Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/5485949/

Бізнес-аналітик, 100 000 грн

Вид занятости: полная
Город проживания: Киев
Готов работать: Киев, Удаленно
Вид занятости:
полная
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Бізнес-аналітик

с 05.2022 по наст. время (3 года 8 месяцев)

Team lead команди аналітиків, бізнес-аналітик
•Управління командою аналітиків (планування роботи на спринт, контроль виконання задач, звітність по спринту, по проекту, формування беклогу)
•Виявлення потреб, збір вимог для автоматизації процесів, доопрацювання функціоналу в ПЗ
•Опис вимог в форматі BRD, графічних схем BPMN
•Формування вимог на розробку, погодження з розробниками ПЗ
•Написання користувацьких історій з критеріями приймання, варіантами використання, наповнення беклогу
•Написання UseCases для розробки ПЗ (мобільний застосунок, CRM система, ЕRР - верхрівнево);
•Аудит бізнес-процесів і формування вимог для оптимізації процесів в СРМ
•Формування ТЗ для побудування аналітичних дашбордів в Power BI

Проекты:
- Чистка даних між системами СРМ-ЕРП
- Побудування дашбордів в PB (збір, опис вимог для перебудови процесів та налаштування діаграм в PB)
- Sheriff SOS (збір і опис вимог для розробки послуги в МЗ та СРМ)
- Sheriff Base (збір і опис вимог для розробки послуги в МЗ та СРМ)
- Easy connection (легке підключення об’єкту в мобільному застосунку)
- Transfer (збір і опис вимог для розробки послуги в МЗ та СРМ)
- Автоматичне блокування боржників (відсутність можливості використовувати постановку під охорону)
- Автоматична генерація пультових номерів (збір і опис вимог для розробки функціонала в сервісі та СРМ)
- Автоматичне нарахування абонплати (АП) при підключенні, призупинення нарахування АП при відключенні та призупиненні об’єктів
- Автоматизація процесів для Реферальної програми (опис вимог)
- Перехід но нову версію CRM (з MVP на OS) (розробка плану, критеріїв приймання, комунікація з підрядниками, контроль переходу)
- Міжнародний ринок (опис процесів, вимог на розробку, переклад англійською)

Бізнес-аналітик

с 11.2021 по 03.2022 (5 месяцев)
Temabit Fozzy Group, Київ (IT)

•Виявлення потреб зацікавлених сторін
•Збір і аналіз інформації з різних джерел, включаючи процеси і документацію, зацікавлених сторін
•Опис вимог к програмному забезпеченню: BRD, FRD, BPMN
•Погодження документів з вимогами до програмного забезпечення з зацікавленими сторонами:
•Опис користувацьких історій з критеріями приймання, формування задач на розробників та ведення беклогу в Jira
Проекты
- Електронний документообіг (розроблене ПО), проект був призупинений у зв’язку з початком війни в країні

Керівник проектів

с 08.2019 по 11.2021 (2 года 4 месяца)
ЧАО «Киевхлеб», Київ (Харчова промисловість)

Управління проектами по автоматизації
•Планування, підготовка, контроль проектів
•Опис процесів «as is» и «to be»
•Розробка та погодження плану проекту
•Розробка ТЗ ля автоматизації процесів по проекту (1С, MS Dynamics 365 Business Central NAV; СЕДО)
•Навчання користувачів
•Організація взаємодії між учасниками проектної команди
•Моніторинг і організація роботи з зовнішніми постачальниками
•Опис і відслідковування ризиків проектів
•Підготовка супроводжуючої документації по проекту (презентація, устав проекту, бізнес-вимоги, звітність, інструкція користувача)
Проекти
-Автоматизація процесу «тестування і прийом сировини»
-Автоматизація процесів в 1С:УАТ «обмін ТТН (товаро-транспортними накладними», автоматична звірка даних по маршрутам», «облік ремонтів»
-Автоматизація і впровадження СЕДО в 1С:BAS для комерційного напрямку
-Автоматизація і впровадження СЕДО в 1С:BAS «Зберігання документів по НАССР»
-Автоматизація і впровадження СЕДО в 1С:BAS Документооборот КОРП «Документообіг для закупок»
-Опис проекту по автоматизації документообігу в системі ЕДО «Almex» по групі компаній

Керівник відділу організаційного розвитку

с 08.2005 по 03.2019 (13 лет 8 месяцев)
ТОВ "ТК САТ", Київ (Транспорт, логістика)

•Формування, оптимізація організаційної структури під поточні задачі бізнесу
•Впровадження оптимізованої організаційної структури
•Погодження змін функціональних обов’язків та посадових інструкцій по всім посадам
•Аналіз завантаженості та планування штатної чисельності персоналу на основі норм
•Оптимізація бізнес-процесів
•Розробка ТЗ для автоматизації бізнес-процесів (1С:8)
Керівник проекту «оптимізація витрат»
•Моделювання організаційної структури
•Опис функціонала по посадам, підрозділам «as is» и «to be»
•Розробка мотиваційних показників до функціональних обов’язків
Керівник відділу навчання персоналу та розвитку персоналу
•Розробка/затвердження плану навчання
•Розробка навчальних програм
•Розробка процесу адаптації
•Організація процесу «Оцінка знань персоналу»
•Написання для системи СДО (системи дистанційного навчання)
•Співпраця з зовнішніми тренінговими компаніями
Керівник відділу контролю і забезпечення якості
•Складання плану опису бізнес-процесів
•Опис «як є», «як буде» (тестове, граничне) для автоматизації
•Затвердження описаних процесів
•Розробка/затвердження внутрішніх регламентних документів
•Організація і проведення внутрішніх аудитів процесів, аналіз відхилень, розробка та затвердження коригуючих дій
•Організація і проведення внутрішніх перевірок за методикою «Таємний покупець»

Образование

Мелітопольський державний педагогічний університет

•Ступінь спеціалісті за спеціальністю «Педагогіка та методика середньої освіти. Мова та література (німецька)», Мелітополь
Высшее, с 1999 по 2004 (5 лет)

Знания и навыки

  • Jira
  • BAS
  • BPMN
  • Confluence
  • Mindjet
  • MindManager
  • MS Project
  • MS Visio
  • MS Office
  • UI
  • Пользовательские истории
  • Создание диаграмм
  • Документооборот
  • 1С УПП
  • MS Excel
  • Agile
  • MS Power BI
  • Оптимізація бізнес-процесів
  • Написання ТЗ
  • Організованість
  • Постановка задач
  • Неконфліктність
  • Користувач BAS ERP
  • Адаптивність
  • Управлінські навички
  • Написання Use Case

Знание языков

Английский — начинающий

Дополнительная информация

«Основи менеджменту і управлінської діяльності», Системи професійного менеджменту. Основи проектного управління», Проведення оцінки 360», «Школа управління», ISO 9001:2000», «Школа Бізнес-тренер», «Спеціаліст по навчанню та розвитку», «Управління запасами – збільшення прибутку»/

Комунікабельність, вміння працювати в команді, не конфліктність, організованість, стресостійкість, наполегливість, порядність

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: