- PRO
Світлана
Головний бухгалтер, 100 000 грн
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 52 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5369687/
Опыт работы
Головний бухгалтер
с 10.2023 по наст. время
(1 год 10 месяцев)
ТОВ "Таргет Промоушн", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Організація і ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку фінансової та господарської діяльності компанії; взаємодія з банком по кредиту і овердрафт і іншими фінансовими установами, лізинг, контроль і розрахунок відсотків по кредитах, аналіз і оптимізація податків, взаємодія з контролюючими органами; організація системної роботи з фінансовими, податковими напрямами, ведення ОФ та МНА, ЗЕД (всі операції по ЗЕД), досвід роботи з РРО (ПРРО), досвід розблокування податкових накладних. складання внутрішніх фінансових звітів, досвід ведення підприємства з нуля, досвід ведення ФОП, планування та організація бухгалтерського обліку: методи та процедури обліку, організація системи звітності, розробка бухгалтерської політики та процедур, організація процесів планування та бюджетування, правильне та своєчасне ведення бухгалтерського та податкового обліку, розрахунок податків та інших фінансових показників, фінансова звітність, яка відображає правильне фінансове становище компанії, побудова процедур оприбуткування і товарообігу, встановлення та здійснення процедур внутрішнього контролю, забезпечення правильності та достовірності фінансової звітності, ведення кадрового документообігу: особові справи, накази, заяви, трудові книжки та інше, нарахування та виплата заробітної плати; складання та здача фінансової, статистичної та податкової звітності. Виконання функцій фінансового директора, а саме планування, бюджетування, аналіз результатів фінансових операцій та діяльності в цілому, організація та контроль взаємодії з банківськими структурами (депозити, кредити, овердрафти, зарплатні проекти та ін.), управлінський облік, аналіз доходів та витрат, податкове планування. Керівництво бухгалтерським відділом, налагодження кадрового діловодства. Організація розрахунку заробітної плати та її виплат
Співпраця з аудиторами та податковими органами. Побудова і контроль внутрішніх бізнес-процесів: розробка та впровадження нормативної документації, контроль надходження документів, досвід ведення новоствореного підприємства.
Досвід організації і контролю роботи підлеглих співробітників (в підпорядкуванні від 2 до 10 особи).
Вільне володіння ПК, 1С:8.3, БАС Бухгалтерія, Word та Excel., робота з «Клієнт-Банком», електронна звітність М.E.DOK, ВЧАСНО, КОМАРХ.
Головний бухгалтер
с 05.2018 по 10.2023
(5 лет 5 месяцев)
ТОВ "АКСІЛАЙН +", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
організація і ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку фінансової та господарської діяльності компанії; ведення кадрового документообігу: особові справи, накази, заяви, трудові книжки та інше, нарахування та виплата заробітної плати; складання та здача фінансової, статистичної та податкової звітності; взаємодія з банком по кредиту і овердрафт і іншими фінансовими установами, лізинг, контроль і розрахунок відсотків по кредитах, аналіз і оптимізація податків, взаємодія з контролюючими органами; організація системної роботи з фінансовими, податковими напрямами, ведення ОФ та МНА, ЗЕД (всі операції по ЗЕД), досвід роботи з РРО (ПРРО), складання внутрішніх фінансових звітів, досвід ведення підприємства з нуля, досвід ведення ФОП, планування та організація бухгалтерського обліку: методи та процедури обліку, організація системи звітності, розробка бухгалтерської політики та процедур, організація процесів планування та бюджетування, правильне та своєчасне ведення бухгалтерського та податкового обліку, розрахунок податків та інших фінансових показників, фінансова звітність, яка відображає правильне фінансове становище компанії, побудова процедур оприбуткування і товарообігу, встановлення та здійснення процедур внутрішнього контролю, забезпечення правильності та достовірності фінансової звітності.
Досвід розблокування податкових накладних. Керівництво бухгалтерським відділом, налагодження кадрового діловодства. Організація розрахунку заробітної плати та її виплат
Співпраця з аудиторами та податковими органами. Побудова і контроль внутрішніх бізнес-процесів: розробка та впровадження нормативної документації, контроль надходження документів, досвід ведення новоствореного підприємства.
Досвід організації і контролю роботи підлеглих співробітників (в підпорядкуванні від 2 до 10 особи).
Вільне володіння ПК, 1С:8.3, БАС Бухгалтерія, Word та Excel., робота з «Клієнт-Банком», електронна звітність М.E.DOK, ВЧАСНО, КОМАРХ.
Головний бухгалтер
с 08.2011 по 05.2018
(6 лет 9 месяцев)
ТОВ "АВТЕК КИЇВ", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Організація і ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку фінансової та господарської діяльності компанії. Будівництво, виробництво, оренда приміщень.
Головний бухгалтер (єдиний)
с 07.2010 по 07.2011
(1 год)
ТОВ «Експертекологія», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Організація і ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку фінансової та господарської діяльності компанії.
Головний бухгалтер
с 09.2007 по 04.2010
(2 года 7 месяцев)
ТОВ "Н-АУТДОР", Київ (Маркетинг, реклама, PR)
Організація і ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку фінансової та господарської діяльності компанії.
Заступник головного бухгалтера
с 11.2004 по 09.2007
(2 года 10 месяцев)
Централізована бухгалтерія Оболонської РДА, Київ (Фінанси, банки, страхування)
Контроль відділу бухгалтерії
Образование
Академія муніципального управління
Бух облік, аудит, спеціальність: економіст, Київ, Київ
Высшее, с 2000 по 2004 (4 года)
Знания и навыки
- 1С
- MS Office
- Бітрікс24
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
Доброго дня!
Давайте знайомитися!
Мене звати Світлана, я пунктуальна, відповідальна, працьовита та відкрита до розвитку особистість!
Перейдемо до професійних навичок:
- знання програми 1С 8.3
- Ведення податкового та бухгалтерського, управлінського обліку, ведення всієї первинної документації, нарахування зарплати, розрахунки з замовниками та постачальниками,
- складання всіх форм звітності до податкової та фондів,
ведення ОФ та МНА, ЗЕД (всі операції по ЗЕД),
- складання внутрішніх фінансових звітів,
- досвід ведення підприємства з нуля,
- досвід ведення ФОП.
- вільне володіння ПК, 1С:8.3, Microsoft Office (Word та Excel.,та інше)
- робота з Bitrix.
- робота з «Клієнт-Банком», електронна звітність М.E.DOK
- організація та контроль роботи відділу бухгалтерії.
- організація бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності і контроль за ощадливим використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів.
- контроль правильності і своєчасності складання та здачі звітів, актів виконаних робіт.
- ведення обліку договорів всіх підрозділів Товариства.
- ведіння переговорів із банками.
Другие резюме этого кандидата
- PRO
40 000 грн
Удаленно
Высшее образование · Полная занятость
- Головний бухгалтер, Аксілайн, 7 лет 3 месяца
- Головний бухгалтер, Автек, 6 лет 9 месяцев
- PRO
80 000 грн
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Головний бухгалтер, ТОВ "Таргте Промоушн", 1 год 10 месяцев
- Головний бухгалтер, ТОВ "АКСІЛАЙН+", 6 лет 3 месяца
Похожие кандидаты
-
Головний бухгалтер
Киев, Васильков -
Консультант середнього та малого бізнесу, головний бухгалтер
50000 грн, Киев -
Головний бухгалтер
90000 грн, Киев, Кривой Рог, Удаленно -
Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера (управлінський облік)
Киев -
Головний бухгалтер, фінансовий директор
90000 грн, Киев -
Начальник відділу, головний бухгалтер (державна служба)
30000 грн, Киев