Harmash

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: