Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 февраля 2020

Олена

HR-менеджер, 10 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
46 лет
Город:
Чернигов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Знания и навыки

Користувач ПК MS Office Проведення презентацій Створення презентацій Moodle Аналітичний досвід роботи

Дополнительная информация

Сльозка Олена Анатоліївна


Рік народження:1978 р.
Місце проживання: Чернігів, вул. Г.Полуботка,буд. 80 кв.153
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета: отримати посаду HR-менеджера.

ВІДПОВІДНИЙ ДОСВІД, ЩО ДОЗВОЛЯЄ ПРЕТЕНДУВАТИ НА ПОСАДУ:

2017 р і на даний час – заступник директора Чернігівської централізованої міської комунальної бібліотечної системи.
Функціональна відповідальність у сфері управління персоналом:
-організація та координація роботи мережі бібліотек, моніторинг, аналітика роботи бібліотекарів;
-участь в розробці нових норм, правил, посадових інструкцій співробітників бібліотеки;
-тісна взаємодія з керівниками підрозділів (адаптація, мотивація, оцінка; виявлення проблемних моментів та пошук шляхів їх усунення)
-розробка та впровадження програми навчання професійного розвитку бібліотечного персоналу;
-проведення тренінгів для керівників бібліотек на теми: «Тайм менеджмент», «Навички управління персоналом», «Мотивування персоналу»;
-аналіз задоволеності співробітників, ініціювання змін у роботі бібліотек;
-індивідуальні бесіди з співробітниками (виявлення сильних/слабких сторін, вирішення конфліктних ситуацій);
-організація та проведення адаптаційних і мотиваційних заходів для персоналу;

2007-2017 рр. – працювала на посаді завідувачки різних відділів Чернігівської обласної універсальної наукової бібліотеки ім. В.Г.Короленка.
1999-2007 рр. – працювала у Менській централізованій бібліотечній системі.
Освіта:
2003-2007 рр. – Харківська державна академія культури; книгознавець, бібліотекар-бібліограф.
Додаткова освіта:
-Перша тренінгова школа Центру гуманістичних технологій АХАЛАР для ініціативних людей, програма «Територія розвитку».
-Тренінги та сертифікати за напрямами: «Орієнтація на клієнта», «Зв’язки з мас-медіа та основи піару для публічних бібліотек», «Адвокація: представлення інтересів бібліотек», «Забезпечення стійкого розвитку регіонального тренінгового центру», «Моніторинг та оцінка діяльності сучасної бібліотеки», «Інтелектуальна свобода та доступність інформації в демократичному суспільстві. Етика бібліотечного працівника», «Методика викладання дистанційного курсу «Інноваційні зміни в бібліотеці на основі проектного, кадрового менеджменту та ініціативної діяльності бібліотеки».
-2016 р. – комплексна довгострокова програма навчання у Києво-Могилянській бізнес-школі «Стратегічний розвиток бібліотек».
Інші навики:
•аналітичний досвід роботи (більше 10 років) та спроможність до нестандартного вирішення задач;
•вільно володію персональним комп’ютером; досконале знання: MS Office (високий рівень володіння програмами: Power Point, Excel, Word та інші);
•вмію працювати с формальними и неформальними лідерами;
•вільно володію українською та російською мовами;
Особисті якості:
•в роботі орієнтуюсь на високий результат;
•відмінні комунікаційні навички;
•стресостійкість, управління конфліктами;
•готовність працювати в високо динамічних умовах;
•ініціативність і позитивний підхід до робочого процесу;
•здібна до навчання та адаптації до нових умов.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: