Олена
HR-менеджер, 10 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 46 лет
- Город:
- Чернигов
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5381362
Знания и навыки
Дополнительная информация
Сльозка Олена Анатоліївна
Рік народження:1978 р.
Місце проживання: Чернігів, вул. Г.Полуботка,буд. 80 кв.153
Телефон: [
E-mail: [
Мета: отримати посаду HR-менеджера.
ВІДПОВІДНИЙ ДОСВІД, ЩО ДОЗВОЛЯЄ ПРЕТЕНДУВАТИ НА ПОСАДУ:
2017 р і на даний час – заступник директора Чернігівської централізованої міської комунальної бібліотечної системи.
Функціональна відповідальність у сфері управління персоналом:
-організація та координація роботи мережі бібліотек, моніторинг, аналітика роботи бібліотекарів;
-участь в розробці нових норм, правил, посадових інструкцій співробітників бібліотеки;
-тісна взаємодія з керівниками підрозділів (адаптація, мотивація, оцінка; виявлення проблемних моментів та пошук шляхів їх усунення)
-розробка та впровадження програми навчання професійного розвитку бібліотечного персоналу;
-проведення тренінгів для керівників бібліотек на теми: «Тайм менеджмент», «Навички управління персоналом», «Мотивування персоналу»;
-аналіз задоволеності співробітників, ініціювання змін у роботі бібліотек;
-індивідуальні бесіди з співробітниками (виявлення сильних/слабких сторін, вирішення конфліктних ситуацій);
-організація та проведення адаптаційних і мотиваційних заходів для персоналу;
2007-2017 рр. – працювала на посаді завідувачки різних відділів Чернігівської обласної універсальної наукової бібліотеки ім. В.Г.Короленка.
1999-2007 рр. – працювала у Менській централізованій бібліотечній системі.
Освіта:
2003-2007 рр. – Харківська державна академія культури; книгознавець, бібліотекар-бібліограф.
Додаткова освіта:
-Перша тренінгова школа Центру гуманістичних технологій АХАЛАР для ініціативних людей, програма «Територія розвитку».
-Тренінги та сертифікати за напрямами: «Орієнтація на клієнта», «Зв’язки з мас-медіа та основи піару для публічних бібліотек», «Адвокація: представлення інтересів бібліотек», «Забезпечення стійкого розвитку регіонального тренінгового центру», «Моніторинг та оцінка діяльності сучасної бібліотеки», «Інтелектуальна свобода та доступність інформації в демократичному суспільстві. Етика бібліотечного працівника», «Методика викладання дистанційного курсу «Інноваційні зміни в бібліотеці на основі проектного, кадрового менеджменту та ініціативної діяльності бібліотеки».
-2016 р. – комплексна довгострокова програма навчання у Києво-Могилянській бізнес-школі «Стратегічний розвиток бібліотек».
Інші навики:
•аналітичний досвід роботи (більше 10 років) та спроможність до нестандартного вирішення задач;
•вільно володію персональним комп’ютером; досконале знання: MS Office (високий рівень володіння програмами: Power Point, Excel, Word та інші);
•вмію працювати с формальними и неформальними лідерами;
•вільно володію українською та російською мовами;
Особисті якості:
•в роботі орієнтуюсь на високий результат;
•відмінні комунікаційні навички;
•стресостійкість, управління конфліктами;
•готовність працювати в високо динамічних умовах;
•ініціативність і позитивний підхід до робочого процесу;
•здібна до навчання та адаптації до нових умов.
Другие резюме этого кандидата
12 000 грн
Чернигов
Высшее образование · Полная занятость
Образование: 01.2003 - 01.2007: Книгознавець, бібліотекар-бібліограф (Харківська державна академія культури, Чернігів)....
Похожие кандидаты
Фахівець з персоналу
35000 грн, Чернигов
Менеджер з персоналу
12000 грн, Чернигов
Керівник, HR-менеджер, адміністратор, супервайзер
Чернигов
TeamLead, IT Recruiter, People Partner (HR)
Чернигов, Удаленно
Рекрутер, менеджер з продажу (гаряча база)
Чернигов
Інспектор відділу кадрів
12000 грн, Чернигов