Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Анастасія

Фінансист

Рассматривает должности: Фінансист, Accountant, Finance assistant, Finance manager, Керівник (фінанси), Бухгалтер
Вид занятости: полная, неполная
Возраст: 29 лет
Город: Киев
Рассматривает должности:
Фінансист, Accountant, Finance assistant, Finance manager, Керівник (фінанси), Бухгалтер
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
29 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Фінансист (Crypto)

с 11.2021 по 12.2025 (4 года 2 месяца)
Смарт Вейв, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов’язки:
•Планування та ведення бюджету проєкту (бюджетування, контроль виконання, аналіз відхилень).
•Отримання та аналіз ERP-даних щодо руху коштів (доходи, витрати, залишки на балансі).
•Підготовка щоденної фінансової інформації для керівництва (доходи, витрати, баланс).
•Робота з криптогаманцями: виплата заробітної плати, бонусів та авансів (штат 430 осіб), щоденні операції.
•Робота з готівкою: видача коштів на офісні потреби, виплати працівникам (зарплати, бонуси, аванси).
•Робота в ERP-системі.
•Аналіз витрат проєкту для оптимізації та скорочення.
•Створення зведених таблиць та підготовка звітів по заробітній платі.
•Виконання функціоналу афілійованого менеджера (affiliate): контроль виплат партнерам, взаємодія з підрядниками, моніторинг ефективності.
• Ведення таблиць та звітності по афілійованих виплатах (affiliate).

Бухгалтер з управлінського обліку

с 06.2018 по 10.2021 (3 года 5 месяцев)
ТОВ «МЕДМАРКЕТ РІТЕЙЛ ГРУП», Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Обов’язки:
• Перевірка первинної документації по 24 філіях.
•Виписка довіреностей.
• Робота з клієнт-банком.
•Вивантаження та проведення банківських виписок у Медсклад 8.3.
•Списання палива по декількох підприємствах, ведення подорожніх листів.
•Внесення контрагентів у базу.
•Введення витрат по «Новій Пошті».
•Зведення витрат по філіях України.
•Створення коригувань до податкових накладних в 1Сzvit (до 15 шт.).
•Робота у кадровому модулі Медсклад 8.3: внесення особових карток, заповнення табелів обліку часу, розрахунок відпусток.

Бухгалтер ЖКГ

с 12.2015 по 05.2018 (2 года 6 месяцев)
ТОВ «ІНВЕСТБУДГАЛИЧИНА», Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Обов’язки:
•Щоденне складання плану платежів для директора, контроль оплат.
•Збір документів на підпис директору.
•Збір рахунків на оплату, робота з клієнт-банком (набір платежів, рознесення виписок вручну в 1С та базу ЖКГ).
•Ведення реєстру оплати повернення електроенергії.
•Внесення рахунків постачальників у 1С, складання рахунків на оплату покупцям (технічні умови, разові послуги).
•Оформлення довіреностей.
•Ведення поштового реєстру (Укрпошта).
•Внесення договорів та даних про мешканців у базу ЖКГ (паспортні дані, ІПН, площа квартири, телефон).
•Облік показань лічильників ХВП, ГВП, електроенергії.
•Нарахування платежів і залік передоплат у базі ЖКГ.

Досягнення:
•Відновила бухгалтерський облік після втрати бази: вручну відновила банківські виписки за 3 місяці.

Образование

Київський національний торговельно-економічний університет

Фінансовий аналіз та аудит, Київ
Высшее, с 2015 по 2019 (4 года)

Коледж морського та річкового флоту ім. Петра Конашевича-Сагайдачного

Облік та аудит, Бухгалтерський облік, Київ
Среднее специальное, с 2012 по 2015 (3 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Український інститут розвитку фондового ринку, Спеціаліст з питань бух.обліку професійних учасників ринку цінних паперів

2021

Знания и навыки

  • Бажання вчитися і розвиватися
  • Відповідальність
  • Аналітичне мислення

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно
  • Немецкий — начинающий

Дополнительная информация

🛠 Професійні навички
•Управлінський облік та класична бухгалтерія
•Криптовалютні операції: Binance, WhiteBit, Trust Wallet
•ERP та бухгалтерські системи: 1С (8.2, 8.3, УТП), BAS, M.E.Doc, ERP, Арт-Звіт
•MS Excel (зведені таблиці, формули), Google Sheets, MS Office
•Оптимізація витрат, аналіз та контроль руху коштів
•Ведення кадрового обліку, нарахування та виплата зарплати і бонусів.

👤 Особисті якості
•Швидко навчаюсь новому та ефективно засвоюю інформацію при поясненні.
•Уважна до деталей, відповідальна та дисциплінована.
•Орієнтована на розвиток і професійне зростання.
•Мотивована до досягнення результатів та виконання завдань у строк.
•Вмію підтримувати конструктивну комунікацію та здорову атмосферу в колективі.
•Стресостійка, вмію працювати з великим обсягом інформації.
•Аналітичне мислення, здатність до системного підходу.
•Відкритість до нових завдань і ініціатив.
•Організованість та самостійність у виконанні обов’язків.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: